بازدید 9245
۲

تعاونی بدر توس به آرمان ایرانیان منتقل می شود

مدیر عامل موسسه اعتباری آرمان ایرانیان گفت: دارایی و بدهی های تعاونی بدر توس مقرر است پس از انجام حسابرسی مطابق با ضوابط و مقررات بانک مرکزی به آرمان ایرانیان (کاسپین) منتقل شود.
کد خبر: ۵۶۲۳۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳ 20 January 2016
 مدیر عامل موسسه اعتباری آرمان ایرانیان گفت: دارایی و بدهی های تعاونی بدر توس مقرر است پس از انجام حسابرسی مطابق با ضوابط و مقررات بانک مرکزی به آرمان ایرانیان (کاسپین) منتقل شود.

به گزارش تابناک اقتصادی، ذکریا متحمل درباره آخرین وضعیت موسسه آرمان ایرانیان(کاسپین) و تعاونی بدر توس اظهار داشت: مؤسسه اعتباری آرمان ایرانیان متشکل از تعاونی های اعتبار فرشتگان، امید جلین، حسنات اصفهان، عام کشاورزان مازندران و کرمانشاه، الزهرا، پیوند و بدر توس است.

وی گفت: این مؤسسه خوشبختانه توانسته است تمام مراحل قانونی و تعهداتی که از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شورای پول و اعتبار اعلام شده است را با موفقیت پشت سر گذارند و در مرحله نهایی صدور مجوز قانونی است.

متحمل درباره تعاونی بدر توس اظهار داشت: بدر توس با تابلو آرمان فعالیت می کند و بدهی و دارایی های این تعاونی قرار است پس از انجام حسابرسی مطابق با ضوابط و مقررات بانک مرکزی به آرمان ایرانیان (کاسپین) منتقل شود ولی هنوز این انتقال انجام نپذیرفته است.

مدیر عامل موسسه آرمان ایرانیان(کاسپین) گفت: هیئت تصفیه بدر توس توسط مقام قضایی تعیین شده و به وظایف قانونی خود عمل می کند . مؤسسه اعتباری آرمان ایرانیان با مشکل نقدینگی مواجه نیست و ظرف چند روز آینده مجوز قانونی خود را از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت خواهد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
مردم را مسخره دارن از چند ماه شده که پول بر نداشتم و هرچی میگم آبرو من رفت میگن می دونیم اگه می دونید کاری بکنید پول بدید
مشکل موسسه آرمان بدر توس کی حل میشه؟؟آیا جوابی دارید که برای برگرداندن آبروی مردم ؟ آیا کسی جواب گو هست که پول ما بدبخت بیچاره ها را کی می خواهید بدهید؟؟و سوالات زیادی که بدون جواب هست.اگه موسسه ارمان بانک بشود من داخل این موسسه یک هزار تومانی نمی زارم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل