بازدید 3273
۱

سکوت دروازه‌بان نساجی بعد از دیدار جنجالی با نفت شکست+ بیانیه

پس از فشارهای چند روز اخیر در مورد باخت سنگین 4 بر یک نساجی مقابل صنعت نفت آبادان و اتهام کم کاری به برخی بازیکنان، دروازه بان نساجی بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۶۵۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵ 03 February 2016
به گزارش تابناک ورزشی، پس از فشارهای چند روز اخیر در مورد باخت سنگین 4 بر یک نساجی مقابل صنعت نفت آبادان و اتهام کم کاری به برخی بازیکنان، دروازه بان نساجی بیانیه ای صادر کرد. این بیانیه در صفحه شخصی این بازیکن صادر شده است.
متن این بیانیه به شرح زیر است:

همه چیز وقتی شروع شد که اشک ریزان از زمین خارج می شد. می خواست چهارگوشه زمین را ببوسد و نساجی را ترک کند. نگذاشتند و همراهش گریه کردند. نساجی ۴ گل خورده بود. در خانه خود و جلوی چشمان مبهوت تماشاگران خودی و آنهم مقابل چه تیمی؛ نفت آبادان و نادر دست نشان.وقتی در دربی مازندران نام ابراهیم پور روی نیکمت ذخیره ها دیده شد و تبعیدش به جایی که کسی باور ندارد، نیمکت ذخیره ها در دیدار خانگی مقابل پیکان ادامه یافت، تردیدی وجود نداشت که حرف و حدیث ها درخصوص کم کاری عمدی برخی بازیکنان متوجه سعید ابراهیم پور هم هست!
هیچکس نمی تواند واژه خود فروش را برابر نام سعید ابراهیم پور قرار دهد که به راحتی از کنار پیشنهاد پرسپولیس گذشت و در نساجی ماند.
برخی با احتیاط می گویند ولی عده معدودی اصرار دارند که ابراهیم پور را در راس لیست خائنین قرار دهد. این تیم پاک است و سعید اسوه آن و این حقیقتی است محض که هواداران واقعی باورش ندارند.
سنگربان نساجی در پیامی از خودش دفاع کرد که تحت تاثیر قرارتان می دهد:

به نام خدای توانایی که همه چیز در ید قدرت اوست
عزت و ذلت همه از خدا است. اگر تمام آسمان و زمین دست به دست هم دهند تا بنده ای را ذلیل کنند تا خدا نخواهد، نمی توانند و اگر بخواهند بنده ای را عزیز کنند تا خدا نخواهند موفق نخواهند شد. از آبروی خودم نمی ترسم چون خدا حواسش به من است اما روی صحبتم با کسانی است که از روی کینه و بد دلی قصد تخریب مرا دارند. کسانی که راحت تهمت می زنند و سعی دارند بر کوتاهی ها و نامردی های خود با تهمت زدن به دیگران سرپوش بگذارند. کسایی که با من کار کردند چه بازیکنان و چه مدیران عامل و مربیان به خوبی می دانند اگر دنبال حق خودم بودم مردونه رقابت کردم و دنبال تخریب و نان بری و تهمت نبودم. در خانواده ای بزرگ شدم که مراقب نان سر سفره مان بودیم. کسایی که به من تهمت زدند را هرگز نمی بخشم و به خدا واگذار می کنم و از طریق مراجع قانونی به دنبال احقاق حقم خواهم بود. فقط دلگیرم از کسانی که یادشان رفت سال گذشته با دست شکسته برای تیمم بازی کردم. حتی پزشکان راضی به بازی کردن من نبودند. تمام معادلات پزشکی را به عشق مردم مظلوم قائمشهر و تیمم زیرپا گذاشتم، روزی که باشگاه پرسپولیس پیشنهاد داد و آقایون گفتند ارزشت یک میلیارده ولی بمون برای رفتن تیم به لیگ برتر و تحقق آرزوی مردم تلاش کن، بی هیچ حرف و حدیثی موندم. حالا برای یک بازی وسط فصل (خصوصا در بازی با مربی سابق مان که حساسیت هایی بر روی این بازی وجود داشت) شرافتم را به چه قیمتی بفروشم؟ به قیمت دل شکسته مردم قائمشهر؟؟؟؟
از چند نفری که این حرف ها را برایم درست کردند نمی گذرم اما تمام هواداران نساجی بدانند روزی که برف ها آب شود روسیاهی برای آدم های حقیری خواهد بود به سادگی با آبروی آدم ها بازی می کنند. آبروی مومن از کعبه خدا بالاتر است به هیچ وجه از بازی با آبروی خودم نمی گذرم. خصوصا کسانی که خط گرفتند تا بدون هیچ دلیل و مدرکی اقدام به پخش بخش هایی از بازی و مورد اتهام قرار دادن من کردند. کسایی که ادعای انسانیت و شرافت و عدالت دارند. از کسایی که این تهمت ناروا را به من زدند می خواهم هرچه زودتر تبانی مرا اثبات کنند وگرنه به هیچ عنوان از حقم نخواهم گذشت.

هر بازیکنی روز خوب و بد دارد و دقیقا من در روز بد خودم ۶ موقعیت از حریف گرفتم که فیلم بازی هم موجود است آیا فقط بخاطر یک اشتباه متهم به تبانی می شوم؟؟؟  برای تیمم از سلامتی ام گذشتم و تا روزی که جان در بدن دارم شرافتم را نخواهم فروخت. از شما مردم انتظار دارم که از کسانی که تهمت زده اند و سعی در سیاه بازی دارند بخواهید تا حرف هایشان را اثبات کنند و هرکسی که به نوعی در این جریان مطلع است، چیزی را ناگفته نگذارند.

توکل برخدایی که قادر مطلق است
یاعلی


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سکوت؟ این که چهار تا مصاحبه طولانی کرده بود. حالتون خوب نیست ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل