بازدید 3001

سوباسا اوزارا شخصیت مورد علاقه قهرمان وزنه برداری جهان

کد خبر: ۵۶۲۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱ 22 January 2016
وزنه بردار فوق سنگین تیم ملی وزنه برداری گفت: برای من مهم نیست که چه کسی پرچم‌دار المپیک ریو باشد، هر کسی که لیاقت و شایستگی این عنوان را داشته باشد، پرچم‌دار خواهد بود.

به گزارش تابناک ورزشی، بهداد سلیمی قهرمان فوق سنگین جهان این روزها در کیلینیک دکتر نوروزی مشغول درمان پای خود است. شاید کمتر کسی تحمل دیدن صحنه مصدومیت بهداد از ناحیه رباط صلیبی را قبل از مسابقات قهرمانی جهان داشته باشد ولی او حالا همه چیز را فراموش کرده است. گفت و گوی متفاوت بهداد سلیمی را در مورد مسائل مختلف بخوانید:

*حضورم در المپیک دست خدا است
 طی هفت هفته‌ای که از زمان عمل جراحی روی زانوی پای چپم صورت گرفته، روند رو به رشدی داشتم و شرایطم ایده‌آل و خوب است. اما اینکه بخواهم در رابطه با حضورم در المپیک خبر قطعی را بدهم، باید بگویم این امر بستگی به خواست خدا و تلاش خودم و تیم پزشکی دارد که شرط حضورم در المپیک ریو فراهم شود. به هر صورت بعضی وقت‌ها مسائلی پیش می‌آید که دست خود آدم نیست.
*خوشحالم که رکورد رضازاده برگشت
وی همچنین در رابطه با دوپینگی شدن الکسی لوچف وزنه بردار فوق سنگین روسیه بعد از این که موفق به شکستن رکورد رضازاده شد، گفت: از این مساله بسیار ناراحت شدم. او یکی از دوستان نزدیک من است و دوست داشتم همچنان در کنارش در میادین جهانی و المپیک وزنه بزنم، واقعا از این مساله متاثر شدم. اما به هر صورت در جایی که یک ورزشکار از قانون سرپیچی می‌کند باید پاسخگو باشد. ضمن اینکه از اینکه دوباره این رکورد به نام حسین رضا زاده باقی ماند خوشحال شدم و امیدوارم که این رکورد همچنان در دست ایران باقی بماند.
* فرقی نمی کند چه کسی پرچمدار باشد
وی درباره اینکه از زهرا نعمتی به عنوان پرچمدار المپیک 2016 ریو نام برده می‌شود‌، اظهار کرد: برای من فرقی نمی‌کند که چه کسی پرچم‌دار المپیک باشد، ولی به طور قطع کسی که این عنوان را به یدک می‌کشد فرد شایسته‌ای است و لیاقت این عنوان را دارد که پرچم‌دار المپیک باشد. اما به هر صورت حس قشنگی است و واقعا از این مساله ورزشکار احساس غرور می‌کند. اما آن چیزی که برای من اهمیت دارد این است که ورزشکاران ما بتوانند پرچم ایران را به دفعات مکرر در میادین المپیک به اهتزاز در آورند.
* امسال هیچ جایزه ای نگرفتم
دارنده مدال طلای المپیک در پاسخ به پرسشی مبنی بر میزان درآمد و جوایزی که امسال دریافت کرده است، گفت: این میزان بستگی به حضور در مسابقات دارد و اینکه چقدر از آن مسابقه جایزه دریافت کنید، که البته باید بگویم که امسال به دلیل آسیب دیدگی زانوی پایم در هیچ مسابقه‌ای حضور نداشته‌ام که بخواهم جایزه‌ای نیز دریافت کرده باشم.
*در ترافیک عکس العمل خاصی ندارم
بهداد همچنین در پاسخ به این پرسش که اگر پشت ترافیک بمانید و شخصی به طور مرتب بوق بزند و شما وی را نشناسید، عکس العمل شما در مقابل وی چیست، تصریح کرد: هیچ عکس العملی نشان نمی‌دهم. زیرا در چنین شرایطی نمی‌توان لاین را عوض کرد و یا واکنشی نشان داد. بهترین حالت این است که شیشه ماشین را بالا بکشم تا صدایی را نشنوم.
*سوباسا بهترین شخصیت کارتونی دوران کودکی
سلیمی که با برنامه ورزش و مردم گفت‌وگو می‌کرد، بهترین شخصیت کارتونی دوران کودکی خود را کارتون فوتبالیست‌ها و به ویژه شخصیت کارتونی سوباسا عنوان کرد.
* حادی و لشگری خیلی شوخی می کنند
وی همچنین از احسان لشکری و احسان حدادی به عنوان شوخ‌طبع ترین ورزشکاران نام برد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل