بازدید 6895

خاله نرگس در "بچه های مردم"

کد خبر: ۵۵۶۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۷ 27 December 2015
آزاده آل ایوب امروز به بچه های مردم و شبکه یک میاید تا از آنچه تا به حال راجع به دنیای اجرا برای کودکان نگفته سخن بگوید. اخلاق نیک، رفتار پسندیده در برخورد با دیگران و البته کار گروهی،وحدت و رسیدن به یک اتفاق نظر با یک هدف مشترک موضوع این هفته برنامه بچه های مردم است . 

به گزارش تابناک اجتماعی، مجتبی احمدی تهیه کننده و کارگردان هنری برنامه ‌بچه های مردم گفت ‌‌:با توجه به مقارن شدن این هفته برنامه "بچه های مردم "با میلاد مسعود پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)در نظر داریم با مخاطبان نوجوان برنامه مان از اخلاق خوب ، ,رفتار پسندیده و سفارش شده از سوی پیامبر مهربانی ها ، برخورد های صبورانه و احترام به بزرگتر ها و کوچکتر ها در کنار کار گروهی ، کار تیمی ، اتفاق نظر و وحدت در رسیدن به اهداف مشترک صحبت کنیم . 

مجتبی احمدی افزود :سن نوجوانی سن پرخاشگری های در لحظه و از کوره در رفتن ها به دلیل کم صبری است در این هفته با مخاطبانمان از ویژگی های خلق و خوی حسنه موثر در پیشرفت زندگی می گوییم.

با توجه به اینکه کار گروهی ، کار تیمی ، رسیدن به همبستگی و یکی شدن برای رسیدن به هدفی مشترک یکی از نکات مهم و مقولات اساسی در جامعه ,به خصوص نیروهای نوجوان و جوان اجتماع است در نظر داریم با مخاطبان خاص برنامه مان که نوجوانان هستند در این باب صحبت کنیم.

 کنار گذاشتن نگاه سلیقه ای ، گذشت کردن از خواسته های شخصی و حس همدلی برای رسیدن به یک آرمان شهر از نکاتی هست که در این هفته سرلوحه برنامه "بچه های مردم" خواهد بود. 

احمدی در ادامه گفت:طبق معمول هر هفته در این هفته نیز برنامه از آیتم های مختلف از جمله نمایش ، مهمان ویژه ، آیتم های طنز ، گفت و گوی ویژه ، گزارش مردمی ، حضور کارشناس و جامعه شناس ، روانشناسان اجتماعی حوزه نوجوان و...تشکیل خواهد شد و در نظر داریم با توجه به فضای شاد این هفته ، برنامه نیز از فضای مفرح و شاد برخوردار باشد.

در روز اول این هفته صادق ورمزیار بازیکن خوش اخلاق و پیشکسوت استقلال که این روزها در کسوت مربیگری فعال است مهمان عبداله روا بود و از رفتار های خوب و گذشت کردن در محیط های ورزشی و... صحبت کرد. 


امروز محیا اسناوندی میزبان خاله نرگس (آزاده آل ایوب) است و قرار  از دنیای مهربان کودکان, احترام در دنیای کودکی و البته وحدت و همدلی در این دوره سنی صحبت کند. کماکان هفته وحدت و اخلاق نیک موضوع محوری برنامه ما با نوجوانان خواهد بود.
 
احمدی گفت: ما در این هفته با حضور چهر ه های مختلف هنری ، ورزشی و نوجوانان موفق در کار گروهی در پی جا انداختن موضوع وحدت با توجه به مناسبت ویژه این هفته خواهیم بود .

برنامه "بچه های مردم" هر روز به جز روزهای پنج شنبه و جمعه حوالی ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما روی آنتن میرود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار