بازدید 5589
حاشیه

چاقو کشی در بسکتبال!/ 8 بخیه روی کتف یک ملی پوش

ملی‌پوش بسکتبال ایران از ناحیه کتف چاقو خورد. یخچالی در این مسابقه عملکرد بسیار خوبی داشت و شاید همین موضوع باعث عصبانیت تماشاگران آبادانی شده است!
کد خبر: ۵۶۳۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۴ 25 January 2016
ملی‌پوش بسکتبال ایران پس از دیدار پتروشیمی و نفت آبادان از ناحیه کتف چاقو خورد.
به گزارش تابناک ورزشی،دیدار تیم‌های نفت آبادان و پتروشیمی بندر امام در هفته بیست و دوم لیگ برتر بسکتبال در حالی امروز با حساب 78 بر 64 به سود پتروشیمی به پایان رسید که این مسابقه در پایان با حادثه‌ای ناگوار برای بهنام یخچالی ملی‌پوش بسکتبال کشورمان و تیم پتروشیمی همراه بود.

چاقو کشی در بسکتبال!/ 8 بخیه روی کتف یک ملی پوش

در پایان مسابقه یخچالی از ناحیه کتف با ضربه‌ای که گفته می‌شود به وسیله چاقو بوده است ضربه می‌خورد. کتف یخچالی پس از این اتفاق حدود 8 بخیه زده می‌شود.

از سوی دیگر گفته می‌شود، ضربه صندلی باعث مصدومیت این بازیکن شده است.

یخچالی در این مسابقه عملکرد بسیار خوبی داشت و شاید همین موضوع باعث عصبانیت تماشاگران آبادانی شده است.
،در یکی دو هفته گذشته حاشیه‌های زننده در لیگ برتر بسکتبال رخ داده و هفته گذشته نیز در گرگان تماشاگران در اواسط بازی با پرتاب سنگ باعث توقف مسابقه شدند.

به نظر می‌رسد فدراسیون بسکتبال باید تدابیری جدی در این زمینه بیندیشد. این ضرورتی است که از مدتها پیش حس می شود اما مدیریت فدراسیون بسکتبال به جای ارایه برنامه و راهکار برای جلوگیری از این قبیل مسایل متضاد با روح ورزش، بیشتر در پی صحبت با رسانه ها برای عدم درج چنین اخباری است. گویا عدم انتشار این اخبار باعث فروکش کردن اتفاقات ناگوار از این دست می شود!!
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان