بازدید 3326

افشاگری رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان مبنی بر دخالت آل سعود در ورزش

فرجام‌خواهی رئیس کمیته انضباطی نشان از این می‌دهد که فدراسیون عربستان کاملا سیاسی است و آل‌سعود هر کسی را که بر طبع میل آنها کار نکند کنار می‌گذارند.
کد خبر: ۵۶۳۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶ 27 January 2016
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان علیه مسئولان فوتبال این کشور دست به افشاگری کرد.
به گزارش تابناک ورزشی، پس از آنکه فدراسیون عربستان بهانه‌تراشی‌های خود را برای عدم حضور در ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مطرح کرد، چند جابه جایی قدرت در مسئولیت‌‌های مختلف در داخل فدراسیون عربستان رخ داد. از جمله این مسئولان خالد البابطین رئیس کمیته انضباطی فدراسیون بود. او پس از برکناری‌اش از سمت ریاست مصاحبه تندی را علیه فدراسیون عربستان انجام داد و آنها را متهم به سیاسی کردن فضای فدراسیون کرد و گفت: این‌ها می‌خواهند دهانمان بسته بماند! سیاستمداران مداخله مستقیم به امور فدراسیون می‌کنند!
به گزارش یک نشریه عربستانی امروز خالد البابطین رئیس کمیته انضباطی فدراسیون عربستان پس از این اخراج تحمیلی به فدراسیون جهانی فوتبال از ظلمی که بر حق او وارد شده شکایت کرد.
این فرجام‌خواهی رئیس کمیته انضباطی نشان از این می‌دهد که فدراسیون عربستان کاملا سیاسی است و آل‌سعود هر کسی را که بر طبع میل آنها کار نکند کنار می‌گذارند.

این منبع در ادامه افزود: البابطین در صفحه توئیتر خود از دلایل اخراج خود پرده برداشت که از مهمترین آنها زیرپا گذاشتن قانون در فدراسیون و دخالت عوامل خارجی بود.
به نظر می‌رسد با این اظهار نظر مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز نسبت به فدراسیون فوتبال عربستان واکنش نشان دهند هر چند ممکن است این اتفاق هم با لابی‌ها پشت پرده خنثی شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار