بازدید 78326
تأیید خبر «تابناک»؛

نظر رهبر انقلاب درباره برکناری ‌مشایی کتبا ابلاغ شده است

این خواسته در احترام به نظر رهبر معظم انقلاب و در قدرشناسی از نگاه علما و مراجع تقلید، چند ماه پیش از رئیس‌جمهور درخواست شد و امروز نیز به طور جدی و مؤکد در دستور کار نمایندگان مردم در مجلس است. گفتنی است، در همین حال واحد مرکزی خبر به نقل از احمدی‌نژاد اعلام کرد که مشایی در پست معاونت اولی دولت دهم باقی خواهد ماند.
کد خبر: ۵۶۴۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۸۸ - ۱۸:۳۵ 21 July 2009

خبر «تابناک» درباره تذکر یک مقام عالی‌رتبه به رئیس‌جمهور درباره انتصاب مشایی، تأیید شد.

در حالی که پیش از این، «تابناک» از تذکر یک مقام عالی‌رتبه نظام به رئیس‌جمهور درباره انتصاب رحیم مشایی به عنوان معاون اول دولت دهم خبر داده بود، نایب رئیس اول مجلس امروز گفت: نظر مقام ‌معظم رهبری نیز مبنی بر کنار گذاشتن آقای رحیم ‌مشایی از سمت‌های معاونت ریاست‌جمهور، کتبا به رئیس‌جمهور ابلاغ شده است.

حجت‌الاسلام ‌و المسلمین سیدمحمد حسن ابوترابی‌فرد در گفت‌وگو با ایسنا تأکید کرد: باید بدون کمترین درنگ، حکم عزل و یا پذیرش استعفای مشایی توسط ریاست جمهور اعلام شود.

وی این مسأله را مطالبه‌ جدی رهبر انقلاب و خواست اکثریت قاطع نمایندگان مجلس دانست و تصریح کرد: این خواسته در احترام به نظر رهبر معظم انقلاب و در قدرشناسی از نگاه علما و مراجع تقلید، چند ماه پیش از رئیس‌جمهور درخواست شد و امروز نیز به طور جدی و مؤکد در دستور کار نمایندگان مردم در مجلس است.

نماینده مردم قزوین، با بیان این‌که باید در پیروی از نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی، احترام به مراجع عظام و در پاسخ مثبت به نگاه قاطع مجلس شورای اسلامی نسبت به پذیرش استعفا و یا عزل رحیم مشایی اقدام شود، یادآور شد: باید در یک تعامل منطقی، عقلانی، اخلاقی و قانون‌مدار، همان گونه که در بیانات رهبر معظم انقلاب در روز بعثت پیامبر اکرم(ص) تبیین شد، برای انتخاب مدیران ارشد نظام و فراهم آوردن زمینه‌ افزایش کارآیی نظام جمهوری اسلامی، تلاش کرد.

گفتنی است، در همین حال، واحد مرکزی خبر به نقل از احمدی‌نژاد اعلام کرد که مشایی در پست معاونت اولی دولت دهم باقی خواهد ماند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۰
احمديينژاد از قبل نظر رهبري را ميدانست پس چرا باز اقدام به نصب كرده؟
آخرش آقای احمدی نژاد، آقای مشایی رو کنار میذاره، ولی بعدش میگه چون این دفه حرفتون و گوش کردم، باید به کل وزیرام رای اعتماد بدین
خیلی انسان باید متاسف شد که چرا رهبری معظم انقلاب را در هر مسئله کوچکی وارد می سازند . هر دو جناح کمی خجالت بکشند و دست از سر رهبری و نظام بردارند . بنده یکی از رای نداده ها به رییس جمهور فعلی ام ولی با این امور که خرج کردن از رهبری است بشدت مخالفم . روزی نه چندان دور نتیجه هزینه کردن های نابجا و روزانه از این جایگاه رفیع را همگان خواهند دید . به نظر بنده ریاست جمهور هر که میخواهد باشد در انتخاب معاونانش بای آزاد باشد .
باز هم می گوییم چون اصولا ایشان گوش به حرف افرادی که خود منصوب می کنند نمی دهند نگرانی در مورد مشایی بیمورد است. حداقل سوژه مطبوعات است و مفرح ذات
در بي ادبي مشايي همينقدر بس که در سايتش مخالفين اين انتصاب را نادان خطاب کرده است چنين فردي اصلا ارزش هيچ پستي را ندارد
اگر کسی 1 ساعت فرمان رهبری را اجرا نکند فارس خود را خفه می کند حال آنکه انگار نه انگار 3 روز از ابلاغ نظر آقا می گذرد!!!!!!!!
مساله آقای رحیم‌مشایی چیست
تابناک مشروعیت خودش رو با پخش شایعه ها زیر سوال برده و متاسفانه آخرین جایی هست که باید بهش برای تایید یک خبر مراجعه کرد ..
فعلا منتظر تایید خبر در خبرگزاری های مشروع هستیم...
خدا را شکر یک مشکل مملکت حل شد.
با سلام
دوستانناراحت نباشيد .شما كه كار كارشناسي انجام نداديد بلكه همين طوري حرف مي زنيد . لذا بايد قبول كنيد كه انتخاب از روي كارشناسي صورت گرفته است .
چه موقع و کجا نظر رهبری به احمدی نژاد ابلاغ شده است .؟
خوب شد نمرديم و معناي نزديك بودن نظرات رهبري با رئيس جمهور رو هم فهميديم
بعيد است كوش كند اگر قراربود گوش كند كه همان زمان كه مراجع به حرفهايش اعتراض كردند به نظر انها احترام مي گذاشت
ببينيم آقاي احمدي نژاد قبول مي کنه يا نه؟!!!!
خوب اونجا نشد یه جای دیگه به کار گرفته میشه
دلتون خوشه ها
آقای دکتر احمدی نژاد شما دیگه دل آقارو خون نکن همان اصلاح طلب ها برای هفت پشت ما بس هستند تورا به جان زهرا قسمت میدم مشائی رو عزلش کن
خوشم میاد که بد تودهنی به همه زد
شما اگر نظر مقام معظم رهبری برایتان مهم است واجباتتان را فراموش نکنید ! به دیگر سخن اینکه ! رطب خورده منع رطب کی کند !!
بابا ایشونو بکنید سفیر ایران در اسرائیل بحث و تمومش کنید. یک صلوات بفرست... الهم....
من با اینکه کلا باسیاستها وروشهای آقای احمدی نژاد مخالفم ولی اگر ایشان 24 میلیون رای آورده خوب حق خودش است که هر که را می خواهد به عنوان معاون اعلام کند و اصلا این کار خلاف قانون نیست . بهتر است آقایان به روشهای خلاف قانون و خلاف عرف آقای احمدی نژاد ایراد بگیرند .
مشایی که تو سایتش گفته شایعه ی استعفا وبرکناری اش از طرف دشمنان ولایت ودولت کریمه است با این تظر رهبری این سوال پیش می آید که ولایت از نظر مشایی واحمدی نژاد که اورا پایبند واقعی به ولایت دانسته یعنی چه یکی به ابهامات دینی ما بیچاره ها جواب بده چه جوریه که یکی که امروز این همه پایبندی اش به ولایت مورد تقدیر قرار می گیرد فردا توسط ولایت عزل میشود
می بینم که حرف رهبرتونم نمی خونه احمدی نژاد! حقتونه!
اگر احمدی نژاد به حرف رهبری گوش نکند ، با او برخورد می کنیم
زمان امتحان پس دادن است،آقای رئس جمهور حتما به فرمایش آقا لبیک خواهد گفت.
به به ، کم کم آقایون دارند متوجه میشند که روی چه زمین سستی سرمایه گزاری کردند. این تازه اول کار آقای احمدی نژاد هست. باید نشست و بقیش رو دید که کار و به کجا می رسونه.
‫مظلومیت رهبر را ببین که از همه برای این رییس جمهور بریده، و حتی بعد از ابلاغ رای ایشان مشایی سر کار است. ایشان در مقابل شورای نگهبان هم همینقدر مظلوم اند.
با سلام
كو گوش شنوا ؟؟ تا حالا مجلسيها كجا بودند توي اين يك ماه گذشته كجا بودند حتما رييس جمهور هم صد در صد گوش ميدهند و با كمال احترام قبول مي كنند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار