بازدید 2975

انتقاد زیرپوستی برزگر از دولت تدبیر‌وامید و هشدار به فدراسیون کشتی

عضو شورای فنی کشتی آزاد معتقد است اگر کشتی در المپیک برزیل با شکست روبرو شود این باخت به پای وزارت ورزش هم نوشته می شود.
کد خبر: ۵۶۱۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱ 19 January 2016

منصور برزگر همواره به صراحت لهجه و بیان مشکلات کشتی معروف است و این بار هم این دل سوخته کشتی صحبت های مهمی را بیان کرده که نشان می دهد اوضاع و احوال کشتی در روزهایی که تیم های مطرح دنیا در حال آماده سازی خود هستند چندتن مطلوب نیست.
به گزارش تابناک ورزشی، منصور برزگر توقع دارد با توجه به قولی که روحانی رئیس جمهوری به فدراسیون های المپیکی داده است از این فدراسیون ها حمایت مادی و معنوی شود.

او حتی در صحبت های کنایه‌آمیز خود پوتین رئیس جمهوری روسیه را مثال می زند و می گوید مسئله المپیک به قدری اهمیت دارد که خود پوتین توجه ویژه ای به رشته های المپیکی از جمله کشتی می کند. او در این باره با انتقاد بیشتری به تسنیم گفت: دکتر روحانی دو ماه پیش دستور حمایت از فدراسیون‌های ورزشی را داد اما در عمل ما چیزی ندیدیم و همچنان منتظر عملی شدن این مهم هستیم.

انتقاد زیرپوستی برزگر از دولت تدبیر‌وامید و هشدار به فدراسیون کشتی

برزگر در مورد آماده‌سازی تیم‌های کشتی برای حضور در رقابت‌های المپیک اظهار داشت: ملی‌پوشان ما مانند سرباز هستند و اگر یک سرباز با دست خالی و بدون امکانات به یک میدان جنگ برود نتیجه‌اش کاملا مشخص است. البته کشتی هیچوقت میدان را خالی نمی‌کند و در عرصه‌های بین‌المللی از جمله المپیک کم فروشی نکرده اما مطمئناً با حمایت‌های معنوی و مادی مسئولان با دست پر به مصاف رقبای قدرتمند خارجی خود از جمله آمریکا، روسیه و آذربایجان خواهد رفت.

برزگر در مورد مصاحبه‌های اخیر محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی و وزیر ورزش گفت: قطعاً محمد بنا پیش از اینکه حرف خود را به وزیر ورزش بزند، به رئیس فدراسیون کشتی زده است اما رئیس فدراسیون هم تا جایی توانایی پاسخگویی و حل مشکلات را دارد و باید بدانیم بالاخره در این میان جایگاه وزارت ورزش به عنوان متولی اصلی کجاست. من حتماً درباره این موارد با دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان صحبت خواهم کرد و امیدوارم بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

عضو شورای فنی کشتی آزاد خاطرنشان کرد: نتایج بدست آمده در المپیک 2012 حاصل سال‌ها تلاش و زحمات کادر فنی بود، البته دولت قبل نیز به اهمیت این موضوع آگاه بود و حمایت‌های لازم را داشت و نتایج درخشان المپیک جزو کارنامه آنها محسوب می‌شود اما به نظر می‌رسد با شرایط فعلی تکرار چنین نتیجه‌ای میسر نباشد و اگر نتایج در خور شأن نباشد بلافاصله اثرات خود را نشان می‌دهد.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها