بازدید 19823
۳

بانک مرکزی : رضایت مشتری محترم جلب گردید

کد خبر: ۵۶۰۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵ 12 January 2016
با تشکر، سرویس با بینندگان ، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:
در ساعت 11:37 دقیقه برای انتقال وجه توسط توسط شبکه ساتنا از بانک اقتصاد نوین انتقال وجه انجام شده و کل وجه بمیزان 950میلیون ریال همان لحظه از حساب اینجانب کسر و طبق قوانین و شرایط موجود حداکثر ظرف یکساعت می بایستی به حساب دیگر واریز شود. متاسفانه بانک اقتصاد نوین منتظر مانده تا ساعت کاری شبکه ساتنا تعطیل شده و پس از آن ساعت و در واقع حتی بعد از ساعت اداری خود در ساعت 16:35 دقیقه  و بمنظور حفظ ظاهر تائیدیه ساتنا را انجام تا امکان انتقال وجه برای روز جاری میسر نبوده و جالبتر آنکه در حسابهای بانک مبلغ 950 میلیون ریال کسر ولی واریز به هیچ حساب دیگری نشده است. بهره این پول طبق مقررات بانک اقتصاد نوین برای یکروز حدود 550هزار ریال می باشد. حال چقدر از این کارها توسط بانک ها در حال انجام است؟ و چه میزان از وجوه مردم اینگونه توسط بانکها تصرف و درصورتیکه متوجه بشویم همانند من فقط اعلام میشود ببخشید اشتباه شده رسیدگی خواهد شد.

پاسخ:
باسلام
احتراما، بازگشت به نامه شماره113/439 مورخ 94/09/22 در خصوص تقاضای مخاطب محترم به اطلاع می رساند ، موضوع مطروحه از طریق مدیریت بازرسی بانک اقتصاد نوین پیگیری و درنهایت براساس اقدامات به عمل آمده ضمن پوزش از مشتری رضایت ایشان جلب شده است.

اداره روابط عمومی
عزیز حاجی علیاری      مهدیه نعیمی تبریزی

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
باسلام بنده نيز در بيست وهفتم
اذر ماه مبغ يك ونيم ميليون تومن را از بانك اقتصاد نوين شعبه مسجد كبود تبريز به بانك سينا شعبه دروازه كازت به كارت كردم بانك از حساب بن ه از كارت تجارت كسر ولي به سينا واريز نكرد بنده جك داشتم كم مانده بود جك اينجانب بركشت بخورد كلي عذر خواهي از فري كه جك دظت ايشان بود دوباره به حسابم بول را بردم دستي واريز كردم خودش هم جون به تعطيلي اخر هفته منتهي شده بود هيجكونه جواب دهن ه اي نبود فقط روز بنجشنبه كفتن تا ٧٢ساعت به حساب نشينه جهل و بنج روز طول ميكشه با نوشتن نامه بيكي ي بشه اصلاً هم كسي خودش را مسول نميدونست حال يه قسط ما جهل و بنج روز ديرك د داشته باشه جقدر جريمه ميشه
روزانه چقدر از این تخلفات در بانکها صورت میگیرد
فعلا بانک ها را تحمل می کنیم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان