بازدید 50074
۹

دلیل قطع برق گسترده در تهران اعلام شد

کد خبر: ۵۶۳۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶ 27 January 2016
مانوری که قرار بود شرکت برق منطقه‌ای تهران برای سرویس و نگهداری تاسیسات خود برگزار کند، عامل اصلی قطع برق گسترده امروز در تهران بوده است!
 
معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای تهران در توضیح دلیل قطع برق گسترده امروز در برخی مناطق تهران به خبرنگار ایسنا گفت: این مساله به دلیل ایجاد یک مانور در پست مصلی بود که 45 دقیقه به طول انجامید.
 
فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص مشکل پیش آمده در منطقه مصلی و اطراف آن اظهار کرد: در شرکت برق تهران، کرج و قم روزانه 50 مورد سرویس و نگهداری انجام می‌شود که امروز در عملیات تعمیر و نگهداری پست مصلی دچار مشکل و قطع برق شدیم.
 
وی با بیان این‌که این مساله در حین انجام یک مانور صورت گرفت، گفت: در این مانور سیستم دچار مشکل و در نهایت برق منطقه مصلی و اطراف آن قطع شد.
 
معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای تهران ادامه داد: ساعت 11:20 مشکل در سیستم پست مصلی به وجود آمد و تا حدود ساعت، 12 پست آماده ورود به مدار شد.
 
به گفته فلاح اخباری که مبنی بر قطع شدن برق مناطق گسترده‌ای از تهران به مدت طولانی منتشر شده است صحت ندارد و این مساله تنها به مدت 45 دقیقه و ایجاد مشکل فنی در اجرای یک مانور بوده است.
 
اظهارات این مقام شرکت برق منطقه‌ای تهران درحالی مطرح شده که پیشتر برخی گزارش‌های مردمی از قطع گسترده و ناگهانی برق در نقاط متعدد تهران خبر میداد که در این خاموشی حتی چراغ های راهنمایی رانندگی هم از کار افتاده بودند. این درحالی است که معمولا مانورهای حوزه برق به گونه ای انجام می‌گیرد که برای زندگی شهری شهروندان اتفاق غیرمنتظره ای رخ ندهد.
 
برخی از مناطق تهران امروز(۷ دی ۹۴) صبح به طور همزمان با قطعی برق مواجه شدند، به طوری که گزارش شده است برق برخی مناطق تهران مثل منطقه 3، 9، 6 و 7 بنا به دلایل نامعلومی که از قبل هم اعلام نشده بود قطع شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۳
انتشار یافته: ۹
مانور به چه قيمتي ؟ قطع وصل برق كه باعث سوختن بعضي از لوازم خانگي شده چه كسي جوابگو است ؟
هم گاز قطع بود هم برق مدت هم یک ساعت و چند دقیقه. این مدت رو هم بنده با مدرک از نرم افزار مانیتورینگ UPS اعلام میکنم.
اگر گاز قطع نمیشد حداقل ژنراتور گازیمون کار میکرد.
شب دوشنبه برق منطقه خیابان پلیس به مدت 3 ساعت قطع بود بعد از وصل هم به دلیل افت شدید نوسان تا دو ساعت دستگاه‌های محافظ برق اجاره به کار افتادن وسایل را نمی‌داد. خدا بخیر کنه اونایی که دستگاه محافظ نداشتند
بیچاره اونهایی که 45 دقیقه رو تو اتاق عمل بودن
من نمیدونم چرا تو ایران همیشه مانورها تلفات دارن!
به همین راحتی!
مانور قاعدتاً باید در روزهای تعطیل انجام شود نه در روز کاری آنهم در منطقه ای که صدها شرکت واقع شده اند.
اقا فارسی را پاس بدارید بگوئیدبجای مانور کلمه رزم آیش
باید دید با این مانور چقدر به وسایل برقی مردم صدمه وارد شده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار