بازدید 7280

دستی که باعث جنجال و کتک کاری در لیگ والیبال شد!+عکس

همه چیز روال عادی خود را طی می کرد تا اینکه محمد موسوی بازیکن تیم بانک سرمایه به زمین پیکان رفت و بر سر ورمیلیو دستی کشید که چندان دوستانه هم نبود و بوی تمسخر می داد...
کد خبر: ۵۵۶۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۶ 28 December 2015
اتفاقات پایان بازی پیکان و بانک سرمایه به درگیری مهدوی و ورمیلیو ختم شد اما مقصر شروع این غائله که بود؟
به گزارش تابناک ورزشی، بعد از پایان بازی دو تیم والیبال بانک سرمایه و پیکان، مهدی مهدوی پاسور ملی پوش سرمایه ای ها با لگدی به ورمیلیو صحنه ناخوشایندی در خانه والیبال نمایش داد که تمام حاضرین از اتفاقات پیش آمده اظهار تاسف کردند. تنش بین دو تیم از ابتدای بازی در جریان بود و بارها مسابقه به دلیل همین مسائل توقف پیدا کرد اما معمولا بعد از بازی بازیکنان با هم دست می دهند تا تمام اتفاقات فراموش شود و مسائل بازی، در همان زمین بازی بماند.

دستی که باعث جنجال و کتک کاری در لیگ والیبال شد!+عکس

پس از اینکه بازیکنان در انتهای بازی که به برد ٣ بر یک پیکان ختم شد، با هم دست دادند همه چیز روال عادی خود را طی می کرد تا اینکه محمد موسوی بازیکن تیم بانک سرمایه به زمین پیکان رفت و بر سر ورمیلیو دستی کشید که چندان دوستانه هم نبود و حالت تمسخر به حریف می داد. پاسور ایتالیایی به این حرکت عکس العمل نشن داد و درگیری ها با لگد مهدی مهدوی پایان پذیرفت. ورمیلیو قرار است از راه قانونی این موضوع را پیگیری کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی