بازدید 3928

لیگ برتر والیبال/باخت عجیب بانک و سرعت به موقع پیکان سر پیچ!

تیم‌های ثامن‌الحجج خراسان و کاله مازندران به میزبانی مشهدی‌ها به مصاف هم رفتند که در این مسابقه شاگردان جبار قوچان‌نژاد با نتیجه 3 بر صفر میزبان خود را شکست دادند. به این ترتیب کاله آمل حضور در مرحله پلی‌آف را از دست داد.
کد خبر: ۵۶۵۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۴ 04 February 2016

تیم والیبال متحول شده شهرداری تبریز که هفته گذشته ارومیه پرستاره را شکست داده بود، این بار در هفته بیست و یکم لیگ برتر برابر بانک سرمایه صدرنشین به پیروزی رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، در حساس ترین مسابقه هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال کشور شاگردان عادل بناکار موفق شدند میزبان قدرتمند خود را شکست دهند. تیم شهرداری تبریز در این مسابقه با نتیجه 3 بر یک و با امتیازهای 25 بر 22 ، 19 بر 25 ، 25 بر 23 و 25 بر 18 برابر بانک سرمایه به پیروزی رسیدند تا سومین شکست این تیم تهرانی را رقم بزنند و حضور خود را در مرحله پلی‌اف قطعی کنند.

در سایر دیدارها، تیم‌های ثامن‌الحجج خراسان و کاله مازندران به میزبانی مشهدی‌ها به مصاف هم رفتند که در این مسابقه شاگردان جبار قوچان‌نژاد با نتیجه 3 بر صفر میزبان خود را شکست دادند. به این ترتیب کاله آمل حضور در مرحله پلی‌آف را از دست داد. شاگردان بهروزعطایی این بازی را در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 19 و 25 بر 20 به میزبان خود واگذار کردند.

در دیگر بازی این هفته اردکان میزبان سایپا بود و توانست حریف مدعی خود را شکست دهد. سایپایی‌ها که رکوردار بازی‌های 5 سته هستند در این بازی ست‌های اول و چهارم را با امتیازهای 25 بر19 و 25 بر22 به سود خود رقم زدند اما در سایر ست‌ها به ترتیب با امتیازهای 25 بر22، 25 بر23 و 15 بر13 مغلوب میزبان خود شدند.

نتایج بازی‌های هفته بیست و یکم

بانک سرمایه یک- شهرداری تبریز 3

ثامن‌الحجج خراسان 3- کاله مازندران صفر

آرمان ورزش اردکان 3 - سایپا 2

پیکان تهران 3 - متین صالحین ورامین یک


 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار