بازدید 4718

آخرین اقدامات بانکی برای پسابرجام

معاون امور بین الملل بانک پارسیان، آخرین اقدامات بانکی برای دوران پسابرجام را اعلام کرد.
کد خبر: ۵۶۰۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸ 12 January 2016

معاون امور بین الملل بانک پارسیان، آخرین اقدامات بانکی برای دوران پسابرجام را اعلام کرد.

به گزارش تابناک اقتصادی، منظور تفضلی درباره آخرین اقدامات بانکی برای دوران پسابرجام گفت: با توجه به دعوت اتاق بازرگانی و مهندس جلال پور و با حضور تخت روانچی از وزارت امور خارجه و مدیران عامل پنج بانک ازجمله : بانکهای پارسیان پاسارگاد  تجارت  سامان و خاورمیانه جلسه ای در این باره برگزار شد.

وی افزود:  همانطور که دکتر پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان در همایش بانکداری الکترونیکی اعلام آمادگی کرده بود، با کارگزاران مختلفی از بانک های اروپایی توافق هایی انجام شده است. برهمین اساس، با کسانی که روابط کارگزاری نداشتیم، رابطه برقرار کنیم و با آنهایی که از قبل ارتباط داشتیم، آمادگی خود را برای شروع کار مجدد اعلام کنیم.

تفضلی ادامه داد: همچنین مقرر شد حسابهای 9 بانک فعال شود. در واقع حدود 20 بانک آمادگی خود را برای کار کردن برای دوران پسابرجام اعلام کردند.

این مقام مسئول در نظام بانکی تصریح کرد: ما در حال آماده سازی هستیم که بعد از اجرای برجام (طبق اطلاعاتی که داده شده کمتر از ده روز آینده اتفاق می افتد) کار را شروع کنیم.

به گفته وی، هدف ما این است که از روز اول اجرای برجام کارها شروع شود. به عبارتی، ما طرف مقابل را محک می زنیم که تا چه حدودی روی قول هایشان هستند و همکاریشان را شروع می کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار