بازدید 2469

چرا وزیر ورزش در نشست ماهیانه اش از مباحث اخلاقی در ورزش گفت؟

وزیر ورزش و جوانان اعتقاد دارد:حتی یک مورد مسئله غیراخلاقی برای ورزش کشور زیاد است.
کد خبر: ۵۶۲۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱ 21 January 2016
محمود گودرزی در نشست ماهانه روسای فدراسیون‌ها از اجرایی شدن روند برجام ابراز خوشحالی کرد و مباحث اخللاقی در ورزش را مهم خواند.

به گزارش تابناک ورزشی،محمود گودرزی در نشست ماهیانه خود با روسای فدراسیون های ورزشی تاکید کرد فضای ورزش به هیچ عنوان نباید سیاسی شود. وی می گوید: ورزش و ورزشکاران جزو گروه اثرگذار هستند. بنابراین باید تلاش کنیم که از ورودهای سیاسی جلوگیری کنیم. اگر اتفاقی در سطح ملی می‌اُفتد، متعلق به مردم، حاکمیت و دولت است و نباید اجازه داد افرادی آن را مصادره به مطلوب کنند.

گودرزی تاکید کرد که وزارتخانه اش در افزایش درصد بودجه 95، رتبه اول را در بین وزارتخانه‌ها دارد، او ادامه داد" هم در بودجه جاری و هم در بودجه عمرانی هیچ وزارتخانه‌ای به اندازه ورزش و جوانان افزایش نداشته است. هر چند عدد بودجه ورزش کوچک است اما افزایش صد درصدی آن  طی دو سال اخیر نشان از توجه ویژه دولت به دو حوزه ورزش و جوانان دارد و انتظار می‌رود که شعارهای دولت در حوزه ورزش تحقق پیدا کند.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر این نکته که روسای فدراسیون‌ها باید دقت و توجه ویژه‌ای نسبت به مسائل اخلاقی و انضباطی داشته باشند، گفت: حتی یک مورد مسئله غیراخلاقی برای ورزش کشور زیاد است.

به گزارش تابناک ورزشی، به نظر می رسد اتفاقات اخیر در مورد پرونده سوشا مکانی و بازتاب منفی این موضوع در روند انضباطی و اخلاقی ورزش کشور باعث شده تا وزیر در نشست ماهانه خود با روسای فدراسیون ها به آنها در مورد مباحث اخلاق در ورزش تاکید داشته باشد و در سر خط صحبت های خود به این نکته اشاره کند که حتی یک مورد اخلاقی و انباطی هم برای ورزش کشور زیاد است.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان