بازدید 3969
۳

فروش خانه برای تامین هزینه‌های جراحی ملی پوش سرشناس وزنه برداری

باید در آلمان عمل کنم و دنبال این هستم تا هزینه آن را بدهند اما اگر فدراسیون این هزینه را ندهد، خانه‌ام را خواهم فروخت و هزینه عمل را می‌دهم.
کد خبر: ۵۶۳۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲ 24 January 2016
ملی پوش وزنه برداری ایران اعتقاد دارد حاضر است خانه‌اش را بفروشد تا هزینه‌های جراحی‌اش را بدهد.
به گزارش تابناک ورزشی،سعید محمدپور این روزها گلایه دارد. او می‌گوید مصدوم است اما توجهی به وی نمی‌شود.محمدپور می‌گوید: دنبال کار جراحی‌ام هستم و باید ببینم چه خواهد شد. البته من دیر اقدام نکردم و فدراسیون و کمیته المپیک متاسفانه دنبال کار من نیستند.از  روز اول که مصدوم شدم برخوردها فرق داشت اما اکنون کسی دنبال کار من نیست. کل فدراسیون بسیج شده‌اند و خدا را شکر کار بهداد سلیمی انجام شد ولی من خودم دنبال کارم هستم، البته به نظر من باید به بهداد برسند و حق او است که کارش انجام شود و من هم خیلی خوشحال شدم و امیدوارم سلیمی باز هم در المپیک طلایی شود اما کاش کمی هم به من توجه می‌شد.

دارنده مدال برنز جهان می‌گوید: باید در آلمان عمل کنم و دنبال این هستم تا هزینه آن را بدهند اما اگر فدراسیون این هزینه را ندهد، خانه‌ام را خواهم فروخت و هزینه عمل را می‌دهم.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
مگر بیمه نیستند؟!
بیمه تامین اجتماعی ..............
درمان رایگان !!!
هاهاهاهاهاهاهاهاهاها
وای بر احوال ورزشکاران
آرزوی سلامتی برای این ورزشکار دارم و امیدوارم فدراسیون اجازه نده که درد هزینه های درمان به درد مصدومیت این ورزشکار اضافه بشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها