بازدید 4323

هیچ علاقه‌ای برای ارتباط با عربستان نداریم

منصور حقیقت‌پور
کد خبر: ۵۵۸۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲ 04 January 2016
ایران برای اقدام متقابل علیه عربستان هیچ واهمه‌ای ندارد٬ گفت: حال آنکه آن‌ها اقدام به اخراج سفیر ایران از عربستان کرده‌اند٬ ما نیز اقدام متقابل کرده و کاخ‌های آلوده به خون مردم مسلمان منطقه را بر سرشان خراب می کنیم.

جمهوری اسلامی همان طور که هیچ علاقه‌ای برای ارتباط با رژیم صهیونیستی ندارد٬ همین رویکرد را نسبت به حکومت آل سعود دارد.

ایران برای اقدام متقابل علیه عربستان هیچ واهمه‌ای ندارد٬ افزود: حال آنکه آن‌ها اقدام به اخراج سفیر ایران از عربستان کرده‌اند٬ ما نیز اقدام متقابل کرده و کاخ‌های آلوده به خون مردم مسلمان منطقه را بر سرشان خراب می کنیم.

جمهوری اسلامی هیچ علاقه‌ای برای ارتباط با عربستان ندارد و تنها مسئله حج در میان است٬ که آن هم در شرایط کنونی که پست‌ترین و جنایت‌کارترین افراد در عربستان بر سر کار هستند٬ برای ما واجب هم نیست.

همچنین در شرایط کنونی شاهد اقدامات خیانت بار آل سعود در حوزه اقتصاد کشورهای مسلمان و بازار نفت هستیم٬ کشتار مردم در سوریه٬ عراق و یمن بخشی دیگر از اقدامات این رژیم است.

به نظر مقامات جمهوری اسلامی باید به طور کامل و در تمام جهات با عربستان قطع روابط کند و حتی در نشست‌های مرتبط با سوریه آگر مقامات این کشور حاضر شدند٬ ما نباید در آن جلسات شرکت کنیم.

امیدوارم که دادگاه عدل الهی هر چه سریع‌تر گریبان مقامات سفاک عربستانی را بگیرد.

عربستان سعودی اعلام کرد که روابط دیپلماتیک با ایران را قطع کرده و از همه دیپلمات‌های ایرانی خواسته است تا عربستان را ترک کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل