بازدید 3763
۱

فاتح جدال دو غول بزرگ تنیس کدام است؛ جوکوویچ یا ماری؟!

نواک جوکوویچ و اندی ماری، دو تنیس باز برتر جهان قرار است در اولین فینال گرند اسلم امسال در مسابقات اوپن استرالیا باهم روبرو شوند.
کد خبر: ۵۶۴۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶ 30 January 2016

فینال مسابقات اوپن استرالیا فردا ساعت 7:30 به وقت ملبورن برگزار می‌شود. این بازی می‌تواند پیش نمایش خوبی باشد از آنچه که در ریو قرار است اتفاق بیفتد.

به گزارش تابناک ورزشی، رقابت های تنیس در سطح حرفه ای در ایران بیننده های خاصر و پر شمار خود را دارد به طور یکه هفته گذشته عادل فردوسی پور که خود از علاقه مندان به این رشته است برای دقایقی مسابقه راجر فدرر را گزارش کرد. در همین راستا فردا اولین گرند اسلم سال بر روی زمین سخت برگزار می شود.

فاتح جدال دو غول بزرگ تنیس کدام یک است؛ جوکوویچ یا ماری؟!

در بازی فردا (یکشنبه) جوکوویچ مقابل یکی از قهرمانان المپیک به میدان می‌رود. ماری بعد از چهار ساعت بازی در نیمه نهایی مقابل رائونیک توانست خود را به فینال اوپن استرالیا برساند.

ماری شرایط فیزیکی خود را خوب ارزیابی کرده و در این باره گفت: بعد از سال 2014 که سال سختی برایم بود و آسیب‌دیدگی‌ داشتم. اکنون به شرایط خوبی رسیدم و فکر می‌کنم شانس زیادی دارم. باید سخت کارکنم. تا امتیاز آخر این بازی تلاش خواهم کرد.

جوکوویچ درباره المپیک امسال گفته است که یکی از اولویت‌هایش کسب مدال طلای این بازی‌ها است. او در این باره اعلام کرد: آن طور که در فصل‌های اخیر عمل کردم، به من نشان داد می‌توانم در ریو نیز بسیار خوب باشم.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
زنده باد جوکو
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی