بازدید 5093
فوتبال اروپا

فرار بارسا از جهنم با سوپرگل نجات دهنده لئو

با گل زودهنگام مونیرالحدادی بازیکن جوان بارسا که در همان دقیقه اول به ثمر رسید، تصور می شد برد آسان و پرگل دیگری در انتظار بارساست اما اینطور نبود.
کد خبر: ۵۶۲۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶ 23 January 2016

بارسلونا عصر امروز درهفته 21 لالیگا به خانه مالاگا رفت و در پایان یک بازی دشوار با نتیجه 2-1 پیروز شد تا صدر را با یک امتیاز برتری نسبت به اتلتیکو پس بگیرد.

به گزارش تابناک ورزشی، با گل زودهنگام مونیرالحدادی بازیکن جوان بارسا که در همان دقیقه اول به ثمر رسید، تصور می شد برد آسان و پرگل دیگری در انتظار بارساست اما اینطور نبود. هنوز چند دقیقه از سوت شروع بازی نگذشته بود که بارسلونا توانست اولین گل بازی را روی حرکت انفرادی لوئیس سوارز در مقابل دروازه و بغل پای تمام کننده مونیر بزند.

اما پس از این گل بارسلونا کمی فشار را کم کرد و در دفاع چند اشتباه انجام داد تا اینکه در دقیقه 32 خوانپی بازیکن مالاگا دروازه آبی اناری های پراشتباه را باز کرد. در آن صحنه شروع بد براوو و پرسینگ شدید بازیکنان مالاگا توپ را به دست بازیکنای مالاگا رساند و آن ها هم با 3 پاس و یک شوت پشت محوطه جریمه دروازه براوویی که از دروازه خارج شده بود، باز کردند. در ادامه نیمه اول اتفاق مهم دیگری نیفیتاد.

در نیمه دوم اما بازهم تیم مهمان کار را بهتر شروع کرد و از همان ابتدا فشار را روی دروازه کامنی زیاد کرد تا این که در دقیقه 51 سانتر آدریانو از روی سرهمه مدافعین مالاگا عبور کرد و لیونل مسی که پشت همه مدافعین جاگیری کرده بود با یک ضربه آکروباتیک و زیبا دروازه را باز کرد و بارسلونا را پیش انداخت.

فرار بارسا از جهنم با سوپرگل نجات دهنده لئو

در ادامه باز هم مالاگا حمله خطرناکی را انجام داد و از سمت چپ توپ را به سرعت روی دروازه براوو فرستاد که دفع ناقص این دروزاه بان ممکن بود مشگل ساز شود که جرمی متئو توپ را دور کرد. درادامه باز هم دو تیم موقعیت هایی داشتند که هیچ کدام به ثمر نرسید. دریکی از صحنه ها سانتر بازیکن بارسلونا از راست با اشتباه مدافع مالاگا به مسی رسید که ضربه محکم مسی پس از کنترل وی به سمت دروازه شلیک شد ولی توپ درون دستان کامنی آرام گرفت و بازی با همان نتیجه به اتمام رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس