بازدید 46437

واکنش کیهان به معاون اول شدن مشایی

کسی که در دولت نهم با اظهارات نسنجیده و نابخردانه خویش بارها موجبات ناخرسندی دلسوزان انقلاب را فراهم کرد. بسیاری از اصولگرایان انتظار داشتند رئیس جمهور به دلیل رفتار و گفتار انتقادآمیز مشایی او را از کابینه دهم حذف نماید اما اینگونه نشد. او اکنون فرد دوم کابینه است. این انتصاب بی تردید با مخالفت وسیع نیروهای انقلابی و اصولگرا و انبوه حامیان دکتراحمدی نژاد مواجه خواهد شد.
کد خبر: ۵۶۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۸۸ - ۰۹:۵۸ 18 July 2009
کیهان به نخستین تغییرات کابینه احمدی نژاد واکنش نشان داد.

کیهان نوشت:

دکتر پرویز داوودی که در دولت نهم کارنامه قابل قبولی را در سمت معاون اول رئیس جمهور ارائه کرد فعلاً سمت مشاوری دکتر احمدی نژاد را عهده دار شده است. بسیاری بر این عقیده اند که با توجه به ظرفیت های علمی و اقتصادی بالای دکتر داوودی، او گزینه مناسبی جهت تصدی پست وزارت اقتصاد و امور دارایی یا ریاست بانک مرکزی است.

تغییر بعدی که در دولت دهم کلید خورده است آمدن مسعود زریبافان به جای حسین دهقان در سمت ریاست بنیاد شهید است.

زریبافان در کارنامه خود سمت مشاورت احمدی نژاد را در زمان شهرداری تهران و دولت نهم دارد. اما حمید بقایی که تاکنون معاون سازمان میراث فرهنگی بود با ارتقا پست رئیس خود توانست به ریاست سازمان متبوعش دست یابد.

عده ای معتقدند بقایی در دولت نهم عملاً همه کاره سازمان میراث فرهنگی بود و انتقادات فراوانی به عملکرد او وجود دارد. اما به نظر می رسد پرسروصداترین تغییری که تاکنون در کابینه دهم رخ داده معاون اولی رحیم مشایی است؛ کسی که در دولت نهم با اظهارات نسنجیده و نابخردانه خویش بارها موجبات ناخرسندی دلسوزان انقلاب را فراهم کرد. بسیاری از اصولگرایان انتظار داشتند رئیس جمهور به دلیل رفتار و گفتار انتقادآمیز مشایی او را از کابینه دهم حذف نماید اما اینگونه نشد. او اکنون فرد دوم کابینه است. این انتصاب بی تردید با مخالفت وسیع نیروهای انقلابی و اصولگرا و انبوه حامیان دکتراحمدی نژاد مواجه خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار