بازدید 4340

درددل دارنده طلای المپیک؛ دنبال ۳۰۰ سکه جایزه نیستم

دارنده مدال طلای المپیک لندن گلایه های خود را بابت عدم رسیدگی مطلوب نسبت به رشته‌های مدال‌آور را مطرح کرد.
کد خبر: ۵۶۵۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶ 02 February 2016

امید نوروزی با اشاره به ضرورت توجه هر‌ چه‌ بیشتر مسئولان به کشتی‌گیر‌ان در آستانه حضور در المپیک، گفت: من همیشه آرام بودم و سعی کردم روی کار خودم تمرکز کنم، ولی متاسفانه یکسری مسائل و بی توجهی‌ها در ورزش کشور وجود دارد که این باعث می‌شود آرامش ورزشکار بر هم بریزد.

به گزارش تابناک ورزشی، دارنده مدال طلای المپیک از اینکه در فاصله ۶ ماه تا المپیک هنوز فضا به سمت این موضوع نرفته انتقاد دارد و می گوید: فقط شش ماه تا المپیک زمان داریم، اما هیچ هزینه و رسیدگی از سوی مسئولان برای ورزشکاران صورت نمی‌گیرد. من به محمد بنا هم گفتم که کار ما از این چیزها گذشته و فقط برای شاد کردن دل مردم انگیزه‌مان را حفظ کرده‌ایم و دست از تلاش بر نمی داریم. وگرنه نه توقعی از مسئولان داریم و نه آنها کاری می‌کنند و نه می‌توانند انجام دهند.

دارنده مدال طلای المپیک در ادامه صحبت های خود افزود: البته مسئولان نمی‌خواهند کار بیشتری برای ورزشکاران المپیکی انجام دهند و در طول این سال‌ها این موضوع را ثابت کرده‌اند. شما ببینید که کشورهای دیگر برای قهرمانان المپیکی شان چه کارهایی انجام می‌دهند و چه هزینه‌هایی صرف می‌کنند تا به مدال المپیک برسند، اما در کشور ما اوضاع کاملا متفاوت است و اصلا برایشان مهم نیست که کاروان ایران در المپیک چه نتیجه‌ای را کسب می‌کند.

وی با تاکید بر این که به دنبال منافع مالی از بیان این صحبت‌ها نیست، گفت: به والله من و سوریان و رضایی به دنبال رسیدن به این 300 سکه جایزه طلای المپیک نیستیم. من با 20 سال سابقه حضور در کشتی به شرفم قسم می خورم نهایتا 500 – 600 میلیون تومان درآمد داشتم، اما حرف من این است مگر با این جوایز می‌توانند به یک ورزشکار انگیزه دهند تا سختی‌های تمرین را تحمل کنند، ولی همان طور که گفتم عشق به مردم تنها انگیزه ما است.ان‌شا‌ء‌الله مسئولان در فرصت باقی‌ مانده به خودشان بیایند و دستی بر سر و روی ورزش‌های مدال آور نظیر کشتی، تکواندو و و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی بکشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار