بازدید 5588

کاراته کای ناپدیدشده در پاریس،در تهران بود!

فدراسیون کاراته طی این سال ها جزو فدارسیون های پرحاشیه ایران بوده و تبعه شدن دو تن از اعضای اعزامی این فدراسیون در رقابت های جهانی سال گذشته و اختلافات داخلی میان مدیران این فدراسیون لزوم ورود به وضعیت نابسامان این فدراسیون رابیش از پیش کرده است.
کد خبر: ۵۶۲۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۲ 23 January 2016

تیم ملی کاراته ایران که برای شرکت در مسابقات کاراته وان پاریس راهی کشور فرانسه شده بود با ناپدید شدن یکی از ملی پوشانش بار دیگر خبرساز شد.

به گزارش تابناک ورزشی، فدراسیون کاراته که در این چند سال اخیر با حواشی مختلفی روبرو بوده، این بار نیز در مورد ناپدید شدن یک ملی پوش کاراته در فرانسه دچار یک اشتباه عجیب شد!

نکته جالب توجه این است که سایت ستارگان کاراته در خبری که امروز صبح منتشر کرد از قول مسئولان فدراسیون کاراته ملی پوش ناپدید شده را یکی از دو ورزشکار این رشته به نام های آرمین روشنی یا آروین باقری نامید. این اظهارنظر بحث برانگیز در حالی مطرح شده است که آرمین روشنی ملی پوش کاتای کشورمان در حال حاضر در ایران به سر می برد! نکته جالب توجه اینجاست که فدراسیونی که از وضعیت اعزام بازیکن خود به یک رویداد ورزشی مهم اطلاع ندارد چگونه می خواهد عملکرد خود را در سایر زمینه ها توجیه کند.

کاراته کای ناپدیدشده در پاریس،در تهران بود!

آرمین روشنی ملی پوش تیم ملی کاتا که به دلیل مشکلات شخصی در مسابقات فرانسه حضور پیدا نکرده بود در گفت و گو با خبرنگار طرفداری ضمن اظهار تعجب از این خبراظهار داشت: من هم اینک در ایران هستم و به دلیل مشکلات شخصی که داشتم در مسابقات فرانسه حضور نداشتم. انتشار چنین خبری مرا شگفت زده کرد!

فدراسیون کاراته که طی این سال ها جزو فدارسیون های پرحاشیه ایران بوده و تبعه شدن دو تن از اعضای اعزامی این فدراسیون در رقابت های جهانی سال گذشته و اختلافات داخلی میان مدیران این فدراسیون لزوم ورود به وضعیت نابسامان این فدراسیون رابیش از پیش کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار