بازدید 30817

حضور رهبر انقلاب در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره)+ویدیو

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي، صبح امروز (شنبه) در آستانه ایام الله دهه فجر و سالروز ورود شکوهمند امام خميني(ره) به ميهن اسلامي، با حضور در مرقد مطهر امام راحل(ره)، ضمن قرائت فاتحه، ياد بنيانگذار کبیر انقلاب اسلامي را گرامي داشتند.
کد خبر: ۵۶۴۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱ 30 January 2016
حضور رهبر انقلاب در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره)رهبر معظم انقلاب اسلامی در مرقد مطهر امام راحل و گلزار شهدای بهشت زهرا حضور يافتند تا مانند همیشه در گرامیداشت یاد و راه امام در آستانه دهه مبارکه فجر پیشقدم همه مسئولان نظام باشند.

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رهبر انقلاب، در آستانه ایام الله دهه فجر و سالروز ورود شکوهمند امام خميني(ره) به ميهن اسلامي، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي، صبح امروز (شنبه) با حضور در مرقد مطهر امام راحل(ره)، ضمن قرائت فاتحه، ياد بنيانگذار کبیر انقلاب اسلامي را گرامي داشتند.رهبر انقلاب اسلامي همچنین با حضور بر مزار شهداي هفتم تير و گلزار شهداي بهشت زهرا، براي ارواح طيبه شهدا، علو درجات را مسألت كردند.

بر اساس این گزارش، حضور رهبر انقلاب در آغازین ساعت های صبح دهم بهمن و پیش از آغاز ایام الله دهه فجر در حرم امام و مزار شهدای انقلاب اسلامی، بیش از هر نکته دیگری، اذهان ایرانیان را به لزوم قدرشناسی از امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی رهنمون می سازد.

رهبر انقلاب در سیره نظری و عملی خود، همواره از دو عنصر استوار راه امام و راه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به ارکان رکین  انقلاب اسلامی یاد می کنند و مکررا بر پاسداری و حراست و حرکت بر این دو مسیر روشن برای تدوام حیات طیبه انقلاب بزرگ اسلامی ایران تأکید مؤکد دارند.


ویدیو حضور رهبر انقلاب در مرقد مطهر امام راحل و گلزار شهدای بهشت زهرا را در«تابناک» ببینید:

تعداد بازدید : 150
دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل