بازدید 4267
۲
گزارش روز

حرکت رونالدینیویی سجادی و پاس به فدراسیون فوتبال!

صحبت‌های نصرالله سجادی در خصوص نتایج تیم امید و اینکه فدراسیون و کمیته ملی المپیک را در مقام پاسخگویی قرار داده است داغ تیم امید را تازه کرد.
کد خبر: ۵۶۲۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸ 23 January 2016
معاون ورزیر ورزش امروز صحبتی را مطرح کرده است که این سوال را در ذهن ایجاد می‌کند که چرا وزارت ورزش درست در حساس ترین روز تصمیم گیری برای تیم امید دخالت کرد و نگذاشت کرانچار سرمربی تیم امید شود.
به گزارش تابناک ورزشی، نصرالله سجادی که این روزها با رادیو ورزش به خوبی علیه فدراسیون فوتبال صحبت می کند در تازه ترین اظهار نظر خود در مورد شکست تیم امید و حذف از المپیک اعلام کرده اول باید فدراسیون فوتبال پاسخگو باشد و در وهله بعدی کمیته ملی المپیک.

حرکت رونالدینیویی سجادی و پاس به فدراسیون فوتبال!

معاون وزارت ورزش درحالی این صحبت را مطرح کرده که هنوز اهالی فوتبال یادشان نرفته درست در روزی که حبیب کاشانی مدیر تیم امید تصمیم گرفته بود کرانچار را سرمربی تیم امید کند کمیته تایید صلاحیت مربیان خارجی از آستین وزارت ورزش بیرون آمد و در شرایطی که کرانچار سال ها در ایران مربیگری کرده بود اعلام کردند که او از نظر اخلاقی مورد دارد و نمی تواند سرمربی تیم امید شود!
سجادی در واقع ظاهرا با فراموشی روبرو شده و یادشان رفته که این تصمیم وزارت ورزش اولین ضربه را به تیم امید وارد کرد.
در اینکه فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک هم باید پاسخگوی نتایج تیم امید باشند تردیدی نیست اما حرکت امروز سجادی یک حرکت رونالدینیویی بود که نگاه ها را از وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال کشاند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
این متن شما کاملا قابل قبول اما ایا بعداز کرانچار ما نمی تونستیم گزینه های بهتری انتخاب کنیم اصلا چندبار باید به اقای مایلی کهن فرصت بدیم وایشون همیشه طلبکارباشن وظیفه سازمانی این اقا چی بود برچه معیار واساسی تمام اختیارات روبه اقای کاشانی دادید اقای خاکپور رو با کدوم رزومه انتخاب کردند
كي بود كي بود ؟ من نبوذم !
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار