بازدید 3458

تشکیل ۹ پرونده تخلف انتخاباتی در استان فارس

القاصی از تشکیل 9 پرونده تخلف انتخاباتی در استان فارس خبر داد و گفت: از این تعداد 7 پرونده مربوط به تخلف در فضای مجازی است.
کد خبر: ۵۶۴۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸ 30 January 2016
علی القاصی از تشکیل 9 پرونده تخلف انتخاباتی در استان فارس خبر داد و گفت: از این تعداد 7 پرونده مربوط به تخلف در فضای مجازی است.

به گزارش میزان، وی با بیان اینکه در این رابطه تعدادی بازداشت شده‌اند و به تعدادی از افراد نیز تذکرات لازم داده شده است، افزود: سایت‌هایی که با تولید محتوای مجرمانه اقدام به تبلیغات زودهنگام و یا تخریب چهره ها و یا تضعیف کلیت نظام می کنند با دستور قضایی مسدود می شود.

رئیس کل دادگستری استان فارس در ادامه با تأکید براینکه آنچه امروز در فضای مجازی و غیر رسمی و همچنین برخی رسانه های رسمی در خصوص روند بررسی صلاحیت ها منتشر می شود به نفع دشمنان است افزود: همه ما موظفیم در این برهه حساس واقعیت ها را به دور از هرگونه اغراض سیاسی و جناحی به نحوی ارائه دهیم که باعث افزایش دلگرمی مردم و دوستداران انقلاب شود.

وی اضافه کرد: دستگاه قضایی علاوه بر به کارگیری اقدامات پیشگیرانه در جهت جلوگیری از تخلفات انتخاباتی، پرونده‌های جرائم انتخاباتی را خارج از نوبت، بدون اغماض و در چارچوب موازین قانونی رسیدگی خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی