بازدید 2734

هاشمی: همه بودجه ورزش را به کشتی بدهیم، بازهم کم است!

آکادمی ملی کشتی، یک پروژه منحصر به فرد است و نیاز است که تمام رشته‌های ما صاحب چنین مکانی برای استفاده ورزشکاران شود و ما هم آمادگی خود را برای حمایت اعلام می‌کنیم.
کد خبر: ۵۶۰۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵ 14 January 2016

رئیس کمیته ملی المپیک که در آستانه المپیک هنوز بودجه و اعتبارات لازم برای برنامه های متعدد فدراسیون کشتی را نداده، می گوید: اگر تمام اعتبارات ورزش کشور به کشتی اختصاص داده شود، باز هم کم است!

به گزارش تابناک ورزشی، کیومرث هاشمی در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی آکادمی ملی کشتی ایران به خبرنگاران گفت: امیدوارم حمایت‌های بخش خصوصی از ورزش به خصوص کشتی استمرار داشته باشد و خوشحالیم که امروز شاهد کلنگ‌زنی آکادمی ملی کشتی هستیم و باید با هماهنگی کمیته ملی المپیک و همچنین اتحادیه جهانی کشتی این آکادمی را جهانی کنیم. این پروژه یک پروژه منحصر به فرد است و نیاز است که تمام رشته‌های ما صاحب چنین مکانی برای استفاده ورزشکاران شود و ما هم آمادگی خود را برای حمایت اعلام می‌کنیم.

هاشمی: همه بودجه ورزش را به کشتی بدهیم، بازهم کم است!

وی ادامه داد: از ابتدای المپیک 1948 لندن تا المپیک 2012 لندن 60 مدال کسب کردیم که سهم کشتی حدود 65 درصد بود که نشان از جایگاه بالای این رشته در افتخارات خانواده ورزش دارد. حق کشتی این است که اگر تمام اختیارات ورزش کشور را به آنها اختصاص دهیم، باز هم کم است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی