بازدید 2557
از سوی وزارت راه و در دهه فجر اجرایی می‌شود

افتتاح چهار هزار میلیارد تومان پروژه جدید

به گفته عباس آخوندی در کنار این طرح‌ها، تعداد قابل توجهی از پروژه‌های راه روستایی در طول دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید که در راستای آن ۳۸۰۰کیلومتر راه روستایی نوساز یا بهسازی شده به بهره‌برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۵۶۵۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲ 02 February 2016
وزیر راه و شهرسازی از افتتاح نزدیک به چهار هزار میلیارد تومان پروژه جدید راهی در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش ایسنا، عباس آخوندی با بیان اینکه وزارت راه مانند رسم هر ساله تعداد قابل توجهی از پروژه‌های زیرساختی جدید را در دهه فجر افتتاح خواهد کرد، اعلام کرد:‌ ۲۸پروژه جاده‌ای، ۱۲پروژه ریلی، ۱۰ پروژه هوایی و ۱۵ پروژه بندری بخشی از این پروژه‌ها را تشکیل می‌دهند.

به گفته وی در کنار این طرح‌ها، تعداد قابل توجهی از پروژه‌های راه روستایی در طول دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید که در راستای آن ۳۸۰۰کیلومتر راه روستایی نوساز یا بهسازی شده به بهره‌برداری خواهد رسید.

بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی وزارت راه و شهرسازی در حوزه جاده‌ای 28 طرح با ارزش، 1150 میلیارد ریال افتتاح خواهد شد که مجتمع‌های خدماتی-رفاهی٬ نصب سیستم توزین٬ دستگاه ترددشمار٬ سیستم هوانما٬ احداث پل عابر پیاده٬ بهسازی و تجهیز برخی پایانه‌های مرزی بخشی از این طرح‌ها خواهد بود.

فرودگاه‌های استان‌های تهران، آذربایجان غربی، ایلام، کردستان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، آذربایجان شرقی، اردبیل و همدان نیز طرح‌هایی جداگانه را اجرایی خواهند کرد که هزینه بهره برداری از آن‌ها 424 میلیارد ریال تخمین زده می‌شود.

15 پروژه بندری اعلام شده از سوی سازمان بنادر نیز با اعتباری 2285 میلیارد ریالی افتتاح خواهند شد که در ۶ استان خوزستان، هرمزگان، بوشهر ، سیستان و بلوچستان، گیلان و مازندران به بهره برداری خواهند رسید.

در حوزه ریلی نیز 14 پروژه در دستور کار قرار گرفته که در حوزه‌های قطار حومه‌ای٬ خط و سازه‌های فنی٬ ارتباطات و علایم الکتریکی٬ ساختمان و تأسیسات و خدمات ایستگاهی با اعتباری بالغ بر ۲۳۲۹ میلیارد ریال به بهره برداری خواهند رسید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس