بازدید 2767

اتاق معاملات کارگزاری بانک دی گشایش یافت

کد خبر: ۵۵۸۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲ 04 January 2016
دفتر مرکزی و اتاق معاملات کارگزاری بانک دی با حضور مدیرعامل بانک دی و دکتر عبده تبریزی گشایش یافت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی بانک دی، در مراسمی با حضور دکتر شفیع‌زاده مدیرعامل بانک دی، دکتر حسین عبده‌تبریزی عضو شورایعالی بورس و مشاور وزیر راه و شهرسازی و حسینی مقدم معاون ناشران شرکت بورس اوراق بهادار تهران دفتر مرکزی کارگزاری بانک دی و اتاق معاملات آن گشایش یافت.

کارگزاری بانک دی که بیش از یک دهه در بازار سرمایه سابقه دارد در برنامه بلند مدت خود تبدیل شدن به یک کارگزاری فول سرویس را در نظر دارد.

این کارگزاری اکنون علاوه بر ارائه انواع خدمات در بازار سرمایه، دارای یکی پربازده ترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری با عنوان ارزش‌آفرینان است.

از جمله حضورهای فعال این کارگزاری می‌توان به فعالیت در تالار بورس اوراق بهادار، فرابورس، رینگ محصولات فلزی، تالار فرآورده‌های نفت و پتروشیمی اشاره کرد. همچنین دارای انواع مجوزها از جمله سبدگردانی، مشاور پذیرش در بورس اوراق بهادار یا فرابورس، مشاور پذیرش در بورس کالا، مشاور عرضه اوراق بهادار و صندوق سرمایه‌گذاری است.

شركت كارگزارى بانك دى (سهامى خاص) در مرداد ماه 1379 با نام شركت كارگزارى سهم‌انديش به ثبت رسيد و سپس از فروردین سال 91 با دريافت اجازه انتقال مالكيت و پس از انتقال سهام شركت كارگزارى سهم انديش به بانك دى با نام كارگزارى بانك دى فعاليت مى‌كند. سرمایه ثبت شده و پرداخت شده شرکت 30 میلیارد ریال است.

در مراسم افتتاحیه دفتر مرکزی کارگزاری بانک دی، علاوه بر فلاح مدیرعامل و مدیران کارگزاری، دکتر مورج عضو هیات مدیره و برخی از معاونان و مدیران بانک دی، بختیاری مدیرعامل شرکت بیمه دی، معاونان سازمان و شرکت بورس و فعالان بازار سرمایه حضور داشتند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان