بازدید 168063

خبرهای خوش حقوقی برای کارمندان

نوبخت اخیرا با اعلام برخی جزئیات از بودجه سال آینده و آنچه که در رابطه با تغییر در حقوق کارکنان در برنامه ششم مطرح کرده، خبرهای خوبی برای افزایش حقوق و تا حدودی متناسب سازی آن داشته است.
کد خبر: ۵۶۰۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰ 13 January 2016
وجود شکاف معنادار در محاسبه دستمزد و پرداخت حقوق کارکنان در بین سازمانهای مختلف به عنوان یکی از مهمترین چالش‌های نظام اداری کشور در طول سالیان گذشته است که به نظر می‌رسد با تمهیدات در نظر گرفته شده در بودجه سال آینده و برنامه ششم توسعه تا حدودی ترمیم شده است.

به گزارش ایسنا، گر چه حدود شش سال از اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری گذشته و امید می‌رفت تا با اجرای این قانون ناعدالتی‌ها و همچنین پرداخت‌های کلان و خارج از ضابطه حذف شود و کارکنان دولت با توجه به قابلیت، تجربه و تحصیلات از حقوقی یکسانی برخوردار شوند، اما اینگونه نشد و در سالهای اخیر همواره اختلاف در پرداخت حقوق و ناهماهنگی در نظام پرداخت ها در بین سازمانهای مختلف مطرح بوده است. به گونه ای که به اعتقاد برخی از کارشناسان با وجود اینکه اجرای قانون خدمات کشوری تا حدودی موجبات افزایش حقوق کارمندان را فراهم آورد، اما در جلوگیری از پرداختهای بی ضابطه ناتوان بود.

اما با اتمام زمان اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری و الزام دولت به ارائه لایحه دائمی شدن آن، آنطور که مسئولان معاونت توسعه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعلام کرده بودند در لایحه قانون مدیریت خدمات کشوری پیشنهاد سازوکارهای هماهنگی نظام پرداخت پیش بینی شده است. ناهماهنگی ها و اختلافات حقوقی که البته قول بر طرف شدن آن و یکسان شدن نظام پرداخت حقوق کارکنان در نظام اداری در دولت فعلی و از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی به طور جدی تری مطرح شده بود و چندی پیش نوبخت-رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی- وعده داده بود که در اولین فرصت نسبت به ترمیم حقوق بازنشستگان و شاغلان به طور واقع بینانه‌ای اقدام خواهند کرد.

این در حالی است که نوبخت اخیرا با اعلام برخی جزئیات از بودجه سال آینده و آنچه که در رابطه با تغییر در حقوق کارکنان در برنامه ششم مطرح کرده، خبرهای خوبی برای افزایش حقوق و تا حدودی متناسب سازی آن داشته است.

وی که اعلام کرده در بودجه سال 1395 به عدالت توجه ویژه ای شده است ، حقوق کارکنان را مورد توجه قرار داد و گفته که سعی شده تا پرداخت‌های پرسنلی بر اساس توزیع عادلانه باشد.

رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی با اشاره به عدم تعادلی که در پرداخت‌های کارکنان دولت از گذشته وجود داشته است، مناسب ترین زمان برای جبران این عدم توازن و برگرداندن تعادل در بودجه سال آینده اعلام کرد و گفت که هم برای شاغلین و هم برای بازنشستگان مبالغ قابل توجهی منابع قائل شده اند.

وی با اشاره به اینکه بیش از یک میلیون نفر از بازنشستگان زیر 1.5 تومان دریافتی دارند افزود: ما ضمن اینکه برای همه کارکنان دولت به اندازه نرخ تورم افزایش 12 درصدی در نظر گرفته‌ایم برای آنهایی که زیر 1.5 میلیون دریافتی دارند متوسط بیش از 20 درصد اضافه کرده ایم و تصمیم داریم هر سال به همین ترتیب تا پایان برنامه ششم پیش برویم.

نوبخت با این توضیح که برای شاغلین دریافت ها از دو محل حقوق ثابت و فوق العاده پرداخت حقوق انجام می شود، یادآور شد: بند (10) ماده 68 قانون به دولت اجازه می داد که تا 50 درصد حقوق ثابت را اضافه کند.اما بنا به هر دلیلی تا قبل از دولت یازدهم فقط چند دستگاه از این بند استفاده می کردند و بقیه از آن برخوردار نبودند که موجب عدم تعادل شد. از این رو در بودجه 1395 برای تمامی دستگاه ها که از این بند استفاده نمی کردند منابع کافی در نظر گرفته شده تا این عدم پرداخت ها جبران شود و دستگاه‌هایی هم که از این بند استفاده نمی کردند تا 25 درصد می‌توانند حقوق کارکنان خود را اضافه کنند.

قدرت مانور در افزایش حقوق کارکنان در حالی در بودجه سال آینده افزایش یافته که البته پیش تر هم برخی سازمانها، حقوق کارکنان خود را بیشتر از میزان تعیین شده و مصوب در بودجه سالانه می دادند که عمدتا با رعایت عدالت بین سطوح مختلف کارکنان نبود. گرچه جزئیات بیشتری از این موضوع با انتشار لایحه برنامه ششم و بودجه -که در هفته آینده منتشر خواهد شد- مشخص می شود؛ اما باید با اجرایی شدن آن در مورد تاثیر پیشنهادات فعلی در هماهنگی نظام پرداخت حقوق کارکنان قضاوت کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۹
انتشار یافته: ۳۱۳
بنده پیشنهاد میکنم میزان افزایش حقوق کارمندان با دریافتی بالای 30 میلیون ریال از 12 درصد به هشت درصد کاهش پیدا کند و یا کارمندان با دریافتی 15 تا 30 میلیون ریال شامل افزایش 16 درصدی شوند تا این عدالت شامل کارمندان طبقه متوسط هم گردد.
پاسخ ها
عادل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
من حدس میزنم شما در دسته دوم قرار دارید. متاسفانه این نظرات به هیچ عنوان کارشناسی شده نیست. اگر مساوات را با عدالت یکی می دانید پیشنهاد شما قابل بررسی است که از مبنا اشکال دارد. زیرا عدالت یعنی هر چیز به جای خود. به هر حال کسی که تلاش بیشتری کرده و تجربه، مهارت و تخصص بالاتری دارد باید درآمد بیشتری داشته باشد اگر قرار است که همه حقوق یکسانی داشته باشند عدالت به معنای واقعی از بین میرود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
چه ربطی داره - شما پیشنهاد کنید به همه یکسان حقوق بدهند رتبه و سمت و سابقه - تحصیلات و عملکرد بزارند کنار به همه ماهی دو میلیون حقوق بدهند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
عدالت
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
بنده هم موافقم! این به عدالت نزدیکتره:

20% زیر 15 میلیون ریال

16% 15 تا 30 میلیون ریال

12% بشتر از 30 میلیون ریال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
این دوستانی که منفی دادند حقوقشان بالای سه میلیون تومان هست که مخالف هستند؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
بی عدالتی در پرداخت حقوق وجود داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
خیلی حرف خوبی بود
اشکالش اینجاست که خلاف تصور همه که میگن کارمند دولت کم حقوق میگیره بسیاری حقوق خوب میگیرن
مثل اساتید دانشگاه پزشکان رواسا ...
و چون این افراد همیشه برای همه ی دولتها مهمتر از کارمندان رده پایین بود اند در نتیجه باز هم حقوق انها بیشتر میشود
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
یکسان سازی یعنیپرسنل ادارات با توجه به تخصص و مهارت یکسان در تمامی ادارات یک حقوق داشته باشند چه در شرکت نفت باشد چه در بانک باشد و چه در اداره کار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
شما آدم خودخواهی هستی. کسانی که بالای 1.5 میگرند سالها زحمات درس و مشق و مشگلات کاری را به جان خریدند. حال اضافات هم باید یکسان باشد.شما از آن دسته آدمهایی هستی که میگه خدایا بز اونم بکش!!!!!!!!
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
اتفاقا تا حدودی حرفش درسته.
در حال حاضر یک فوق لیسانس فرهنگی حقوقش کمتر از یک دیپلمه ی شرکت نفت است/
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
در پاسخ به ناشناس 11:04 و عادل بايد گفت كه متاسفانه افراد زيادي هستند كه نه تنها لياقت كاري نداشته اند بلكه در همين دوران كاري ادامه تحصيل!!!!!!! داده و پستهاي مهم را اشغال كرده اند و اصلا كارايي ندارند.
بعنوان مثال اعضاي هيات علمي كه حقوقهاي بسيار بالايي دريافت ميكنند(نمونه اي كه بنده سراغ دارم با ماهي هشت ميليون تومان سال قبل بازنشسته شد و البته مبلغ چهارصد ميليون تومان نيز با محاسبه مرخصيهاي و... پاداش پايان خدمت دريافت كرد. اين فرد عضو هيات علمي يك مركز آموزشي وزارت جهاد كشاورزي بود كه با پول بيت المال فوق ليسان گرفت و دكترا هم در خارج از كشور و هيات علمي شد و البته دريغ از سر سوزن كار علمي كه انجام داده باشه و فقط ماشين امضاي اداره بود و بس
اميدوارم اين ظلم روزي پايان پذيرد و اين بي عدالتيها از بين برود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
مخالفم.
فریدون
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
جالبه نظر کارشناسی دولت را ببینید
کسی که 1.499 میلیون حقوق داره میشه 1.800
کسی که 1.501 میلیون حقوق داره میشه 1.681
یعنی برای دو هزارتومان 200 هزار تومان کمتر میگیره به این میگن کار کارشناسی
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
طبق قانون حقوق بایست بر اساس تورم افزایش یابد ..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
هر چی اختلاف طبقاتی بیشتر باشه فساد بیشتر میشه نمیگم حقوق ها یکسان باشه ولی ن اینکه یکی چند برابر دیگری بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
یک و نیم و سه قابل مقایسه اند بدبخت-
من
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
به نظر من این هم کار تبلیغاتی است و محقق نمی شود چون نزدیک انتخابات بودیم این حرفها روی بورس می افتد زیاد امیدوار با دولت تدبیر و امید نباشید حالا برای دلخوشی چرا بهش فکر کنید!!!!!!.
حاج آقا نوبخت واصه حقوق کارگران مملکت هم فکری دارید
فقط کارکنان دولت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
بخش خصوصی کاری به مدرک ندارن هرچقدردلشون میخوادحقوق میدن!!! نظارت هم که نیس!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
ای نظر تنگ و بخیل.....................
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
آقاي هادي بخش خصوصي وقتي نداره از كدوم خزانه بياره حقوقارو افزايش بده
نیما
| Germany |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
شما می دانید حقوق هیات علمی چقدر است؟
غصه نخورید آیتم دیگری برای دستگاههایی که بیشترین مزایا را میدادند اضافه خواهد شد
بایستی ملاک افزایش 20درصدی به حکم حقوقی زیر 5/1 میلیون تومان باشد نه دریافتی زیر 5/1میلیون لطفا" اصلاح فرمایید.
کارگران و دیگر اقشار کم درامد هم که بجز ایام انتخابات و ... انسان به حساب نمیان
یعنی یک کارمند ساده زیر دیپلم بازنشسته با یک رئیس یا مدیربازنشسته لیسانس یا بالاتر، حقوقشان باید به هم نزدیک باشد. یا مثلا یک گروهبان بازنشسته با یک سرهنگ بازنشسته باید حقوقی نزدیک به هم بگیرند، آیا به نظر شما این اجرای عدالت است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
چون همه ما در یک جامعه زندگی می کنیم شما فکر می کنید یک سرهنگ گوشت و مرغ بهتر باید بخوره اما یک گروهبان نباید رنگ گوشت و مرغ را ببینه ؟ به این می گویید عدالت !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
برادر من اینکه همه باید از معیشت مناسب برخودار باشد شکی نیست . ولی فکر میکنم شما از سواد و تخصص بالایی برخودار نیستید که اینگونه معترض هستید.
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
منظور از همسان سازی حقوق اینه که دو نفر در شرایط یکسان( سابقه و مدرک ) در دو دستگاه اجرایی یا سازمان متفاوت حقوق تقریباً یکسانی دریافت کنند. در حالیکه با مقایسه حقوق چند سازمان متفاوت متوجه اختلاف دریافتی های بسیار زیادی هستیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
توسیستم فعلی سرهنگ نمیتونه به پای ابدارچی خیلی از ادارات وبانک ها برسه!!!!
نا شناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
اگر این اتفاق بیفته اون وقت دیگه انگیزه ای واسه پیشرفت نمیمونه این چه الگویی میگید اخه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
نه ولي سول اينجاست كه چزرا حقوق دونفر ليسانس هم سابقه و هم پست در دو اداره مختلف بايد اختلاف فاحش داشته باشند
الان دانشگاه تهران تصمیم گرفته سال اینده فقط هفت درصد افزایش حقوق را برای کارمندانش در نظر بگیره
البته این وعده ای که در مورد پرداختهای هماهنگ داده شده در وزارت نیرو به راحتی قابل مشاهده است
من كارمند اداره بندر امام خميني هستم و از نيروهاي قرارداد مستقيم دريافتي بنده ماهي 1 ميليون تومن هست در صورتي كه دريافتي كارمند رسمي 8 ميليون تومن در ماه ميباشد فقط يك آيتم را بگم كه كارمند رسمي حق بدي آب و هوا بهش تعلق ميگيره ولي به كارمند قرارداد مستقيم خير خدا وكيلي خدا را خوش مياد كه حقوق يك نفر به اندازه حقوق 10 ماه نفر ديگر باشه اونم هر دو تو يك سطح شايد كارمند رسمي سطحش هم پاينتتر باشه...خدايي تو اداره دل دماغ كار كردن نداريم با اكراه كار ميكنيم بخاط اينهمه تبعيض....و ميدونم هم درست بشو نيست
بازرس کار با مدرک فوق لیسانس و 17 سال سابقه 2 میلیون دریافتیشه !!!
پاسخ ها
محمود
| United States of America |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
کارمند آموزش فنی و حرفه ای با مدرک لیسانس و 18 سال سابقه یک میلیون و دویست دریافتیشه !!!
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
کارشناس ارشد سازه به نظر شما دریافتیش باید 1.4 میلیون باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دانشجو
| Netherlands |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
دانشجو بدبخت با 30 سال درس خوندن صفر ریال دریافتیشه!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
من بازنشسته با یک عمر کار یک میلیون می گیرم تازه پاداش باز نشستگی هم نگرفتم
ب ا ز ن ش س ت ه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
سی سال با مدرک لیسانس کار کردم
فراهانی
| Spain |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
چشم وزیرت روشن
کلاهش را بالاتر بزاره
بی نام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
بازرس کار وضع شما خیلی خوبه
سلام
من با سابقه 17سال با مدرک کاردانی رقم حمم12745896ریال هست که واقعا به هیچ جایی نمیرسیم
خیلی ذوق کردم بااین همه گرونی 12 درصد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
حالا کجاشو دیدی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
عزیزم وقتی رکود در بازار بیداد میکنه و معامله ای نیست ، ادعای تورم پایین حتما عترضی نداره دیگه. دهنشون رو پر میکنند: تورم اوده پایین!!!
وکسانی که زیر دومیلیون ررا چرا در نظرنگرفتندتا انها هم لااقل به کسانی که بازنشسته هستند و سه میلیون می گیرند نزدیک تر بشود حقوقشان
مسئولين محترم
كجاي اين كار عين عدالته
بابا یه فکر هم برا بیکار ها بکنید کارمند باز یه آب باریکه داره همش خبر خوش و برای کارمند و بازنشسته و ....... بخدا کارمند داریم ماهی 10 تا 20 میلیون حقوق و درآمد و مزایا داره . ولی اسمش کارمنده!!
پاسخ ها
جمشید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
دریافتی زیر حکم را درنظر بگیرند نه اینکه در یافتی خالص
نوبخت خداکنه راست بگی و به بازنشسته ها که حقوقشون کمتره از یک و نیمه ۲۰ درصد اضافه کنید اونوقت میفهمیم که راست گفتید
تبلیغی بیش نیست
خیییلی خوشحال شدیم خداکنه به وعده اتون عمل کنید اونوقت میبینی مردم هم وفادار میشن اهان
عدالت به معني حقوق برابر و مساوي نيست.عدالت يعني حقوق متناسب.متناسب با نوع شغل سختي شغل تخصص تحصيلات سابقه جايگاه و... وگرنه اينكه همه به يك اندازه دريافت كنند عين بي عدالتي است
تورابه خداچرابه فکر کسانی که تازه بازنشست یا درشرف بازنشتگی هستندنیستید
عزیزان هموطن . کارمندان محترم . من دونکته رو به سخنان شما اضافه می کنم. یکی اینکه از همین دوازده درضد 10 درصد مالیات کسر میشه . پس رقم واقعی افزایش حقوق 10.8% هست نه 12 درصد . این ، مثل ،جریان بازی سیاسیوت و دولتی هاست که به جای مبنا قرار دادن تورم کلی تورم نقطه به نقطه رو ملاک قرار می دهند. چه دولت قبل ، چه این دولت و چه دولت بعد و بعدی ها ، چه با برچام چه بی برچام ،آسمون همین رنگه هموطنان، دوم اینکه عزیزان، با توجه به ارائه دیر هنگام بودجه و عدم تأیید در مجلس، نباید حداکتر تا تیر ماه یا حتی شهریور 95 منتظر همین ده درصد افزایش حقوق بود . هزینه های خانوار رو مدیریت کنید . من که سه ساله عید حتی نتونستم یک پیراهن برای خودم بخرم. ؟؟؟
چرا باید رئیس یک شبکه بهداشت یا مدیر یک مجتمع سلامت خصوصی صد برابر یک پزشک عمومی بدبخت کار مشخص با بیست سال سابقه که از صبح تا شب سگ دو میزند و یک میلیون میگیرد و تن به هر ذلتی میدهد بگیرد یا یک وزیر بهداشت هزار برابر بیشتر بگیرد اخر کجای اینکار عدالت است باید حقوقها هماهنگ شوند و حداکثر تفاوت حقوقها دو یا سه برابر شود نه هزار برابر.
اینقدر انتقاد به گذشته و شعور مردم در خصوص توزیع سیب زمینی - که الان معلوم شد بسبب اجتناب از پوسیدگی و دفن کردنشان بوده- برای جمع کردن رای صورت گرفت حالا با وعده افزایش حقوق بالا ی کارکنان و بازنشتگان و کارت اعتباری خرید و توزیع سبد کالا و.. و خبری کردن مداوم و وسیع وعده ها و... چه تصوری کنیم؟؟؟؟؟ انشاا.. خیر است و حتما مرغ همسایه غاز است وگرنه دوستان بری از اینگونه رویکردها و...
کسی که حقوقش 1495000 تومان است با 20 درصد افزایش حقوقش میشه1794000 تومان و کسی که حقوقش 1505000 تومان است میشه 1685600 تومان،این چه فرمولیه آخه؟برای اینکه این اشتباهات رخ نده باید پله کانی افزایش یابد.
فرقش چیه . کسانی که وابسته به بانکها و شرکت نفت و برق و آب و گاز و تامین اجتماعی و .... نیستند
با سلام
با اجراي برنامه نظام هماهنگ افرادي كه بازنشسته مي شوند در هر مقطعي همه بايد حقوق يكسان داشته باشند بهتر است .ولي شاغلين هم در هر كجا كه كار مي كنند بايد منصفانه حقوق بگيرند با هر مقطع تحصيلي ولي بعضي از دستگاهها مي گويند ما آموزشي هستيم و بودجه نداريم بعضي ها هم مي گويند توليدي هستيم و بهانه هاي مختلف
مثلا حق عائله مندي خانمهاي مجرد را كه بعضي از دستگاهها اجرا كرده اند و در بعضي از دستگاهها نه مي گويند در حال پرداخت به آنها هستند و اينجا هيات امنائي است پس ما چه بايد بكنيم كه حق عائله مندي كه شامل حال ما مي شود ولي به ما نمي دهند
با سلام
این روهم در نظر بگیریم که شاید دوکارمند از نظر دریافتی تو دو اداره مختلف دریافتی یکسانی داشته باشند.اما چیزی که موجب میشه این ها روزبروز ازهم فاصله مادی ومالی بگیرند دریافت بن های کالایی.پاداش ها.دریافت ها به مناسبت های مختلف وامثال این می باشد.این دریافتی ها گاها برابر دریافت اصلی میشن.بس ایناهم باید یکسان سازی یامتعادل بشه
در طرح یکسان سازی حقوق ها و عدالت!! که احمدینژاد دنبال می کرد حقوق یک استاد دانشگاه با کارمند ساده تقریبا نزدیک گردید و این یعنی عدالت!!!
از این پس نیازی به تفارت پست ها نیست چون حقوق ها یکسان می شوند. واقعا جی تاسف دارد از کسانی که اینجوری فکر می کنند.
پس تکلیف کارگران بدبخت چه خواهد شد که دریافتی کمتر از یک میلیون دارند و به قول خودشان کارفرمایان توان افزایش بیشتر حقوق را ندارند؟؟؟؟
این قوانین فقط شامل کارکنان تحت نظام هماهنگ میشهو ربطی به کارکنان قرار داد مستقیم و شرکتی و این جور چیزا نداره......
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
متاسفانه در مملکت ماعدالت بین سازمان دولتی و خصوصی برقرار نیست
كارمند شهر داري باشه آري 10 ميليون تومان هم مي گيره !
دردمون کم نیست که تیتر طعنه آمیز میزنی برامون تابناک
نوش دارو پس از مرگ سهراب
آقا سعید میشه بگید کدوم اداره 20 میلیون حقوق و مزایا میده اداره ما به من که 15 سال سابقه دارم با مدرک لیسانس 1800 کل حقوقم هست که دریافتیم 500 هزار تومنه
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
مدیران و کارکنان سمت دار اکثر شرکتهای پیمانکاری در پروژه های فولاد و نفت و.... که با بودجه های دولتی کارهای پروژه ای از دولت میگیرند و مدیران شرکنهای بزرگ دولتی و.....که همگی کارمند خطاب میشوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
500 تومن
یک کم اغراق نکردی
سلام . آقایان محترم نظام . به داد باز نشتگان برسید . با سیلی صورت خودرا
سرخ نگه میداریم . آیا دردم را درک میکنید . با این گرانی و این حقوق بخور و نمیر ......
شما رو به خداااااا کارکنان قراردادی هواپیمایی هما رو دریابید...رسمی ها حقوق میلیونی میگیرن و کارکنان قراردادی که بالا نود درصد کار به روی دوش اونهاست بین هشتصد تا یک میلیون و چهارصد دریافتیشونه...
نظرسعید قبول است لطفا برای رفع بیکاری از بکارگیری بازنشستگان درهر شغلی جلوگیری شود و باجریمه وحذف حقوق میتوان این کارراراحت عملیاتیکرد درصورتکه مسووووووووو لین بخواهند درعوض بیکر بازنشسته مشغول میشود
پس تکلیف کارگران بدبخت چه خواهد شد که دریافتی کمتر از یک میلیون دارند و به قول خودشان کارفرمایان توان افزایش بیشتر حقوق را ندارند؟؟؟؟
در اداره ما که انقدر این قانون اجرا شده که یک کارشناس حقوق یک میلیون سیصد هزار تومان می گیرد و نفر دوم که همان کارشناس است 4میلیون سیصد هزار تومان ماهیانه می گیرد این هست عدالت در یک اداره دولتی. البته با اختلاف چند سال خدمتی که اولی 15 سال ولی دومی هشت سال است
در اداره ما که انقدر این قانون اجرا شده که یک کارشناس حقوق یک میلیون سیصد هزار تومان می گیرد و نفر دوم که همان کارشناس است 4میلیون سیصد هزار تومان ماهیانه می گیرد این هست عدالت در یک اداره دولتی. البته با اختلاف چند سال خدمتی که اولی 15 سال ولی دومی هشت سال است
بنده کتابدار نهاد کتابخانه های عمومی کشور می باشم با مدرک فوق لیسانس ماهی 950 هزار تومان میگیرم خبری از اضافه کاری ، بهره وری پاداش و سایر مزایای نیست تور و خدا به فککر ماهم باشید
پس تکلیف کارگران بدبخت چه خواهد شد که دریافتی کمتر از یک میلیون دارند و به قول خودشان کارفرمایان توان افزایش بیشتر حقوق را ندارند؟؟؟؟
پس تکلیف کارگران بدبخت چه خواهد شد که دریافتی کمتر از یک میلیون دارند و به قول خودشان کارفرمایان توان افزایش بیشتر حقوق را ندارند؟؟؟؟
واقعا ذوق کردم بااینهمه زحماتی که برافرهنگیان عزیز میکشید
پاسخ ها
مرجان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
بابا فرهنگیای عزیزززززززززززززززززززززززززززززز شما که نصف سال تعطیل هستید. چند وقت پیش هم که به پایه حقوقتون خوب اضافه شد دیگه شما از اضافه کردن حرف نزنید. به نظرم برای کسایی که در ایام تعطیل مشغول کارهای اموزش و پرورش میشوند و یا در ادارات اموزش و پرورش همکاری میکنند باید حقوق بدهند.والسلاممممممممممممممم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
خانم مرجان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
در جواب مرجان
تعطیلات بخاطر دانش آموزان است نه معلم و در همه کشوره وجود داره
1 ساعت کار آموزشی برابر 8 ساعت کار اداریه
تا زمانی که دولت نتونه بازار رو کنترل کنه که با افزایش حقوق کارمندان همه جنسها مخصوصا نزدیک عید گرون نشه. این کارا بی فایدست
اقای سخنگو بنزین رو 10 برابر -اگه به یه مغازه رفته باشی احتمال نمیری 50 برابر -قیمت نان 50 برابر و غیره(همه اجناس از شیر مزغ تا جون ادمیزاد ) همه افزایش داشته
با سلام این قدر خبر خوش به ما کارمندان ندین قلب ما ضعیفه
یک کارمند دیپلم دادگستری با یک دیپلمه دانشگاه علوم پزشکی تفاوت حقوق زیادی دارند حتی سوابق کمتر هم دارند مقایسه کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
بنده فوق لیسانس نرم افزار و مسئول انفورماتیک در دادگستری هستم و حکم ریالی بنده دو میلیون تومان است حالا نمیدونم فوق لیسانس در علوم پزشکی حکمم چند است ولی ارباب رجوع او دانشجویان پزشکی و پزشکان هستند و ارباب رجوع ما یا شاکی هستند یا متهم و خلافکار و به نظر شما نباید تفاوتی باشد که نیست؟!!
افزایش باید رنج داشته باشد تا آنکه مدرکشان یکی است شاغل و بازنشته یکسان شوند. مثلا کسی که مدرک کارشناسی دارد با باز نشسته سالهای گذشنه برابر شوند. افزایش بازنشسته طوری دادشود تا برسد به شاغلی که کارمیکند.که وقتی هردو بازنشسته شوند حقوقشان برابر باشد.همه بازنشستگان دارای شرایط یکسان و مدرک یکسان همه از گذشته تا حالا حقوقشان یکی شود.
متاسفانه در این طرح بازهم هیچ نفعی به معلمان نخواهد رسید. چون جرو کارمندان نیستند.
سلام به صادقی می خواهم بگوییم هرکس بامش بیش برف بیش کسی که حقوق بیشتری دارد زحمت بیشتری کشیده وبا یک آدم تنبل فرق دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
آقا ما رو هم تو ادارات دولتی استخدام کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
من که یک عمر زحمت کشیدم بامم چقدره که یک میلیون حقوق می گیرم
وصف العيش نصف العيش فصل فصل شعاره هزينه هم نداره
اگه راست میگن بر اساس تورم واقعی که حدود سی درصد است افزایش بدن و دیگه نه اضافه کار میخواهیم نه چیز دیگه... با حقوق امسالم نمیتونم خیلی از چیزهایی که پارسال میخریدیم خریداری کنیم. نشون میده داره هر سال علیرغم افزایش وضعمون بدتر میشه. بنزین 1000، گاز وآب و برق وجریمه و مایحتاج اولیه چند برابر اونوقت حقوق 12 درصد..........
یه فکری به حال مدیران به اون اضافه کاری بالا هم بشه که دارن زحمت می کشن .
آقای نوبخت با سابقه کار 26 ساله خودم در دولت تا به حال ندیدم دولتی باشه که عدالت را پیشه کنه این را بدانید همیشه در سازمان ها از رئیس اداره تا سطح معاونان وزیز بهترین حقوق را دارند و خواهند داشت آنها هستن که به سرو سامان می رسند این بار هم خواهیم دید برای کارمند معمولی چه پیش خواهد آمد. بعد از 26 سال حکمم هست 1/5 میلیون اینو کجای دلم جا بدم ای کاش راهی بود برای خروج از این اداره ها ای کاش می تونستم برای همیشه از این نطام بیرون برم
پس کارمندان قراردادی چی؟ آنها باید طبق قانون کار حقوق بگیرن؟ عیدی مثل کارمندان، حقوق مثل کارگران؟ چرا بای بین دو نفر کارمند توی یک اداره که یکی پیمانی و دیگیری قراردادیه و یک کار رو انجام می دن اختلاف حقوق باشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
تازه کار نیروی قراردادی خیلی بیشتره
جناب دكتر نوبخت درسال گذشته ازمون استخدامي ادارات برگزارشد حكم كارگزيني دو دختر مجرد وكارشناس ارشد را مشاهده نمودم يكي در سازمان تعاون روستايي وابسته به وزارت جهاد كشاورزي که برابر حكم مبلغ يك ميليون يكصد هزار تومان بود وديگري كارمند ثبت اسناد وابسته به قوه قضاييه بود كه برابر حكم كارگزيني مبلغ دوميليون يكصد هزار دريافتي ان بود ايا اين عدالت است
آقای نوبخت با سابقه کار 26 ساله خودم در دولت تا به حال ندیدم دولتی باشه که عدالت را پیشه کنه
ای خدا

بیچاره مان کردید تازه خبر خوش هم بهمان می دیدی . دمتان گرم آقای نوبخت
بنده با مدرک لیسانس عمران و با 10 سال سایقه کار دارم ماهی 780 تومن دریافت میکنم حالا چطور دولت و سازملن برنامه و بودجه میخاد حقوق من را 12 درصد بیشتر کنه در حالی که حقوق پرسنل رسمی در طول سال با دروبا رحکم جدید و افزایشی پرداخت میشه و حقوق من از اول سال تا اواخر اون ثابت هست اگه یه نگاهی به حکمهای وسط سال بعضی از کازکنا ن بکنتین متوجه میشین که در طول سال سه بار افزایش داشتن ولی ما که قراردادی هستیم یه حکم اول سال تا اخر با ماهها عدم پرداخت حقوق میباشد ...عدالت چطوری میتونه رعایت بشه وقتی منو قراردادی میبینن و هر لحظه بهم میگن شما حرفی نزن تا اخراج نشی ولی کارکنان رسمی خم به ایروشون نمیاد .....
پاسخ ها
علی
| - |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
اینا منظورشون اینکه شما عمران و رشته های مهندسی نخون
کارمند فوق لیسانس گمرک با 23 سال خدمت دومیلیون میگیره .
با سلام این قدر خبر خوش به ما کارمندان ندین قلب ما ضعیفه طاقت نداره. آقای نوبخت این خبر خوش رو به کارمندا ندادند که از سال 95 که شروع برنامه ششم هستش سالی 6 ماه تا 35 سالگی به سنوات خدمتی برای بازنشستگی اضافه نمودند. آقای نوبخت این خبر خوش رو به بازنشسته ها ندادند که جهت ترمیم حقوقشون به جای دو سال در نظر گرفتن متوسط حقوق برای بازنشستگی؛ متوسط 5 سال را پیشنهاد دادند. به نظر من این آقایون به جای این که به ما خبر خوش بدن؛ برای جبران کسری بودجه صندوقهای بازنشستگی (که معلوم نیست پولای کارمندان و کارگرارو به کیا پاداش 300 یا 400 میلیونی دادن) برن جلوی این همه دزدی و رانت خواری رو بگیرن؛ نه به ضعیف ترین قشر درآمدی مملکت گیر بدن که سابقه بازنشستگی رو به 35 برسونند یا متوسط 5 سال حقوق رو در نظر بگیرند که حقوق یه بازنشسته رو که تازه هزینه هاش چند برابر شده پایین بیارن. تو جیب مارو نزن خبر خوش دادن پیش کش- اگه وجدان داری خبررسانی کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
احسنت من میخواستم اینا رو بنویسم که شما زحمتش رو کشیدی
در واقع دولت که دستش تو جیب کارمنداست الان دنبال راهی برای خالی کردن کامل جیبها میگرده
بازهم
سلام
خبرتونو اصلاح کنید
سایت دولت نوشته 35 درصد
بررسی فرمایید چرا در یک بانک دولتی سه نمونه بارم پرداخت حقوقی وجود داشته باشد چرا مدیران بانک با لایحه خدمات کشوری حقوق می گیرن وسایر پرسنل طبق قانون قدیم وشرکتی ها هم ...
ما مردم بدبختی هستیم
12 درصد به حقوق اضافه میشه از اون طرف تمام لوازم مصرفی رو گرون میکنن آب و برق گاز سوخت که دیگهجای خود این 12 درصد مال خودشون گرونی رو کنترل کنن
من با مدرک فوق لیسانس دانشگاه تهرانٰ سه سال سابقه کارٰ حقوقم 1200000 تومان هست.
واقعا خجالت آوره. اون هم بعنوان کارشناس مسئول تو یه وزارت خونه هستم.
در حالی که همکلاس های من تو بانک 5 برابر من حقوق میگیرن که با پارتی استخدام شده ان.
برید از این وضع مملکت داری خجالن بکشید.
پاسخ ها
پیمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
سلام دوست عزیز
در کل استخدام دربانک با پارتی نیست اول باید آزمون رو قبول شی
کارمند شرکت گاز با مدرک فوق دیپلم (دیپلم کاردانش) ماهی 6 میلیون تومان حقوق می گیرد. بنده با مدرک مهندسی ازدانشگاه دولتی در سازمان فنی و حرفه ای و 20سال سابقه حقوقم یک و هفتصد و دریافیتم یک ونیم میلیون تومان است. هیچوقت متناسب سازی حقوق در ایران اجرا نخواهد شد چون همیشه قوانین ودستورات را قدرتمندان می نویسند
کارمند شرکت گاز با مدرک فوق دیپلم (دیپلم کاردانش) ماهی 6 میلیون تومان حقوق می گیرد. بنده با مدرک مهندسی ازدانشگاه دولتی در سازمان فنی و حرفه ای و 20سال سابقه حقوقم یک و هفتصد و دریافیتم یک ونیم میلیون تومان است. هیچوقت متناسب سازی حقوق در ایران اجرا نخواهد شد چون همیشه قوانین ودستورات را قدرتمندان می نویسند
تکلیف کارمندان بخش خصوصی چی میشه؟ باید برای اونا هم فکری کرد وگرنه آشوب به پا میشه.
کارکنانی که 30سال با حقوق بیشتر بیمه پرئاخت کردند وبراساس آن حقوق بازنشستگی شان تعیین شده با کسی که بیمه مکتری پرداخت کرده >چرا باید به هم نزدیک شونذ.
مثل بقیه کارها بی عدالتی است....
پاسخ ها
كارمند شركت پست
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
اوناي كه حق بيمه بيشتري پراخت كرده اند دريافت زياد و ناعادلانه داشته اند پس نه تنها طلبكار نيستي
من با مدرک فوق لیسانس دانشگاه تهرانٰ سه سال سابقه کارٰ حقوقم 1200000 تومان هست.
واقعا خجالت آوره. اون هم بعنوان کارشناس مسئول تو یه وزارت خونه هستم.
در حالی که همکلاس های من تو بانک 5 برابر من حقوق میگیرن که با پارتی استخدام شده ان.
برید از این وضع مملکت داری خجالن بکشید.
من کارمندم - چونکه حقوقم کم است .ميرم مسافرکشي . بعد همان مسافرها روزهاي بعد به من پيشنهاد رشوه ميدهند .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
بگیر
منظورازاین هماهنگی بین باز نشستگان قدیم وجدیدهست که دارای یک رتبه میباشند بطورمثال درارتش یک سرتیپ دوم که درسال 69 بازنشسته شده ماه5/2 ملیون حقوق میگیره ولی یک سرتیپ دوم که درسال 94 بازنشسته میشوددرماه 5/4 متیون میگیره اگر به هردو اینها 12 درصداضافه شودباز اختلاف انها زیادتر میشودباید روشی اتخاذ کرد که کمتر را بیشتر نزدیک کردمتاسفانه کسانی که دراین ب موارد کار میکنند یادلسوز نیستند یاسواد ریاضی ندارند
مشکل اعظم سسیتم ادارای وجود تبعیض و بی عدالتی محض در میزان دریافتیها بین سازمانهای مختلف وحجم کار آنها به تناسب تعداد کارمند و عدم وجود مکانیزم درست برای انتخاب مدیران و توزیع نامناسب کارمند در ادارات کم کار و پرکاره . طرح های زیادی علاوه بر کار روزانه با تلاش کارمندان مظلوم و سخت کوش و کاری ثبت احوال انجام میشه و بیش از 100 دستگاه و نهاد از اطلاعات پایگاه داده ثبت احوال استفاده میکنن واستعلام میگیرن و اگه ثبت احوال نباشه هیچ کاری نمیتونن از پیش ببرن اما موقع حقوق و مزایا ثبت احوال در رده آخرین ادارات هست!!! نمیدونم این سیستم حقوق و دستمزد تو ادارات دولتی کی میخواد درست شه؟ چرا باید اداراتی مثل مخابرات، گاز، برق، آب و فاضلاب، ثبت اسناد، قوه قضائیه، تأمین اجتماعی و ... که 20 درصد ارباب رجوعهای ثبت احوال رو ندارن و کارمندشون هم بیشتره اینهمه دریافتیشون از ثبت احوالیها بیشتر باشه؟ (حداقل 2 برابر باشه!!! میفهمین 2 برابر یعنی چی؟!!!) بر کدام اساس و معیار؟ حالا اگه بانکیها بیش از 2 برابر ما میگیرن لااقل اندازه ما ارباب رجوع دارن تقریبا. من موندم چرا ادارات شلوغتر مظلوم موندند و حقوق و مزایای بسیاربسیار کمتری دارن ؟ چرا مسئولان مملکتی در این مورد بی عدالتی فاحش سکوت کردن و چیزی نمیگن و کاری نمیکنن؟ باز خدا پدر و مادر خطیب محترم نماز جمعه تهران جناب آقای موحدی کرمانی رو رحمت کنه و عمر با عزت به ایشان عطا کنه که درد دل مارو گفتن و چند وقت پیش در خطبه های نماز جمعه در مورد اختلاف فاحش حقوق کارمندان ادارات مختلف صحبت کردند اما بازم هیچ مسؤلی کاری نکرد که نکرد. یه کارمند ثبت احوال با مدرک کارشناسی ارشد و بیش از 8 سال سابقه، حقوق و اضافه کاری و حق مسکنش و .... به ماهی 1400000 هم نمیرسه( تازه اضافه کاری و حق مسکن رو هر وقت دلشون بخواد بعد از چند ماه میدن بعضی وقتام نمیدن) تو مناسبتها هم بر عکس بقیه ادارات هیچ چیزی نمیدن . تازه همیشه خدا اداره شلوغه و کارمندا اکثرا دیسک گردن گرفتن وبخاطر کار زیاد و درآمد کم همه افسرده هستند و هر روز یه طرح جدید و کار جدید علاوه بر کار روزمره ( اونم تقریبا بدون پرداخت وجهی به کارمندان ) اضافه میکنن . بیاین میانگین ساعت کار در روز رو تو ثبت احوال اندازه بگیرین متوجه میشین !!! بخدا ما هم انسانیم در حقمون ظلم میشه . تو اداره ما به ازای هر 20000 نفر جمعیت ، یک کارمند وجود داره. میدونین این یعنی چی؟ با اینهمه کار که همه از نوزاد تا سالها پس از مرگ باهاش سروکار دارن!!! وجالب اینه که با اینهمه ارباب رجوع از ما میخوان که مثل مهمانداران یه هواپیمای فرست کلاس و حتی بیشتر، ارباب رجوعها رو تکریم کنیم آخه مگه ظرفیت یه آدم تکریم چند نفر در روزه؟؟؟ اونم با وجود توهین های خیلی از ارباب رجوعها که به خاطر ندونستن قانون و بعضا خلاف و جعل و... هست!!! (جالبترین بخش ماجرا ارباب رجوعهایی هستن که جعل شناسنامه و ... انجام میدن و مجرمن ولی بازم ما باید تکریمشون کنیم و اونا راحت فحش بدن و تهدید کنن و ...) جالبتر از همه اینکه با وجود اینکه در نظام هماهنگ اینهمه فوق العاده های مختلف پیش بینی شده ولی به ما چیزی نمیدن و اگه بدن کمترین امتیاز ممکن رو لحاظ میکنن مثلا حق معاونت یه معاون اداره ثبت احوال 600 امتیازه و معاون مدرسه خیلی بیشتر از معاون اداره ثبت احوال میگیره حالا تو یه شهر یه اداره ثبت احوال هست با دو معاون و چندصد معاون مدرسه!!!!!( معاون مدرسه رو مثال زدم چون در اذهان مردم آموزش پرورشیها کمترین حقوق رو میگیرن). از بقیه فوق العاده ها که هیچی نمیدن و خیلی از ادارات میگیرن بماند. ما یه سازمان هستیم که همش سر جمع حدود 4000 نیرو در کل کشور داره که بعضا از نیروهای آموزش و پرورش یه شهر کمترن !!!و علاوه بر 80000000 ایرانی به بیش از 100 نهاد و دستگاه خدمات میده!!! حالا دولت بودجه نداره حقوق ما تعداد اندک رو هم سطح ادارات ذکر شده در سطور بالا کنه بعد اونوقت بودجه داره حقوق بالای ادارات ذکر شده رو پرداخت کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! منم که حالیم نیست!
خدایا به دولت مردان ما در ک صحیحی عنایت فرما هر چه می کشیم از بی تدبیری دولت هاست در دولت نابخرد گذشته فدایی نظام پلکانی معکوس رییس جمهور وقت شدیم که نه تنها اضافه حقوق نداشتیم بلکه حقوقمان کم هم شد حالا دوباره با کج فهمی سازمان مدیریت قشری از بازنشستگانی که مثلا بالای 1500 حقوق میگیرند بطور مثال 15150000 ریال باید به حقوقمان 12 در صد اضافه شود وکسی که 14990000 ریال حقوق میگیرد 20درصد آقای نوبخت دکترای محترم اقتصاد این را چه تفسیر میکنید مثلا عدالت!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
!!!!!!!!!!!!!!!
نیست بیدار کسی
سئوال این است که چرا در یک دولت و در وزارتخانه های مختلف حقوق متفاوتی پرداخت می شود مگر همه براساس قانون خدمات کشوری حقوق نمی گیرند...؟ مشکل 10 یا 12 یا 15 و غیره نیست وزارتخانه های نفت ، نیرو بهداشت و ...
ولی حضرت علی به شمشیر زن سپاهش همانقدر حقوق میداد که به فرمانده سپاهش میداد در کشور ما متاسفانه خانه های سازمانی برای مدیران است پرداخت های خارج از شمول برای مدیران است راننده در اختیار خانواده برای مدیران است مسافرت های خارجی برای مدیران است حقمق های آنچنانی برایمدیران است بنظر شما این مدیران آیا مدیریت میکند یا ریاست؟
من كارمند رسمي يكي از دانشگاه ها هستم كه 16 سال سابقه كار دارم و مدرك فوق ليسانس دارم. در همين سال 94 كه بايد 14 درصد حقوق ها زياد ميشد. با مصوبه كه در وزارت علوم تصويب كردند حقوق كساني كه مدركشون فوق ليسانس بود و ارتقا شغلي بالا داشتن به جاي 14 درصد 5 درصد زياد شد. و حدود 300 هزار تومن حقوق من كمتر از مقدار مصوب هيات دولت اضافه شد. عدالت كجا بود من نفهميدم ولي استدلالشون اين بود كه حقوقتون به افراد با رتبه و تحصيلات حقوقي كمتر از خودت بايد نزديك بشه واقعا هيچ ارزشي براي سابقه تحصيلات و ارتقا رتبه قايل نيستن. عدالت يعني هر كسي متناسب با شرايط و تحصيلات و... حقوقش تعيين بشه.
پاسخ ها
کیوان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
یک فرمول هایی دارد که ما نمی دانیم و ما هیچ وقت نخواهیم دانست
ناشناس
| Germany |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
بابا شما که طبق عددی که گفتی بالای 3 تومن می گیری..
سخت نگیر!
حسن
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
مشکل عدالت نیست. به نظر من در این مورد مشکل این است که مجریان قانون با قانون تصویب شده مخالفند و بنابراین رای خود را اجرا میکنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
خوش به حالت داداش با پنج درصد سیصد هزار کمتر اضافه شده!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
برو بابا یه فوق لیساس گرفتی خیال کردی چه خبره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
اين درست مي گي ولي نه يكي گنج و يكي رنج در دنيا پيشرفته اختلاف حداقل و حداكثر حقوق 2.5 تا 3 برابر است ولي در ايران تا 50 برابر چرا شما پاسخ دهيد دانشمند قرن من نيز ليسانسم (مهندسي برق قدرت)و كارشناسي ارشد دانشگاه كاشان(مهندسي الكترونيك)را فقط به خاطر كم بودن حقوق و هزينه اياب و ذهاب ترك كردم
مهدیه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
تقصیر خودتونه باید به دیوان عدالت اداری شکایت می کردید. البته با مدارک حتما رسیدگی می کنند
کاش مردم کمی انصاف داشتند
يه فکری به حال ارتشی های کنید
کسی که 8 میلیون حقوق می گیرد 12 در صد آن می شود 960 هزار تومان و کسی که زیر 1.5 میلیون است اضافه حقوقش می شود زیر 300 هزار تومان تا اینجا مشگل چندانی نیست
نظر شما چیه؟
بوی فریب انتخاباتی بد جوری به مشام میرسه
باسلام کاملا بانظر همکار ثبت احوال موافقم بزرگترین ظلم رو در حق این قشر انجام میدن
خيلي ببخشيد دوستان .همه ما رو سر كار گذاشته اين دولت .با اين افزايش حقوقها دردي از جامعه حقوق بگير دوا نميشه .طبق قانون اساسي وظيفه دولت تامين رفاه و آموزش و بهداشت و مسكن و....براي همه اقشار جامعه است
اقا عدالت میخوان اجرا کنن؟
دوباربه نظر دوستی که درموردحقوق 8میلیونی عضوهیئت علمی نظرداده بودپاسخ دادم درج نشد.گویاقرار برانصاف نیست
لطفا در افزایش حقوق به تعداد اولاد توجه شود
مسئولین قشر کارگران جامعه را دریابید
ای باب چرا تورم رامنفی نمیکنیدتاگرانی هم صفرشود-تاهمه مردم استفاده کنند-چون خودتان حقوق بگیریدحتما بایدحقوق رااضافه کنید
این قانون دولت امید وتدبیر در مورد افزایش حقوق بازنشستگان مصداق کامل تقسیم فقر به معنای واقعیه واز خودش هم مایه نمیگذاره در اصل از افزایش حقوق انهایی که بالای 1/5 میلیون میگیرند گرفته وبه انهایی که زیر 1/5 میگیرند اضافه کرده
شرکتهای دولتی رو کنترل کنید که پاداشهای آخر سالشون به اندازه دویست سیصد تا کارمند میرسه
تبصره 24 پیش نویس برنامه ششم توسعه
جالبه نظر کارشناسی دولت را ببینید
کسی که 1.499 میلیون حقوق داره میشه 1.800
کسی که 1.501 میلیون حقوق داره میشه 1.681
یعنی برای دو هزارتومان 200 هزار تومان کمتر میگیره به این میگن کار کارشناسی
بازنشسته ای با مدرک دکتری و پست سازمانی مدیرکل از یک سازمان دولتی کمتر از 2 میلیون حقوق دریافت می کند وبازنشسته دیگری با همان شرایط در دستگاه دولتی دیگربیش از 10 میلیون تومان دریافت می کند
این همه تبعیض در پرداخت حقوق بازنشستگان دستگاههای مختلف اصلا توجیه ندارد و وبا اضافه کردن چند درصد درسال بیش از یک قرن طول می کشد هماهنگ شود.باید مبنا را درست کرد.بطور مثال در مرحله اول کسانی که حقوق آنها کمتر از دو میلیون تومان است باید حداقل دوبرابر شود ودر طول برنامه ششم طوری برنامه ریزی شود که حقوق افراد با شرایط مشابه در دستگاههای مختلف نزدیک هم باشد حداکثر با 50 درصد تفاوت ونه 500 درصد تفاوت. امیدست با کارشناسی دقیق این موضوع با فوریت حل شودو
من بازنشسته تامین اجتماعی هستم با شغل سخت وزیان اآور 35سال بیمه پرداخت کرده ام حقوقم شده 3میلیون حالا به این دلیل بایث12درصد افزایش داشته باشه ولی هستند کسانی که بزور10یا12سال بیمه داده اند به نسبت حقوقشان شده 400یا500هزارتومان. یعنی واریزی به صندوق کم داشته یاسرباز صندوقه حالا آنکه بیشتر تلاش کرده وبه صندوق واریزی بیشتری داشته باید افزایش حقوق کمتری داشته باشه این عین بی عدالتیه
من بازنشسته تامین اجتماعی هستم با شغل سخت وزیان اآور 35سال بیمه پرداخت کرده ام حقوقم شده 3میلیون حالا به این دلیل بایث12درصد افزایش داشته باشه ولی هستند کسانی که بزور10یا12سال بیمه داده اند به نسبت حقوقشان شده 400یا500هزارتومان. یعنی واریزی به صندوق کم داشته یاسربار صندوقه حالا آنکه بیشتر تلاش کرده وبه صندوق واریزی بیشتری داشته باید افزایش حقوق کمتری داشته باشه این عین بی عدالتیه
سلام یک کارمند لیسانس با ۲۵سال تواستان سیستان وبلوچستان به دومیلیون نمی رسه اونموقع یک نفر درحددیپلم توهمین استان چند برابر حقوق میگیره واقعا این عدالته
سلام یک کارمند لیسانس با ۲۵سال تواستان سیستان وبلوچستان به دومیلیون نمی رسه اونموقع یک نفر درحددیپلم توهمین استان درشرکت نفت چند برابر حقوق میگیره واقعا این عدالته
ماشالله هامی اولوب وزیر اقتصاد
تازه این دولت داره یه کاری میکنه که کارمندان در زمان بارنشستگی میانگین 5سال آخرخدمت ملاک محاسبه حقوق بازنشستگی قرار میگیره که تقریبا حقوق بازنشستگی 30درصد کمتر از محاسبه فعلی میشود
خیلی ظلمه
جالبه نظر کارشناسی دولت را ببینید
کسی که 1.499 میلیون حقوق داره میشه 1.800
کسی که 1.501 میلیون حقوق داره میشه 1.681
یعنی برای دو هزارتومان 200 هزار تومان کمتر میگیره به این میگن کار کارشناسی
ببينيم و تعريف كنيم
بهتر است ابتدا قانون تبعیض امیز بین دستگاههای دولتی اصلاح شود
من دارای دکتری تخصصی با 12 سال سابقه در مسکن و شهر سازی ماهی 1400000 تومان حقوق می گیرم با و جود اینکه عضوی از خانواداه شهدا و ایثار گران هستم که معمولا انگشت اتهام جامعه متوجه آنها است به دلیل اینکه نطر به اجحافات و بی عدالتی های اداری عضو هیچ باندی که از ملت پله ترقی می سازند نیستم
روحانی بای بای
من
باز هم دم انتخابات شد شعار شروع شد
ازمسولین این دولت از خوشی فقط خبرش میاید بازنشسته فولاد
متاسفانه نواقص قانون مدیریت خدمات کشوری در سالهای اخیر عرصه تاخت و تاز و دعواهای اداری و قضایی سنگین بین دولت و دیوان محاسبات گردید و در این بین کارمندان هر روز دچار ضرر و زیان جدیدی می شوند
شما مطالبات گذشته را بدید اضافه کردن حقوق پیشکش
سلام. با تشکر از مسئولین دولت که عنایت داشتن .
به نظرم ایران یک امیر کبیری دیگر می خواهد
بنده ذتبه ۲۰۰کنکور در ادره بهزیستی کمتر از یک ونیم میگیرم یارو بی سواد سه تومن میگیره
بنده ذتبه ۲۰۰کنکور در ادره بهزیستی کمتر از یک ونیم میگیرم ی
بنده ذتبه ۲۰۰کنکور در ادره بهزیستی کمتر از یک ونیم میگیرم
؟؟؟؟؟؟؟؟
کارمند بازنشسته وزارت دفاع هستم23 سال مدیر اجرایی بودم با جایگاه شغلی 17 و رتبه 17 در سال 86 بازنشسته شدم 30 سال هم خدمت کردم خدمت صادقانه که برهیچکس پوشیده نیست . الان حقوق دریافتی اینجانب نزدیک به 4 دهه و یا به عبارتی 40 سال 2300000 تومان هم نیست بنظرتان من مستحق دریافت چنین حقوقی هستم .
مرجان خانم من 3ماه تعطیلم قبول اما خانوادم تو این سه ماه نباید چیزی بخورن ؟؟
وای من که از شدت خوشحالی خوابم نمیبره. بیچاره شوهر من که با این چندرغاز حقوق کمرش زیر بار مخارج خم شده.
سلام منی که عمرم جونی و زندگیم واسه سازمان گذاشتم با 29سال سابقه باید افزایش یک تازه وارد به سازمان که اول جونی و کارش است و هنوز تعهد خود را به سازمانش نشان نداده یکسان باشه این پول و اضافه پرداختی حق عمر گذارنده وتجربه است عدالت باید باشد و فاصله حقوقی به اندازه شایستگی و سابقه کار نیز باید باشد
از حقوق ناله نکنید و دیگران را مقصر ندانید تنها راه افزایش حقوق و رهایی از ادارات و حرص نخوردن خود اشتغالی است
تبصره 24 پیش نویس برنامه ششم توسعه:
به منظور جلوگیری از بروز بحران و کنترل و کاهش مشکلات صندوق‌های بازنشستگی و تامین اجتماعی، دولت مکلف است اقدامات ذیل را در طول برنامه ششم توسعه به اجرا درآورد
همیشه طرف مدیران می گیرند .به کارمندبها نمیدهند.
اینطور که پیداست کاربران هم دوست ندارند از اعداد فارسی استفاده کنند.
سلام به همه دوستان چرا به جان هم افتاده اید خبر ندارید که اقای نوبحت در بزنامه ششم چه اشی برای کسانی که می خواهند بازنشسته شوند پخته است
از ابتدا در رابطه با حقوق عدالت برقرار نیست وتا آخر هم نخواهد بود
دريافتي يكي از كاركنان باز نشسته تامين اجتماعي 4 ميليون تومان است
عجب بلبشویی!
چرا متن ایمیل منو چاپ نکردید
ارتشیان مظلوم چه بگویند؟
تو یه اداره یه مسئول دفتر با فوق لیسانس ؛حقوقش با یه کارشناس دارای مدرک فوق لیسانس یکیه!!!
یکی در روز 4تا تلفن و 4تا نامه ثبت میکنه
اون یکی در حال خر حمالی واسه اداره است!!!
بازنشستگي ابنهمه شركت و درامد داره چرا بازنشستگان چيزي نصيب انان نمي شود اينها چطور هزينه ميشوديكسال است منتظر ترميم حقوق بازنشستگانيم اخر هم ميگن زير يك ونيم فقط بيست درصد بقيه هم تامين هستند يك بازنشسته سال 88 با فوق ليسانس يك ونيم مي گيرد اين عدالته ؟چرا اينهمه تفاوت بين شاغل وبازنشسته
بازنشستگي ابنهمه شركت و درامد داره چرا بازنشستگان چيزي نصيب انان نمي شود اينها چطور هزينه ميشوديكسال است منتظر ترميم حقوق بازنشستگانيم اخر هم ميگن زير يك ونيم فقط بيست درصد بقيه هم تامين هستند يك بازنشسته سال 88 با فوق ليسانس يك ونيم مي گيرد اين عدالته ؟چرا اينهمه تفاوت بين شاغل وبازنشسته
واقعا جای تعجب است
سلام
من هیات علمی هستم.
اولا هیات علمی زیاد نمی گیره عزیران. شما فقط حقوق آنها را می بینید. بند همکلاس دبیرستانیم رفت تربیت معلم و تقربیا از نوزده سالگی حقوق می گیرد بنده 14 سال بعد از ایشان صاحب حقوق شدم. بنده حاضرم حقوقم را با تمامی داشته های ایشان عوض کنم. ایشان ده ساله تشکیل خانواده داده. تمامی بدبختی هایی که در طول این سالها کشیده ام فقط یک هیات علمی می داند درک کند. واقعن ی معلم چطور حود را با هیات علمی مقایسه می کند. انصافم خوبه بخدا. کسانی که خود را با پزشکان و هیات علمی مقایسه میکنن از الان شروع کنن ببینم تا چند سال دیگه فقط مدرک تافل یا تولیمو می گیرن که فقط شرط شرکت در آزمون دکتری بود.....
سلام
من هیات علمی هستم.
اولا هیات علمی زیاد نمی گیره عزیران. شما فقط حقوق آنها را می بینید. بند همکلاس دبیرستانیم رفت تربیت معلم و تقربیا از نوزده سالگی حقوق می گیرد بنده 14 سال بعد از ایشان صاحب حقوق شدم. بنده حاضرم حقوقم را با تمامی داشته های ایشان عوض کنم. ایشان ده ساله تشکیل خانواده داده. تمامی بدبختی هایی که در طول این سالها کشیده ام فقط یک هیات علمی می داند درک کند. واقعن ی معلم چطور حود را با هیات علمی مقایسه می کند. انصافم خوبه بخدا. کسانی که خود را با پزشکان و هیات علمی مقایسه میکنن از الان شروع کنن ببینم تا چند سال دیگه فقط مدرک تافل یا تولیمو می گیرن که فقط شرط شرکت در آزمون دکتری بود.....
سلام وقتی دولتها دربین کارکنان خودشان که تمام دریافتی هایشان قابل احصاءاست ومشخص نتوانند عدالت رابرقرارکنند
با این اوصاف دیگه حرفی برای جامعه کارگری اقی نمی مونه ..................لااقل کارمندها سر موقع حقوق میگیرن ولی کارگرها چی .برن بمیرن
؟؟؟؟؟؟
من میگم این دولت دربخش اقتصادی شاهکاربرای ایرانیان کرده
جناب اقای دکتر نوبخت بیا ذیک بار برای همیشه حقوق بازنشسته های کشوری سر وسامان ده تا دعای خیر ما همیشه بدرقه راهتان باشد
من کارمند میراث فرهنگی استان همدان هستم و پایه حقوق من 712000 تومان است و مبلغ دریافتی من ماهانه 1200000 هست.
سالهااست که اسب را از ما گرفته اید حالا چون میخواهید نعلش را بدهید باید خیلی شاکر باشیم
افرادی که با سابقه بالا کار می کنند و بچه هایشان در حال ازدواج هستند مشکلاتشان بسیار بالا هستند وحقشان این است که حقوقشان باید بالا باشد و حقشان این نیست که حقشان اینطوری پایمال شود
بنده دكتر زارعي زواركي عضو هيات علمي دانشگاه دولتي هستم بنده پارسال با 16 ميليون دريافتي كه داشتم 14 در صد افزايش حقوق فقط 5 درصد به حقوقم اضافه شد كجاي اين عدالت است؟
مدیر مالی پروژه های عمرانی و مهندسی در یگانم هستم که آنقدر کار سنگین و وقت گیری است که باید تا غروب به قراردادها و صورت وضعیت ها رسیدگی کنم.
حقوق محيط بانا که خيلي افتضااست
بنده كارشناس عمران هستم يك روزوارداتاق بيسيم وتلفن شدم ديدم همكارم ازلحظه ورودتاوقتيكه پيشش بودم ياجواب تلفن ميدادياجواب بيسيم واقعا"كارسختيه ولي به چشم نميآ يدباخودم گفتم حضرت علي بهترين عدالت برقرارنمودكه حقوق فرمانده سپاهش وشمشير زنش يكي بود
دوستان سلام مخابرات ، تامین اجتماعی، بهداشت علی الخصوص ادارات بهداشت، وزارت نیرو، بانکها، بیمه ها، شرکت برق ، شرکت گاز،دارایی، ثبت اسناد،مدیران و معاونین در تمام ارگانها،و جدیداً آموزش پرورش و اگر شما میدانید اضافه کنید اینها ارگانها و اداراتی هستند که از سایر ادارات بیشتر که بعضی ها دو یا سه یا... برابر ما میگیرندمثل خود ما که جهاد کشاورزی هستیم و بنده مهندس فارغ التحصیل دانشگاه مشهد با 22 سابقه کار حکمم 1540000 - فکر کنم تا ظهور امام زمان این بی عدالتی ها رفع نشود
سلام خسته نباشید. اگه راست میگید به داد خانواده شهدا برسید؟
با سلام اداره دامپزشکی در میان ادارات کمترین حقوق رو میگیره ایا عدالت این که در یک سازمان با مدرک دکتری یک میلیون و پانصد بگیره و لی در سایر وزارتخانه ها با مدرک بسیار پایین تر حقوق بیشتر و با مدرک همتراز حقوق چندین برابر بگیرند
سلام من همسرم کارمند رسمی دامپزشکی است وخودم خانه دارم .همسرم دکتر است بعداز 15 سال سابقه کار حقوقش شده 2200 .
در یک دولت چقدر اختلاف طبقاتی باید باشد؟
ضریب پلکانی افزایش حقوق بایستی به این ضریب اصلاح گردد:

زیر 15 میلیون ریال 25%
15 الی 30 میلیون ریال 18%
بالای 30 میلیون ریال 8%

با این ضرایب میتوان به زندگی امیدوار بود.
واقعا وضعیت حقوق نهاد کتابخانه های عمومی کشور و کتابداران افتضاح است و مدیر کلانش خدایی می کند.فردای اخرت را چه میکند.
بنده خدا خبر نداري ؟؟!!
در پاسخ به ناشناس 11:04 و عادل بايد گفت كه متاسفانه افراد زيادي هستند كه نه تنها لياقت كاري نداشته اند بلكه در همين دوران كاري ادامه تحصيل!!!!!!!
سلام
متاسفم برای بعضی از کج فهمی ها وتنگ نظری ها که برخی از دوستان درمورد فرهنگیان دارند
تازمانی که قیمتها و واردات و صادرات با نظریه کارشناسی نهادینه نشود ودولتها این گرفتاریها را بطور حرفه ای مدیریت نکنند و از شعارهای بچگانه فاصله نگیرند سال به سال مردم فقیرتر و گرفتارتر خواهندشد
بعداز 25سال خدمت حقوق بنده 1300ولی کارمندی که 1ساله استخدامشده حکمش رسمی حقوقش 2میلیونیه ولی بند هنوز حکم رسمی هم ندارم بی عدالتی تاکی
حقوق این قشر از تمام ادارات ایران کمتر است اما تا حال هیچ دولتی فکری به حال آنان نکرده است
باسلام خدمت همكاران ارجمند.ايااين افزايش ها شامل نيروي خدمات هم ميشود؟لطفااگه اطلاعي داريدبيان كنيد.
با سلام،خواهشمندم این نظر را به دولتمردان دخیل در افزایش حقوق کارمندان منعکس کنید: وقتی می گویند4 تا بچه بیاورید باید مثل کشورهای اروپایی وآمریکایی حمایت لازم از لحاظ اقتصادی را بکنند،حق اولاد هر کارمند در حدود28هزار تومان می باشد،من فردی با معلولیت خیلی شدید و کارمند هستم با سه فرزند،مستأجر وبدون خانه با ماهی600تومان کرایه،خانمم خانه دار است شما بگوئید آیا ماهی با یک میلیون وهشتصد هزار تومان می توانم زندگی کنم
در پاسخ به ناشناس 11:04 و عادل بايد گفت كه متاسفانه افراد زيادي هستند كه نه تنها لياقت كاري نداشته اند بلكه در همين دوران كاري ادامه تحصيل!!!!!!!
آقای نوبخت با سابقه کار 26 ساله خودم در دولت تا به حال ندیدم دولتی باشه که عدالت را پیشه کنه این را بدانید همیشه در سازمان ها از رئیس اداره تا سطح معاونان وزیز بهترین حقوق را دارند و خواهند داشت آنها هستن که به سرو سامان می رسند
عالی جنابان دردولت قاتی کرده اند!
کسی که 3 الی7 سال سابقه دارد.
حقوق 1500000تومانی می گیردولی
کسی که 26 الی30سال سابقه دارد!
چه گناهی دارد که تاوان کم سابق بودن
یک کارمند جدیدالورودرابدهد؟
سلام من یک جهادیم در روزگاران جنگ ما سنگر ساز بدون سنگر بودیم ولی حالا که جنگ زندگی وبی پولیه هیچ کس به فکر ما نیست وزارت آموزش وپرورش همیشه نیروهایشان هستند پرستارها نیز همچنین واما هیچ کس ازما فراموش شده خبری نمی گیرد .....شاید درجنگی دیگر
بنظر من حقوقی ک میلیون و صد هزار تومان برای کارکنان دولت نسب ب توروم گرانی ک وجود دارد خیلی نا عادلانه است خواهشمندم رسیدگی کنید مخصوصا ب نیروهای خدماتی
لطفا ب نیروهای خدماتی دانشگاه و مراکز بداشتی درمانی اگه امکان دارد رسیدگی کنید
بی عدالترین یکی 700هزار و یکی 70میلون
!!!!!!!!!!!!
چرا من دیپلم وزارت کشاورزی داخل یک اداره دو نفرهم مدرک 500هزارتومان فرق میکند عدالت کجاست
اگر نظام هماهنگ حقوق و ارتقاء شغل بین کلیه بانکها بر اساس سابقه کار و مدرک تحصیلی اجراء شود عادلانه و منصف تر خواهد بود.
ما که هروقت بحث قیمت گذاری ( مثلا بنزین ) میشه کشورهای دیگر را مثال می زنیم چرا این همه بحث می کنیم و نمی رویم پرداختی های دولت را در کشورهای دیگر بررسی کنیم ؟
بهتر است این کار را از خارج یادبگیریم و برویم به جای این بحث ها بشینیم کار جدی بکنیم!
حقوق تونو با آدمهایی که زیر خط فقرند مقایسه نکنید با کسانی مقایسه کنید که عامل فقرند
سلام اقای نوبخت ابروی کارمندان شاغل رو برده
سلام خدمت تمام کارمندان وصاحب نظران .در ادارات هیچ فرقی بین کارمندانی که کارمیکنند وانهایی که جیم میزنن ویا برای اینکه از زیر کار فرار کنند بایک جمله میگن بلد نیستم نیست اگر بر مبنای عملکرد اضافه کار وحقوق میدادن مطمئن باش اون شخص خودش به اون راه نمیزد .بنظر من مزد باید به شخصی داده بشه که کار انجام میده نه به مدرک ونه به لیسانسی که اسمش بلد نیست بنویسه
خدا کنه عدالت برقراربشه.
واقعا پرسنل ناجا از نظر حقوق بد جوری تو مضیغه هستیم خدا کند ک زودتر مسئولین ی فکری بکنن
فیش حقوق کارمندان سازمان برنامه و بودجه رو افشا کنید تا همه ببینن کارمندای سازمان خودتون چه حقوقای میلیونی میگیرن.
سلام آقای دکترنوبخت آخه چرا بدادکارمندان نمیرسید
سلام دکتر نوبخت یک کارمند خدماتی هستم با این افزایش چه عرض کنم اضافه نمی کردی بهتر بود تو آموزش و پرورش خدمت میکنم نود هزار تومان افزایش دوازده درصدیست جواب دهید لطفا
چرا حقوق تمام کارکنان وزارتخانه ها با هم اینهمه اختلاف فاحش دارن
ابروی کارمندان شاغل رو بردن
پس دین این کارگرهای بدبخت به گردن شمامسولین میباشه
باسلام.افزايش ١٢درصدي كجا بود
نشستی جای راحت انتظار داری حقوقت با کسی که زندان کار میکنه یکی باشه هرکی زندان کارمیکنه حداقل باید 5میلیون حقوق بدن اگه به نظرت زیاده تشریف بیار جامونو عوض کنیم
نشستی جای راحت انتظار داری حقوقت با کسی که زندان کار میکنه یکی باشه هرکی زندان کارمیکنه حداقل باید 5میلیون حقوق بدن اگه به نظرت زیاده تشریف بیار جامونو عوض کنیم
من یه کارمند قراردادی با سابقه 26 سال کار در دانشگاهعلوم پزشکی هستم . حالا آدم کجای دلش بزاره که یه هیأت علمی با سابقه 2 سال کار با مدرک کارشناسی ارشد مثل بنده حقوق 18 میلیونی میگیره و من حقوق یک میلیون و صد .
من با24سال سابقه در آموزش وپرورش یک سوم یه کارمند خانم د. دادگاه حقوق میگیرم وجدانا انصافه
واقعا عدالت کجاست 35 درصد شامل همکاران ستادی میشه کارشناسان شهرستانی هیچی
تابناک عزیز این قانون اجراشد ولی تبعیض ازبین نرفت
سلام برید خداتونو شکرکنید که حداقل یک میلیون ودویست حقوق میگیرید خداشاهده 10سال کارمندارتشم دارم ماهی 600میگیرم خداشاهده بریدم دیکه جلو زن وبچم شرمنده شدم
کدام عدالت 26 سال سابقه کار دارم کمی بیشتر از یک میلیون حقوق می گیرم حتماً درزمان بازنشستگی 500 هزارز تومان میشه.
کدام عدالت 26 سال سابقه کار دارم کمی بیشتر از یک میلیون حقوق می گیرم حتماً درزمان بازنشستگی 500 هزارز تومان میشه.
عدالت یعنی هر چیزی جای خودش
عدالت یعنی هر چیزی جای خودش
البته باید فکر کسانی باشیم که بیکارند وحتی حقوق اداره کار را نمی گیرند در دانشگاهها افرادی هستند
سلام ببینید سروران گرامی وتقعیت اینه مشکل فقط حقوق کارکنان محترم دولت نیست
متاسفم
جاي تاسف داره
حقوق اینجانب با توجه به پست ومدرک تحصیلی نسبت به کارمندان بازنشسته های سایر سازمانها ووزارتخانههای دیگر حتی اموزش و پرورش تفاوت زیادی دارد چرا بایستی حق اینجانب پایمال گردد چرا.؟
بند 10 ماده 68 که گفتن در نهاد کتابخانه های عمومی پرداخت نمیشه لطفا پیگیری کنید ما که دستمون نمیرسه. اصلا یکی بگه یه نهاد فرهنگی که در آمدی نداره (مثل آموزش و پرورش که فرهنگی نیستن و به خودشون میگن فرهنگی اگه اونا فرهنگی هستن ما که فرهنگی تریم تو کتابخونه ها) چطور میتونه غیر دولتی باشه.
در پاسخ به دوستی که گفتن حقوق همه یکسان باشه
پزشکی که نزدیکبه نیم قرن درس خونه و از بهترین لحظات زندگیش زده باید حقوق یک کارگرو بگیره؟
خدایا به دولت مردان ما در ک صحیحی عنایت فرما
با سلام خدمت کارمندان و روابط عمومی سایت تابناک که رسالت خبرنگاری خود را انجام می دهند شایان ذکر است که در ماههای اخیر در دانشگاههای تازه تاسیس استان فارس که نمیتوان نامش را برد حق خوری زیاد شده
بخاطر نزدیک شدن انتخابات دارن این حرفا میزنن وگرنه همش حرفه وعده و وعیده
بخاطر نزدیک شدن انتخابات دارن این حرفا میزنن وگرنه همش حرفه وعده و وعیده
کسی که مدرک وتجربه وتخصص بیشتری دارد طبیعی است که حقوقش از یک دیپلمه باید بیشتر باش
سلام خسته نباشید همسر من تو شرکت صبا شیر کار می کنه الان دوماه حقوق نگرفته از سال قبل هم طلب کار
با سلام اينقدر بخيل نباشيد قانون خدمات كشورى بايد اجرا شود چرا كسى كه مدرك خواندن ونوشتن دارد در شركت نفت ماهى 3/5 ميليون ميگيرد ولى بازنشسته علوم پزشكى با مدرك ديپلم1/495/000 تومان اين عدالت هست
سلا م حقوق بازنشستگان بايد در سطح همه ادارات با توجه به مدرك تحصيلى وسابقه كارهمسان باشد نه اينكه در شركت نفت وبيمارستانهاى تابع تامين اجتماعى بامدر ك سيكل حقوق باز نشستگان 3/5ميليون ولى در علوم پزشكى با مدرك ديپلم هنو ز1/5ميليون تومان نميگيرند چقدر تبعيض اقاى نوبخت سواره خبر ازپياده نداره كمى هم به فكر باز نشستگان علوم پزشكى باشيد
من بازنشسته بانك صادرات هستم متاسفانه در بانك مطابق مدرك تحصيلى به بازنشسته حقوق نمى دهندكسى كه مدرك تحصيلى پايينتر ازمن دارد پانصد هزا تومان ازمن بيشتر حقوق مى گيرداين از اداره خودمان حقوق بازنشستگان شركت نفت با مدرك تحصيلى مانند من دوبرابر من است مگر بازنشستگان شركت نفت مال اين سرزمين نيستند حقوق انها زياد نيست حقرق ما كم است ما بخيل نيستيم دولت بايد حقوق همه را با توجه به مدرك تحصيلى وسابقه كار در همه ادارات يكسان كند
باسلام خدمت همه دوستان واحترام به نظرها من کارمند رسمی یکی ازادارات هستم با مدرک دیپلم استخدام ولی بعدن لیسانس حقوق گرفتم وبااحتساب سربازی ۳۴سال سابقه دارم و حقوقم بدون اضافه کاری حدود ۱۶۰۰میباشد دعوا سراینه که قیمت دلارو اقایون به بهانه تحریم ظالمانه یک شبه سه برابر کردن و قدرت خرید قشر حقوق بگیر همیک سوم کاهش حالا وجدانن شما قضاوت کنید که باید چه اتفاقی بیوفته تا قدرت خرید ما که ضعیف بود به قبل از تحرم برگرده
بنده پیشنهاد میکنم میزان افزایش حقوق کارمندان با دریافتی بالای 30 میلیون ریال از 12 درصد به هشت درصد کاهش پیدا کند و یا کارمندان با دریافتی 15 تا 30 میلیون ریال شامل افزایش 16 درصدی شوند تا این عدالت شامل کارمندان طبقه متوسط هم گردد
ولی حضرت علی به شمشیر زن سپاهش همانقدر حقوق میداد که به فرمانده سپاهش میداد
سلام من کارمند باز نشسته دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستم بعد از سی سال حقوق اینجانب با داشتن چهار فرزند که سه فرزند در خانه دارم وبا حقوق یک ملیون چهار صد هزار تومان زندگی برایم سخت است افزایش حقوق ما کی است برای دامادی فرزندم هم مشکل دارم چگونه باآن مبلغ هم خرج خانه راداد هم پس انداز کرد که درزمان نیاز بشود از آن استفاده کرد
هعییییی
سلام
بنده رییس اگاهی یک شهرستان هستم. واقعا جای تاسف داره که حقوق من و پرسنلم در یک حد باشه..
....
باسلام...من کارمندقراردادی بانک هستم با۱۸سال سابقه ی کاروتجربه ی کاری بالا....وب علت فقرپدرم نتوانستم تحصیلات عالی داشته باشم...یا مثل بعضی ازهمکاران بامدارک کیلویی ک امروزه دردانشگاه هارایج است..وکافیست جیب پرپولی داشته باشی تابه اون مدارک دست پیداکنی....حالا من که باهزارمشکلات نتوانستم درس بخوانم...بایدباکمترین حقوق ومزایای اداره کاروتأمین اجتماعی. کارکنم...درمقابل هزینه های سنگین امروز...درواقع این حقوق های نجومی رو مدیران ما میگیرن...ومادرحقیقت اسم بانک رویدک میکشیم
اگر بازنشسته ای که دیپلمه است وسالها کارکرده در شرایط سخت و دریافتی او یک میلیون باشد انصافا به مخارج سی روزه نمیرسه من همیشه شاکر خداوند مهربان هستم که حقوقی دارم اما خیلی سخت زندگی را میگدرانم و پول اولیه پزشک رفتن راندارم امیدوارم حقوقها کمی متعادل شود.
مسولین به مردم کشورتون توجه کنین همین ما هیم در سختیا مشکلات ملت با شمایم
نزدیک انتخابات شده
سلام
روز بخیر
از پرسنل غیر رسمی معاونت سیاسی صدا وسیما هستم که سال 1385 اینجا مشغول به کار شدم
تو این سالها هیچ حق بیمه ای از طرف سازمان واسه امثال ما پرداخت نشده حقوق دریافتی حدود یک سوم پرسنل رسمی یا قراردادی اونم با هزار منت میدن ضمن اینکه همین دریافتی هم از سال 1392 ثابت مونده و یه ریال افزایش نداشته. هیچ اقدامی هم برای ساماندهی نیروهای غیر رسمی انجام نمیگیره.
لطفا اطلاع رسانی کنید.
اقای نوبخت لطفا طبق قانون خدمات کشوری حقوق بازنشسته ها را افزایش دهید واین قوانین ده درصد و بیست درصد هیچ بازنشسته ای را راضی نمی کنه حقوق بازنشسته ها باید مثل شاغلین باشد بر اساس قانون نطام هماهنگ افرایش یابد
اقای نوبخت لطفا طبق قانون خدمات کشوری حقوق بازنشسته ها را افزایش دهید واین قوانین ده درصد و بیست درصد هیچ بازنشسته ای را راضی نمی کنه حقوق بازنشسته ها باید مثل شاغلین باشد بر اساس قانون نطام هماهنگ افرایش یابد
دونفر رسمی دیپلم با خدمت بالا ی بیست پنچ سال داخل یک اداره یکی یک میلیون دویست تومان حقوق میگیرد و دیگری یک میلیون نهصد عدالت کجاست
دونفر رسمی دیپلم با خدمت بالا ی بیست پنچ سال داخل یک اداره یکی یک میلیون دویست تومان حقوق میگیرد و دیگری یک میلیون نهصد عدالت کجاست
آقای روحانی ودولتش فقط برای وزارت بهداشته.
سلام همش الکی نیرو شرکتی فاقد امنیت شغلی وبیگاری هست
اقا باز نشسته نظام پزشکی یعنی چه کاره؟
با این همه بیکاری خجالت داره.
کارمندای نفت که من میشناسم سالی چند تا دوهفته میرن دور اروپا بعدم میگن مرخصیمو استفاده نمیکنم.
سلام جناب اقای نوبخت چرا 35 درصد دروزارت جهاد کشاورزی فقط به کارشناسان پرداخت شده
چرا نظر بنده را در سایت قرار ندادید نکنه خیلی براتون سنگین بود یا هضمش شما را دشوار کرد یا از حق الناس دامنتان گرفته بود کدامیک ؟؟؟؟؟؟//
چرا حقوق بازنشته ای که هفت یا هشت سال پیش بازنشسته شده
با 27 سال سابقه 1200000 تومان
والا چ بگم .منم کارمند پیمانی اداره کار و تعاونم .با فوق لیسانس استخدام شدم.الان1350000میدن بهم.کارگرها هم از من درامدش بیشتره.این چ عدالتیه.خیلی بده ک ما از یک گدا هم درامد کمتری داریم.اصن میشه با این حقوق جایی رو کرایه کرد؟فقط میشه مواد غذایی خرید.متاسفم برای عدالت کشورمون.هیچ دولتمرد عادلی نیست
سلام.چی میگین پدر من کارمند اداره پسته الان 18اسفنده هنوز حقوق بهمنو نگرفته الان از افزایش حقوق حرف میزنین؟بسته دیگه.هیچ گوشی برای شنیییییییددددن نییییست تواین ملت
با سلام بنده به خدا با 27 سال شرمنده پیش بچه ها به دلیل خونه کرایه و به خدا توی گرفتن جهیزیه ماندم خدا خوشش میا کسی با این سابقه هنوز مشکل داشته باشه امیدوارم که این دولت فکری کن دعای خوب همه پشت سرش باشه .
با سلام بنده به خدا با 27 سال شرمنده پیش بچه ها به دلیل خونه کرایه و به خدا توی گرفتن جهیزیه ماندم خدا خوشش میا کسی با این سابقه هنوز مشکل داشته باشه امیدوارم که این دولت فکری کن دعای خوب همه پشت سرش باشه .
با سلام سرایدار قراردادی اموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج هستم موظف کارم ۳۶ ساعته ولی ۷۲ ساعت مدرسه دوشیفت مشغول به کارم حکمم نوشته اضافه کار غیر ساعت موظف تعلق میگیره ولی ۶ ساله که ۱۰۰۰تومان اضافه کار ندادن مدرسه ام دو شیفته تا چیزی هم میگم میگن خودت قبول کردی اینه میخای بخای نمیخای برو اگه قانون برای همه اس پس چرا برای ما اعمال نمیشه مدرکم فوق دیپلمه اعمال نمیکنن حقوقم ۱۱۰۰۰۰۰ خداییش خط فقر به چی میگن موقع عیدی هم ما میشیم کارمند امیدوارم یه مسعول دلسوز از مجلس پیگیر کار همه ما بش
با سلام باید به همکاران زیر دیپلم به خاطر خانواده شان توجه بیشتری شود ومدرک گرای وسواد بالا زیاد توجه نشود وعدالت بیشتر شامل افراد کم درامد باشد باتشکر
در آخرهای اسنفند حقوق ها 50 درصد افزایش از مهر ماه سال 95 تا اسفند 95 به حساب کارکنان ریخته شد ولی حساب ما کارگران خدماتی هیچ چیزی نبود جز 1200 حقوق اسفند ماهمون . ولی خداییش کارکنان حقوق 20 میلیون تومانی و کم ترین حقوق 9 میلیون تومان بود . برو حالشو ببر دکتر
الان سال 96 است وهنوز فاصله حقوقی چرا زیاده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
35درصد افزایش شامل کارشناسان منابع طبیعی شده و نیروهای اداری و بقیه نیروها شامل نشده کارکردن بصفر رسیده عدالت عدالت و حقوق های بالای سه میلیون میگیرند و ما یک میلیون دویست تا سیصد آیا با این حقوق زندگی ................ کجاست عدالت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل