بازدید 26958
۴

اینترنتی در بانک صادرات حساب افتتاح کنيد

​بانک صادرات ایران در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان امکان افتتاح حساب در سامانه اینترنت بانک را عملیاتی ساخت.
کد خبر: ۵۶۰۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰ 11 January 2016
​بانک صادرات ایران در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان امکان افتتاح حساب در سامانه اینترنت بانک را عملیاتی ساخت.

به گزارش تابناک اقتصادی، این بانک در جهت افزایش سطح دسترسی مشتریان به خدمات نوین، ترویج و توسعه خدمات نوین بر پایه اینترنت و تلفن همراه را در دستور کار قرار داده است و در این زمینه امکان افتتاح حساب های قرض الحسنه پس انداز عادی، سرمایه گذاری کوتاه مدت عادی و جاری بدون دسته چک را در سامانه اینترنت بانک فعال ساخت.

بر این اساس مشتریان می توانند ضمن عضویت در سامانه بانکداری اینترنتی علاوه بر بهره مندی از خدمات متنوعی که بر روی سامانه مذکور ارائه می شود از خدمات جدید نیز بهره مند گردند.

همچنين بانك متبوع در جهت كاهش هزينه اشخاص حقوقي اخيرا" نسبت به ارتقاي سطح كمي و كيفي خدمات اينترنت بانك ويژه اشخاص حقوقي و حقيقي مشتركBIB (Business Internet Banking) اقدام و قابليت هاي جديدي را بر روي آن عملياتي نموده است.

با قابليتي كه بر روي سامانه ياد شده ايجاد شده است شخص حقوقی مي تواند ضمن معرفي فرد مورد نظر به عنوان" مدیر تراکنش" به بانک اين امكان را فراهم نمايد كه مدير تراكنش با استفاده از دستگاه رمزياب مخصوص خودكليه تراكنش هاي مالي حساب مورد نظر را از طريق اينترنت بانك تعريف و مديريت نمايد كه اين عمليات براي صاحبان امضاء قابل دريافت و رؤيت است.

این بانک در راستای ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت مشتریان همگام با پیشرفت فناوریهای جدید، ارائه خدمات بانکداری اینترنتی متنوع را بر پایه بسترهای اینترنتی امن در دستور کار قرار داده است و دارای قابلیتهای فراوانی از جمله انتقال وجه، رویت صورتحساب، تعیین مبلغ چک، پرداخت اقساط، پرداخت قبوض و ... می باشد.

تعداد مشتریان استفاده کننده از سامانه بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران تا پایان آذر ماه سال جاری به حدود ٤٧٠ هزار مشتری افزایش یافته که این میزان بیانگر رشد ٢١ درصدی تعداد مشتریان استفاده کننده از این سامانه است. همچنین مشتركان اين سامانه به طور متوسط هر ماه حدود١٢ ميليون تراكنش بانكي را با موفقيت به انجام مي رسانند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
سلام حساب باز نمیکنه ؟؟
میرم رو افتتاح میره رو چیزای دگه
سلام من یک افغان هستم در ایران با گذرنامه روادید A که یک سال در ایران اعتبار دارد و شیش ماه در افغانشتان بعد یک سال در ایران ۱۲ ساله میرم افغانستان میام ایران اما امروز ۱۳ خرداد ۹۹ رفتم بانک صادرات ایران شعبه لواسان برای افتتاح حساب گفت با گذرنامه حساب باز نمیشه فقط با شناسنامه و کارت ملی میشه حساب باز کرد در صورت کی پلیس مهاجرت گفت میشه اما دسته خالی رفتم خونه شما در گوگل زده کی میشه
سلام برای افتتاح حساب چی کنیم مراحل نمیره؟
باسلام چرامطالبی که دراینترنت قرارداده ایدمحتواآنهاناقص است به عنوان مثال فرمهای افتتاح حساب بازنمیشن توی این موقعیت کروناشمابایدازهمه چیزتمام باشن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار