بازدید 5206

سکسکه رئال با زیدان هم بند نیامد

رئال مادرید در شبی که راموس و گرت بیل را در اختیار نداشت، در خانه بتیس که هفته های خوبی را پشت سر نمی گذاشت و به تازگی مربی خود را عوض کرده بود، با تساوی ۱-۱ متوقف شد تا نوار بردهای ۵ گله زیدان پاره شود و البته مادریدی ها دو امتیاز مهم را در کورس قهرمانی با رقبای خود از دست بدهند.
کد خبر: ۵۶۳۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۰ 25 January 2016

رئال مادرید در آخرین بازی یکشنبه شب از هفته بیست و یکم لالیگا، ترک عادت نکرد و بار دیگر در شبی که یکی از دو رقیب مستقیمش یعنی اتلتیکو مساوی کرده بود، نتوانست با پیروزی به آنها نزدیک شود، رویه ای که از دوره بنیتس به یادگار مانده است.

به گزارش تابناک ورزشی، رئال در شبی عجیب مقابل بتیس با نتیجه ۱-۱ متوقف شد تا دو امتیاز حساس دیگر را از دست بدهد و کم کم جبران این فاصله با بارسا را غیرممکن کند.

رئال مادرید در شبی که راموس و گرت بیل را در اختیار نداشت، در خانه  بتیس که هفته های خوبی را پشت سر نمی گذاشت و به تازگی مربی خود را عوض کرده بود، با تساوی ۱-۱ متوقف شد تا نوار بردهای ۵ گله زیدان پاره شود و البته مادریدی ها دو امتیاز مهم را در کورس قهرمانی با رقبای خود از دست بدهند.

سکسکه رئال با زیدان هم بند نیامد

در این مسابقه  ابتدا میزبان در دقیقه هفتم به یک گل استثنایی رسید، سپس در نیمه اول رئالی ها چند فرصت خوب را بدست آوردند که نتوانستند از آن موقعیت ها به گل برسند. طبق معمول رونالدو در فرم ایده آل قرار نداشتند و چندین باردر گلزنی ناکام ماند اما بالاخره فشار تیم زیدان در دقیقه ۷۱ نتیجه داد و کریم بنزما با پاس خامس موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند، تا رئال از یک شکست بگریزد.

سکسکه رئال با زیدان هم بند نیامد

در مسابقه ای که رئال ۶۱ درصد مالکیت توپ داشت و هشت شوت داخل چارچوب نیز توسط بازیکنان این تیم به سمت دروازه حریف نواخته شد در نهایت تنها به یک گل رسیدند. رئال مادرید، با این تساوی، ۴۴ امتیازی شد و در رده سوم جدول هم جایش را در خطر دید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار