بازدید 3933

یوونتوس، برای اینتر انگیزه بازی برگشت نگذاشت

بیانکونری با درهم کوبیدن یکی از اضلاع قهرمانی کالچو در جام حذفی، پیش از بازی برگشت شانسی برای اینتر نگذاشت و می توان گفت از همین حالا حریف میلان در فینال کوپا ایتالیا خواهد بود.
کد خبر: ۵۶۳۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹ 28 January 2016

یوونتوس موفق شد در دیدار رفت نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا در تورین ، را با شکستی سخت به میلان بدرقه کند. دو تیمی که در سری آ مدعی قهرمانی هستند، قصد داشتند به فینال تورنمنت حذفی هم برسند هرچند الگری به بخشی از بازیکنان اصلی خود میدان نداده بود و مانچینی هم تغییراتی را در ترکیب تیمش اعمال کرده بود.

به گزارش تابناک ورزشی، بازی با کنترل و حملات یوونتوس آغاز شد و نفوذ آسامواه اولین خطر جدی را می توانست خلق کند. اینتر به شوت های از راه دور روی آورده بود و در همین راستا ضربه دقیقه ۹۹ گری مدل به شکل خطرناکی از بالای دروازه نتو رد شد. یک دقیقه بعد شوت فلیپه ملو را دروازه بان سابق فیورنتینا کنترل کرد. یوونتوس پشت محوطه جریمه اینتر صاحب ضربه آزاد شد که خوان کوادرادو آن را زد. توپ به دست مدل برخورد کرد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

یوونتوس، برای اینتر انگیزه بازی برگشت نگذاشت

در دقیقه ۲۰ بازی حرکت کوادرادو و شوت وی با اختلاف کمی از کنار دروازه هندانوویچ عبور کرد. برای دقایقی بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد و دو تیم به بازی فشرده مشغول بودند. در دقیقه ۳۶، برخورد موریو با کوادرادو را داور خطای پنالتی تشخیص داد و این فرصت را آلوارو موراتا به زیبایی به گل تبدیل کرد. در دقیقه ۴۳ بازی، شوت از راه دور مارکیزیو راهی به دروازه اینتر نیافت و در نهایت نیمه اول به پایان رسید.

نیمه دوم را اینتر بهتر آغاز کرد و سعی کرد به گل برسد اما نتوانست خطر مهمی را بر روی دروازه نتو خلق کند. دو تیم کاملا فشرده بازی می کردند و حمله کردن کار سختی به نظر می رسید. در اولین حمله جدی یووه در دقیقه ۶۳، حرکت انفرادی کوادرادو و پاس آسامواه به مانژوکیچ موقعیت مهمی بود اما شوت مانژو بولکه شد. پاتریس اورا با حرکت خود، یک توپ مرده را به موقعیت تبدیل کرد. توپ ارسالی به داخل محوطه جریمه با اشتباه ملو جلوی پای موراتا افتاد تا این مهاجم اسپانیایی برای بار دوم دروازه هندانوویچ را باز کند.

یوونتوس، برای اینتر انگیزه بازی برگشت نگذاشت

در دقیقه ۶۶، نوربرتو نتو ضربه سر زیبای موریو را گرفت. در دقیقه ۷۰، فرار سریع کوادرادو و عبور وی از چند بازیکن اینتر باعث شد موریو مجبور شود به روی وی خط کند. موریو از زمین بازی اخراج شد و ضربه آزاد پوگبا به کرنر رفت. در دقیقه ۷۳ حرکت هماهنگ شده بازیکنان یوونتوس و ضربه سر موراتا با اختلاف به بیرون رفت. در دقیقه ۷۵ صحنه ای مشکوک در محوطه جریمه یوونتوس اتفاق افتاد که اینتری ها معتقد بودند توپ به دست کاسرس برخورد کرده است. در دقیقه ۷۸ پاس عمقی پوگبا را موراتا از چند قدمی دروازه به بیرون زد.

در دقیقه ۸۳، حرکت زیبا و پاس آسامواه، دیبالا را در موقعیتی خوب قرار داد تا این بازیکن تازه وارد گل سوم تیمش را هم به ثمر برساند. در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر