بازدید 7114
فوتبال جهان

رکورد نقل وانتقالات فوتبال دنیا: حمله 190 میلیون یورویی رئال به نیمار !

نیمار که پیشهاد 85 میلیون یورویی رئال را در جیب داشت، با 57 میلیون یورو راهی بارسلونا شد هرچند که بعدها مشخص شد رقم تمام شده برای انتقال او بیش از 90 میلیون یورو بوده است؛ انتقالی که به قیمت استعفای راسل از ریاست باشگاه بارسلونا تمام شد. نیمار چند ماهی است که برسر تمدید قراردادش با مدیران بارسا درحال مذاکره است ولی وقتی 27 دسامبر در مصاحبه ای از احتمال جدایی خود از بارسلونا در آینده ای نامشخص سخن گفت
کد خبر: ۵۶۲۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۶ 22 January 2016

بر اخبار منتشر شده در رسانه های مختلف فلورنتینو پرز، رئیس جاه طلب باشگاه رئال مادرید، بنا دارد نیمار را به هر قیمتی شده از بارسلونا جدا کرده و به مادرید بکشاند.

به گزارش تابناک ورزشی، به نوشته روزنامه مارکا پرز که سال 2013 نبرد برای جذب نیمار از سانتوس را به بارسلونا باخت، قصد دارد برای جبران آن شکست و ناکامی های ورزشی و غیرورزشی 5 ماه اخیرش، بار دیگر برای جذب نیمار تلاش کند و این بار باید او را از دهان شیر بیرون بکشد.

نیمار که پیشهاد 85 میلیون یورویی رئال را در جیب داشت، با 57 میلیون یورو راهی بارسلونا شد هرچند که بعدها مشخص شد رقم تمام شده برای انتقال او بیش از 90 میلیون یورو بوده است؛ انتقالی که به قیمت استعفای راسل از ریاست باشگاه بارسلونا تمام شد.  نیمار چند ماهی است که برسر تمدید قراردادش با مدیران بارسا درحال مذاکره است ولی وقتی 27 دسامبر در مصاحبه ای از احتمال جدایی خود از بارسلونا در آینده ای نامشخص سخن گفت، بسیاری این اظهارنظر را بی ربط به اختلافات او با مدیریت بارسلونا برسر تمدید قرارداد ندانستند. رقم پیشنهادی بارسا به نیمار برای قرارداد جدیدش 13.5 میلیون یورو خالص در سال است که 11.5 میلیون یورو با مسی اختلاف دارد.

رکورد نقل وانتقالات فوتبال دنیا: حمله 190 میلیون یورویی رئال به نیمار !

از سوی دیگر پرز که می داند رونالدو در آینده ای نه چندان دور رئال را ترک خواهد کرد، نزدیک ترین بازیکن برای جانشینی او را نیمار می داند و به همین دلیل مذاکرات پنهانی را با مدیربرنامه های این بازیکن آغاز کرده است. حتی اوندا سرو دو روز پیش فاش ساخت که بین دو طرف در تاریخ 11 ژانویه در زوریخ، مذاکراتی نیز انجام شده است ( هر چند این خبر از سوی پدر نیمار تکذیب شد).

مارکا ادعا کرده است که پرز قصد دارد با فروش یکی از اضلاع مثلث BBC رئال(بیل، بنزما یا رونالدو) زمینه لازم برای ورود نیمار را فراهم کند و خوب می داند که جدا کردن نیمار از بارسلونا تنها با پرداخت 190 میلیون یورو رقم فسخ قرارداد این بازیکن برزیلی امکانپذیر خواهد بود. آیا رئیس باشگاه رئال مادرید حاضر خواهد بود با پرداخت این رقم و فروش یکی از مهاجمان سرشناس خود، جنجالی ترین انتقال ممکن را به سرانجام برساند؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر