بازدید 2931

رشد 22 درصدی اکتشافات مس در نه ماه

در نه ماهه سال جاری امور اکتشافات و توسعه با رشد 22 درصدی در کل کشور 53209 متر حفاری انجام داد.
کد خبر: ۵۶۰۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱ 12 January 2016
در نه ماهه سال جاری امور اکتشافات و توسعه با رشد 22 درصدی در کل کشور 53209 متر حفاری انجام داد.

به گزارش تابناک اقتصادی، بابک بابائی مدیر امور اکتشافات و مهندسی توسعه شرکت ملی صنایع مس ایران با اعلام این خبر و اشاره به برنامه تنظیم شده برای اکتشافات در سال 94 اظهار داشت: بر اساس این برنامه 55000 متر حفاری در سال 94 در نظر گرفته شده بود در حالی که این مدیریت موفق شد جلوتر از برنامه پیش بینی شده حرکت کند و با رشد 22 درصدی در نه ماهه سال جاری در کل کشور 53209 متر حفاری انجام داد.

وی افزود: از این میزان حفاری صورت گرفته در این مناطق 42083 متر سهم استان کرمان و 11126 متر سهم استان آذربایجان شرقی است.

بابائی اظهار داشت: کل آنالیز نمونه‌های حفاری صورت گرفته در طی نه ماهه سال جاری 16898 نمونه بوده است که از این مقدار 11351 نمونه در استان های مرکزی و جنوبی و 5547 در استان های شمالی و شمال غرب بوده است.

وی در ادامه در خصوص سایر اقدامات انجام شده در این مناطق تصریح کرد: همچنین طی نه ماهه سال 94، مطالعات زمین‌شناسی و آلتراسیون، ژئوفیزیک و ژئوشیمی و پیش امکان سنجی و ارزیابی ذخیره انجام شده و گزارش کامل آنها دریافت شده است.

مدیر امور اکتشافات و مهندسی توسعه درباره فعالیت های اکتشافی انجام شده در استان های کشور طی نه ماهه سال 94 گفت: در این بازه زمانی فعالیت های اکتشافی در استان های کرمان، اصفهان، یزد، خراسان رضوی و جنوبی، سیستان و بلوچستان و آذربایجان شرقی انجام شده است.

وی با بیان اینکه در میان استان‌ها، استان کرمان دارای بیشترین منطقه و محدوده اکتشافی است اظهار داشت: گروه، زاورک، دره حمزه، باغ گلان، لردخیزان، رضی‌آباد، کوه کله سیاه، بیدستر، ایجو، میدوک، سرمشک، ده‌زیارت، سین آباد، بنه ریزان، دره آلو، چاه فیروزه و دره‌زار مناطق و محدوده های اکتشافی در این استان است.

رشد 22 درصدی اکتشافات مس در نه ماه
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها