بازدید 2119
افشای رقم قرارداد تازه‌وارد‌های سپاهان

چه می‌کند این زرد متمول!

باشگاه مس برای تمدید قرارداد رحمتی حاضر بود مبلغی نزدیک به پانصد میلیون تومان را به او بدهد اما مشخص است سپاهان رقمی به مراتب بالاتر از ما را به رحمتی داده است که او قید تمدید قراردادش را زد و از جمع ما جدا شد. به نوشته گل رقم واقعی قرارداد رحمتی 730 میلیون تومان است که مابه‌التفاوت این رقم با عدد 444 میليون تومان به عنوان پاداش به او تعلق می‌گیرد.
کد خبر: ۵۶۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۸۸ - ۱۷:۳۶ 19 July 2009
آنچه رئیس هیات مدیره سپاهان آن را مبلغ خرید‌های این تیم می‌داند کاملا مغایر است با گزارشی که روز گذشته سایت رسمی گل آن را روی خروجی خود قرار داد و با درج ارقام قرارداد بازیکنان جدید سپاهان ثابت کرد پولی که برای استخدام آنها هزینه شده، رقمی در حدود دو میلیارد و 570 میلیون تومان است یعنی مبلغی در حدود 770 میلیون تومان بیشتر از آن چیزی که پورسینا آن را جمعه شب اعلام کرده بود.

به نوشته وطن امروز؛ رئیس هیات مدیره سپاهان بیان کرده است آنها تنها یک میلیارد و 800 میلیون تومان برای شش خرید خود از لیگ برتر اختصاص داده‌اند اما سایت گل چیزی خلاف گفته‌های پورسینا را مدعی شد. مهم‌ترین خرید زرد پوشان نصف جهان به مهدی رحمتی اختصاص داشت که باشگاه سپاهان برای شفاف‌سازی در این‌باره رقم قرارداد دروازه‌بان شماره یک تیم ملی را رسانه‌ای کرد؛ رقم رند 444 میلیون تومان برای یک فصل.

اما پرویز مظلومی بلافاصله در مصاحبه‌ای گفت: باشگاه مس برای تمدید قرارداد رحمتی حاضر بود مبلغی نزدیک به پانصد میلیون تومان را به او بدهد اما مشخص است سپاهان رقمی به مراتب بالاتر از ما را به رحمتی داده است که او قید تمدید قراردادش را زد و از جمع ما جدا شد. به نوشته گل رقم واقعی قرارداد رحمتی 730 میلیون تومان است که مابه‌التفاوت این رقم با عدد 444 میليون تومان به عنوان پاداش به او تعلق می‌گیرد.

نفر‌بعد سید جلال حسینی است که او پیشنهاد پرسپولیس را در جیب داشت اما با رقم 550 میلیون تومان لباس زرد را بر تن کرد. احمد آل‌نعمه به نوشته سایت گل با مبلغ 400 میلیون تومان از فولاد اهواز جدا شد اما در مورد ابراهیم توره این رقم کمی افزایش داشت و او با 420میلیون تومان قید پرسپولیس را به مقصد سپاهان زد.

میثم خسروی و مهدی کریمیان با ارقامی به مراتب باورکردنی‌تر به جمع شاگردان قلعه نویی پیوستند چراکه اولی با 250میلیون تومان از پیکان آمد و کریمیان رقم 220میلیون تومان را مقابل قراردادش دید. جمع ارقام عنوان شده که سایت گل روی صحت آن تاکید دارد، جمعا می‌شود دو میلیارد و 570 میلیون تومان.

البته در پایان این گزارش آمده است که هادی عقیلی به عنوان بازیکن ملی پوش سپاهان و کاپیتان این تیم با رقم 500 میلیون تومان راضی به تمدید قراردادش شده است که این قرارداد زود‌تر از قرارداد رحمتی و سید جلالی به امضا رسیده و عقیلی که تصور می‌کرد بیشترین رقم را گرفته است از این موضوع چندان راضی نیست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل