بازدید 3432
۱
نگاه شما:

کمپین های مفید برای جامعه ایرانی

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۵۶۵۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷ 02 February 2016
امیر اسد حسینی: این روزها بنابر افتضای زمانی و شرایط محیطی بوجود امده برای جامعه ما، مصلحینی درصدد حرکت دادن مردم به سمت و سویی هستند تا بتوان از تبعات سوء فشارهای اقتصادی ناسالم و همچنین شرایط نامطلوب اجتماعی بوجود آمده در جامعه در امان بود.
یکی از راهکارهای مناسب که توسط مردم خوش اندیش استفاده می گردد ، تشکیل دادن گروه پیمانهایی است  تا مردم را ترغیب به حرکت در جهتی است تا بتوان با آن اثرات سوء اقتصادی و یا شرایط نا مطلوب اجتماعی بوجود آمده در جامعه مقابله کرد.

این بنده حقیر به نظرم رسید که گروه پیمان های زیر می تواند به مقابله با مشکلات بوجود آمده در جامعه که حرکت جامعه ما بسمت تعالی را یا متوقف کرده و یا کند کرده است ، بپردازد.

1-گروه پیمان "نه به رشوه گرفتن و رشوه دادن"

2-گروه پیمان " نه به گران فروختن و گران خریدن"

3-گروه پیمان " موسیقی اصیل ایرانی" 

4-گروه پیمان " احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی"

5-گروه پیمان "نه به مهاجرت و بازگشت مهاجرین به مبدا و مبارزه برای بدست آوردن حقوق قانونی و سهم بهترو بیشتر از بودجه کشور برای سازندگی مناطق کمتر توسعه یافته از راه قانون و از طریق فشار به نمایندگان منتخب مردم"

6-گروه پیمان " تشکیل سازمانهای مردم نهاد برای تحقیق علمی و توسعه در همه رشته ها"

7-گروه پیمان " استفاده از دوچرخه در یک روز مشخص در هر ماه"

8-گره پیمان " قصه گویی بزرگتر ها برای کودکان(قصه های کهن این سرزمین)"

طبعا هموطنان عزیز می توانند گروه پیمان های دیگری را به لیست بالا اضافه نمایند. البته هر روز که می گذرد مردم احساس می کنند تا خودشان حرکتی نکنند و به امید اینکه دولت و دولتیون همه کارها را برای آنها انجام دهند، باشند ، هیچ تغییری در جهت اصلاح امور بوجود نخواهد آمد. در همه کشورهای مترقی و پیشرفته دنیا سهم اصلی کرکت های رو به جلو به دوش مردم است و مردم از این حرکت ها استقبال می کنند و دولتها از این حرکتها پشتیبانی کرده و حرکت آنها را تسریع می نمایند.

به امید ایرانی آیاد ، پیشرفته ، مستقل و پیشرو در عرصه جهانی.

* گروه پیمان = کمپین = Campaign (این واژه را بنده برای کمپین به معنای تشکلی که برای مبارزه با شرایط خاص و نا مطلوب بوجود آمده در اجتماع با هم هم پیمان می شوند، انتخاب نمودم)
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اید ه ای جالب است.با نظرات نویسنده و اینکه مردم در هر امری خود پیش قدم شده و پای کار بیایند و احساس مسوولیت کنند.موافقم.استقرار و نهادینه کردن جامعه مدنی یعنی همین
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار