بازدید 17072

استقبال رسانه‌های نزدیک به عربستان از سخنان آیت الله هاشمی

الجزیره، رسانه‌ای است در قطر، اما در چارچوب سیاست‌های نژادپرستانه و ضد ایرانی پادشاهی عربستان عمل می‌کند، با نقل اعتراضات آقای هاشمی رفسنجانی به شورای نگهبان، از قول او می‌نویسد: «چه کسی به شما اجازه داد برای دیگران و قضاوت در مورد آنان تصمیم بگیرید؟ چه کسی این حق را به شما داد؟
کد خبر: ۵۶۵۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵ 03 February 2016
رسانه‌های نزدیک به پادشاهی عربستان سعودی از سخنان آیت الله هاشمی رفسنجانی استقبال کردند.

به گزارش «تابناک»، رسانه‌هایی چون «الجزیره»، «العربیه» فارسی و عربی، که مدت زیادی است خط تجزیۀ ایران و اختلاف‌افکنی بین مسئولان آن را دنبال می کنند، با استقبال از سخنان چند روز پیش رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دربارۀ انتخابات، آن را به گونه‌ای پوشش دادند که در این راستا قرار گیرد.

بنا بر این گزارش، سایت عربی «العربیه»، با نقل اعتراضات آقای هاشمی رفسنجانی به شورای نگهبان،  نوشت: «رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام علی اکبر هاشمی رفسنجانی با واکنش نسبت به تأیید صلاحیت ها از انتخابات مهندسی شده سخن گفت.

وی به مناسبت سالگرد بازگشت خمینی از تبعید در ۱۹۷۹‌( ۱۳۵۷) در فرودگاه مهرآباد نسبت به رفتار فقهای شورای نگهبان نسبت به رد صلاحیت نوه امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در مجلس خبرگان رهبری به شدت انتقاد کرد».

سایت فارسی «العربیه» نیز با نقل کامل خبر سایت «انتخاب» به استقبال از سخنان آیت الله هاشمی رفسنجانی رفت.

این سایت وابسته به دولت عربستان، در بخشی از این نقل قول از یک سایت ایرانی آورده: «رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران، به شدت نسبت به رد صلاحیت‌های گسترده نامزدهای انتخابات خبرگان رهبری به ویژه حسن خمینی و همچنین مجلس شورای اسلامی اعتراض کرد و خطاب به شورای نگهبان گفت: «شما صلاحیت خود را از کجا آورده‌اید؟»

به گزارش العربیه به نقل از سایت انتخاب، هاشمی رفسنجانی دوشنبه یکم فوریه در مراسم سالگرد بازگشت آیت الله خمینی بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی به ایران ـ که در فرودگاه مهرآباد تهران برگزار شد ـ گفت که همگان باید خود را بدهکار بیت خمینی بدانند.

الجزیره، رسانه‌ای که در قطر قرار دارد، اما در چارچوب سیاست‌های نژادپرستانه و ضد ایرانی پادشاهی عربستان عمل می‌کند، با نقل اعتراضات آقای هاشمی رفسنجانی به شورای نگهبان،  از قول او می‌نویسد که: « چه کسی به شما اجازه داد برای دیگران و قضاوت در مورد آنان تصمیم بگیرید؟ چه کسی این حق را به شما داد. این همه سلاح، منبر نماز جمعه و رسانه ی مدیریت شده دولی به شما را داد؟».

بنا بر این گزارش، وحدت در چارچوب قانون، می‌تواند انتخابات در جمهوری اسلامی ایران را به فرصتی برای رقابت کارآمد و پرثمر تبدیل کند و حواشی نامبارک آن را از بین ببرد. گروه‌های مختلف سیاسی، می‌توانند دشمنان جمهوری اسلامی ایران را در اختلاف‌افکنی و تجزیه‌ خواهی‌اشان ناکام بگذارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار