بازدید 4769

نظر رائول لوزانو درباره تیم ملی والیبال ایران

من اطمینان دارم می‌توانیم به هدف بزرگ خود برسیم چون بازی‌های المپیک بزرگترین مسابقات جهان است که هر ورزشکاری اهمیت آن را می‌داند و والیبال ایران بازیکنان مستعدی دارد.
کد خبر: ۵۶۴۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱ 01 February 2016

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از جدایی ولاسکو و کواچ از تیم ملی والیبال همه نگاه‌ها به مردی است که حالا هدایت تیم ملی وایبال را در دست گرفته است. رائول لوزانو در خصوص همکاری خود با تیم های باشگاهی و تیم ملی والیبال ایران می‌گوید:  از همکاری با تیم رادوم لهستان در فصل بعد هم استقبال می‌کنم. شاید در کنار حضور در لیگ لهستان با تیم ملی ایران هم فعالیت کنم. دوست دارم در لهستان بمانم. من قرار است با تیم ایران تمرینات را آغاز کنم و امیدوارم بتوانم به المپیک ریو هم برسیم. تلاش خودم را خواهم کرد تا در فصل بعدی هم در تیم رادوم باشم.

وی 20 آوریل کارش را شروع می‌کند و آن زمان تمام نفراتش را فرا می‌خواند و هدفش این است که با تیم ایران به نتیجه بزرگی برسد. لوزانو گفت: من اطمینان دارم می‌توانیم به هدف بزرگ خود برسیم چون بازی‌های المپیک بزرگترین مسابقات جهان است که هر ورزشکاری اهمیت آن را می‌داند و والیبال ایران بازیکنان مستعدی دارد. حضور در این مسابقات برای والیبالیست‌های ایرانی افتخاری بزرگ است. ایران یک تیم با پتانسیل و بزرگ است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار