بازدید 2904
گزارش

سورپرایز جام تختی؛اجرای قطعه «جهان پهلوان» با ساز ارکستر سمفونیک

عصر فردا جمعه سالار عقیلی از خوانندگان مطرح کنونی به عنوان خواننده این قطعه موسیقی، ارکستر سمفونیک تهران را همراهی می‌کند و حضور عموم علاقه‌مندان به ورزش ملی کشور در سالن رقابت‌ها رایگان اعلام شده است
کد خبر: ۵۶۰۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸ 14 January 2016

۴۸ سال پس از درگذشت جهان پهلوان تختی، برای نخستین بار قطعه موسیقی یادبود وی توسط ارکستر سمفونیک تهران در مراسم اختتامیه جام تختی اجرا می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی و به تایید فدراسیون کشتی،‌ پس از کسب مجوز از مراجع ذیصلاح، قطعه موسیقی «جهان پهلوان تختی» توسط ارکستر سمفونیک تهران، عصر جمعه در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی، برای علاقه‌مندان به ورزش ملی کشور اجرا می‌شود.

سورپرایز جام تختی؛اجرای قطعه «جهان پهلوان» با ساز ارکستر سمفونیک

پس از 48 سال از درگذشت جهان پهلوان تختی، این اولین باری است که به یادبود این مرد جاودان، مردم‌مدار و اخلاق‌گرای تاریخ ورزش ایران که به اسطوره پهلوانی ملت تبدیل شده، قطعه موسیقی اختصاصی ساخته شده و از سوی ارکستر رسمی کشور (ارکستر سمفونیک تهران) اجرا می‌شود.

سالار عقیلی از خوانندگان مطرح و مشهور کشور نیز به عنوان خواننده این قطعه موسیقی، ارکستر سمفونیک تهران را همراهی می‌کند.

حضور عموم علاقه‌مندان به ورزش ملی کشور در سالن رقابت‌ها رایگان اعلام شده است تا بار دیگر با استقبال مردم قدرت این رشته ورزشی ایرانیان در دنیا به رخ تیم های حاضر کشیده شود. 17 تیم خارجی مهمان این رقابت ها هستند که در نوع خود جالب است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس