بازدید 7736

بانک مرکزی:اقدام لازم در زمینه تمدید تاریخ انقضا معمول می گردد

کد خبر: ۵۵۸۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹ 04 January 2016
با تشکر، سرویس با بینندگان ، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:


با سلام
اینجانب در مورخ 94/06/26 بدلیل فقدان مسکن کارت خود به شعبه بانک مسکن شکریه همدان مراجعه کردم.بعد از پرداخت 23000 ریال و صدور کارت المثنی توسط شعبه مذکور مشاهده نمودم که تاریخ اعتبار کارت صادره تا مورخ 05/1395میباشد یعنی فقط چیزی در حدود 10 ماه.بعد از اعتراض بنده متصدی صدور کارت اذعان نمود که این تاریخ توسط سیستم بانک تعیین میشود.حال سوال بنده این است که وقتی در چنین شرایط مشابهي بانک ملی اعتبار کارت المثنی که صادر میکند 4 سال میاشد چرا بانک مسکن کارت با اعتبار 10 ماهه صادر میکند؟مگر قانون بانک مرکزی برای همه بانک ها ثابت نیست؟

پاسخ:

احتراما:بازگشت به نامه شماره 113/430 در خصوص تقاضای مخاطب محترم به اطلاع می رساند:

طی بررسی های بعمل آمده از اداره کل خدمات نوین بانک مسکن ، تماس تلفنی با مشتری به منظور حضور در شعبه و تحویل کارت با مدت اعتبار سه سال صورت گرفته ، لیکن تاکنون نامبرده به بانک مراجعه ننموده است. بدیهی است با حضور مشتری ضمن اخذ رضایتمندی وی اقدام لازم در زمینه تمدید تاریخ انقضا معمول می گردد.

اداره روابط عمومی بانک مرکزی

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر