بازدید 4825

بازیکنی که با قلعه نویی درگیر شد به پادگان رفت

بعد از دیدار استقلال با تراکتورسازی در جام حذفی بود که عملکرد بعضی از بازیکنان از جمله بختیار رحمانی در تیم تراکتورسازی، انتقاد شدید سرمربی و مسئولان این تیم تبریزی را در پی داشت.
کد خبر: ۵۵۶۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲ 27 December 2015

به گزارش تابناک ورزشی، بختیار رحمانی که به عنوان سرباز در تیم تراکتورسازی بازی می‌کرد، در چند هفته اخیر تاکید کرده بود که با احتساب کسری خدمتش، تا نیم فصل در تراکتورسازی می‌ماند و سپس از این تیم جدا می‌شود. عملکرد ضعیف این بازیکن در بازی با استقلال و شائبه مذاکره‌اش با مسئولان این باشگاه تهرانی باعث خشم مدیران تراکتورسازی شد تا به فکر تنبیه رحمانی بیافتند.

در نهایت و با تصمیم اعضای هیات مدیره و نظر امیر قلعه نویی، این بازیکن سرباز به جای ادامه بازی در این تیم راهی پادگان شد تا رویایش برای پیوستن به یک تیم دیگر در نیم فصل بر باد برود.

سعید عباسی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: قرار بود بختیار از روز گذشته (شنبه) به پادگان برود و ادامه دوران خدمت مقدس سربازی را در پادگان سپری کند.

وی همچنین تاکید کرد که طبق اعلام سردار موسی کمالی کسری خدمت بازیکنانی چون بختیار رحمانی لحاظ نخواهد شد و این بازیکن تا تاریخ ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ باید به خدمتش ادامه بدهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی