بازدید 3665

بسیج فیلمنامه نویس معروف برای ملی پوش آسیب دیده

مهره هاش شکسته و درنخاع فرو رفته و خطر زیادی تهدیدش میکنه، سارا الان توی بیمارستان آسیای تهران بستری شده و خانواده اش توانایی پرداخت بیش از 100 میلیون تومان هزینه های جراحی اون رو ندارن... الان بهبود وضعیت سارا و بازگشتش به زندگی به همه ما بستگی داره .
کد خبر: ۵۶۵۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۱ 04 February 2016
این روزها کار خیر کردن برای خیلی ها سخت شده اما هستند چهره های سرشناسی که دست به کارهای بزرگ می زنند.
به گزارش تابناک ورزشی، یکی از این چهره ها مهراب قاسم خانی نویسنده مطرح طنز سینما و تلویزیون است که در روزهای گذشته بعد از مطلع شدن از اتفاق تلخی که برای یکی از بانوان ورزش ایران افتاد، دست به کار شد و با به راه اندازی کمپین خیریه در شبکه های اجتماعی شادی را به خانواده این ورزشکار بازگرداند.

 ورزش سه نوشت: ماجرا از جایی شروع شد که یکی از طرفداران قاسم خانی در اینستاگرام موضوع تصادف شدید سارا عبدالمالکی بازیکن تیم راگبی بانوان را به اطلاع این چهره رساند و قاسم خانی هم بعد از پی بردن به صحت و سقم این اتفاق تلخ در تماس با مادر سارا پی به هزینه های گزاف عمل جراحی این ورزشکار برد.

بسیج اینستاگرامی فیلمنامه نویس معروف برای ملی پوش آسیب دیده
به همین خاطر در پستی روی صفحه اینستاگرام برای طرفدارانش نوشت:«این دختر جوون و زیبا اسمش سارا عبدالمالکیه. بیست و دو سالشه و تا دو هفته پیش عضور تیم ملی راگبی بوده. گفتم بوده چون دو هفته پیش تو یک تصادف شدید در ماموریت کاری بدجوری آسیب دید تا جایی که احتمال قطع نخاع اون هم می رود.مهره هاش شکسته و درنخاع فرو رفته و خطر زیادی تهدیدش میکنه، سارا الان توی بیمارستان آسیای تهران بستری شده و خانواده اش توانایی پرداخت بیش از 100 میلیون تومان هزینه های جراحی اون رو ندارن... الان بهبود وضعیت سارا و بازگشتش به زندگی به همه ما بستگی داره .بازم ازتون میخوام و خواهش میکنم که کنارش باشید از همه دوستان ، همکاران هنرمندم،از همه ورزشکارا،پزشکان، فدراسیون های ورزشی،وزارت بهداشت و ... از همه شما خواهش میکنم که کمک کنید تا سارا بتونه مثل تمام تصاویری که می بینید دوباره لبخند بزنه و ...».
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها