بازدید 2936

سکوت رئیس رمزگشای ناکامی تیم ملی امید

سکوت رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص ناکامی تیم فوتبال امید رمزگشای خیلی از مسائل در این تیم است.
کد خبر: ۵۶۴۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵ 30 January 2016
کیومرث هاشمی در خصوص تیم امید سکوت کرده است و می گوید باید فدراسیون فوتبال در این زمینه نظر بدهد.
به گزارش تابناک ورزشی، در این چند روزی که از بازگشت تیم امید از قطر گذشته نقد ها و مصاحبه های زیادی را شاهد بوده ایم. مشخص است تیم بازنده حتی اگر در یکسری از موارد حق داشته باشد به دنبال توجیه و شاید به نوعی مقصر باشد و در مقابل آن دسته که منتقد هستند گوش شنوایی ندارند و می خواهند به هر طریقی بر آدم افتاده روی زمین لگد بزنند.
در این وانفسای انتقاد و دفاع کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک سکوت کرده است. مردی که متولی تیم های اعزامی به المپیک است اما چه گوییم که فوتبال امید هیچ گاه صاحب خود را نشناخت و بدتر که در ناکامی ها مسئولان مربوطه به کلی در هفت پستوی خود پنهان می شوند و این وسط فدراسیون فوتبال می ماند و حوضش.
اما سکوت کیومرث هاشمی این بار از سر شانه خالی کردن نیست هر چند خیلی هم این سکوت را نم یتوانیم توجیه کنیم اما به خوبی یاد داریم زمانی که وزارت ورزش کمیته خلق الساعه ای را تشکیل داد و نگذاشت کرانچار سرمربی تیم امید شود هاشمی تمام تلاش خود را کرد تا نگذارد سر تیم امید بلایی بیاید اما گویا کسی شنوای حرف های رئیس کمیته نبود و مرد بی حاشیه کمیته ملی المپیک تصمیم گرفت بی صدا خود را از دایره تصمیمات اشتباه فوتبالی ها و وزارت ورزش بیرون بکشد.
شاید اگر روزی کیومرث هاشمی تصمیم بگیرد در این خصوص صحبت کند رمزگشای خوبی باشد برای تمامی سوالاتی که در ذهن بی جواب مانده اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار