بازدید 3766
سوژه

پول فروش ۱۳۰ تیم فوتبال در تهران کجاست؟

تاکنون 130 تیم را بدون برنامه به فروش گذاشته اند . در گذشته دو تیم از حوزه‌ها به دست یک می‌رفتند اما الان حوزه‌ها عملا به بخش محلات تبدیل شده‌اند چرا که یک رده دیگر قبل از دسته یک تشکیل شده و خیلی‌ها جرات ندارد این مسائل را بیان کنند
کد خبر: ۵۵۸۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳ 04 January 2016

رئیس هیأت فوتبال جنوب غرب در افشاگری امروزش موضوعی را مطرح کرد که می تواند پای نهادهای امنیتی و بازرسی را به فوتبال تهران باز کند. اینکه پول حاصل از فروش امتیاز بیش از صد تیم مناطق به کدام حساب واریز شده است؟

به گزارش تابناک ورزشی، بابایی در گفت وگو با میزان مدعی شد که وقتی اختلافات بالا گرفت با گرشاسبی مدیرکل ورزش و جوانان تهران جلسه گذاشتیم و با توجه به اختلافات ، او از من خواست تا به کارم ادامه دهم و جایی نروم. اخیراً بسیاری از حوزه‌ها و توابع درخواست عزل شیرازی را از مجمع داشتند و این به خاطر سوء مدیریت او بوده است.

وی در ادامه گفته است:  تاکنون 130 تیم را بدون برنامه به فروش گذاشته اند و ما را به بخش محلات تبدیل کردند. در گذشته دو تیم از حوزه‌های ما به دست یک می‌رفتند اما الان حوزه‌ها عملا به بخش محلات تبدیل شده‌اند چرا که یک رده دیگر قبل از دسته یک تشکیل شده و فشار زیادی را به مسئولان برگزار کننده مسابقات وارد کرده است. البته خیلی‌ها جرات ندارد این مسائل را بیان کنند اما فکر می‌کنم کم کم این مشکلات رسانه‌ای شود و خیلی از مسائل روشن خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی