بازدید 4368

هرآنچه می نمایی هستی!

محسن قائمی نسب
کد خبر: ۵۵۶۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۸ 24 December 2015
ثبت نام پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری پایان یافت. آنانی که خود را واجد شرایط می دیده اند،
با احساس تکلیف در این رقابت انتخاباتی شرکت کرده و ثبت نام  نموده اند.

 حال باید منتظر ماند تا شورای محترم نگهبان، بر اساس قانون و با در نظر گرفتن نظارت خدا! صلاحیت های افراد را بررسی نموده و اسامی داوطلبان  مجلس خبرگان را که اشتهار به دیانت و شایستگی اخلاقی دارند، دارای بینش سیاسی و اجتماعی هستند و با مسایل روز آشنایی دارند، اجتهاد و... را در موعد مقرر اعلام نماید. قداست و اهمیت مجلس خبرگان در کشور ما علاوه بر حضور افراد در آن (که شرف المکان بالمکین  است) بیشتر به ماموریت و وظیفه اصلی مجلس خبرگان رهبری بر می گردد.

وظیفه تعیین عالی ترین مقام در نظام جمهوری اسلامی! ماموریتی سترگ، که حقا و انصافا پس از رحلت بنیان گذار جمهوری اسلامی به شایستگی آن را انجام داد، بطوری که پس از ربع قرن، دوست و دشمن به درستی آن انتخاب در آن شرایط بحرانی معترف اند.

 بر این اساس، به نظر می رسد همه باید کمک کنند تا قداست این جایگاه حفظ شود. بیش و پیش از هر کس، افرادی که خود را در این سطح از شایستگی دیده اند، باید حرمت این جایگاه بس عظیم را حفظ کنند!

قطعا آنچه در رقابت های انتخاباتی در دیگر کشورها انجام می شود، زیبنده انتخابات این مجلس محترم نیست. حتی آنچه در رقابت های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی اتفاق می افتد هم شایسته  این مجلس نمی باشد! گرچه رقابت های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی نیز درکشور ما باید در طراز جمهوری اسلامی باشد و مرز اخلاق همواره باید محترم شمرده شود، اما درباره انتخابات مجلس خبرگان  موضوع چیز دیگری است!

نقل کردند که یکی ازرقبای انتخاباتی یکی از علمای برجسته اخلاق، پس از اطلاع از نامزدی ایشان برای انتخابات مجلس خبرگان خدمت آن استاد فرزانه اخلاق می رسد و می گوید: من هم مانند شما داوطلب انتخابات مجلس خبرگان هستم، شما عکسی، تبلیغی، کاری نمی خواهید انجام دهید؟ گویا استاد اخلاق می گوید: بنده پولی بابت این کارها ندارم و بخاطر احساس وظیفه داوطلب شده ام، مردم هم به وظیفه خود عمل می کنند.

رقیب انتخاباتی استاد اخلاق ما می گوید: من رفتم تصویر استاد اخلاق و خودم را در کنار هم، چاپ کردم و به در و دیوار زدم ... اما وقتی نتیجه انتخابات اعلام شد، مردم به استاد اخلاق رای داده بودند! این را برای همه داوطلبین مجلس خبرگان نوشتیم! 36 سال ما باور داشتیم که موقعیت کنونی انتخابات حساس است، این بار شما باور کنید، واقعا موقعیت کنونی حساس است. مشترکات را جمع کنید، اختلافات را منها کنید و در دوستی ضرب کنید. لطفا به اطرافیان بگویید، بگذارند تا بدانیم، مقدس اردبیلی، سیداحمد خوانساری، ملا حسینقلی همدانی،  نخودکی اصفهانی، میرزا جواد آقای ملکی تبریزی و... افسانه نبودند!

مردم ما به شما بعنوان آیات الله می نگرند، نه به معنی لغوی، که به مفهوم اصطلاحی آن! ساحت شما از گروه و جناح بدور است و مردم ما، شما را تنها در یک حزب می بینند! حزب الله! لطفا به اطرافیان بگویید، بال و پرشان را از اطراف شما کمی جمع کنند! باور کنید نسل ما دوست دارد طی الارض را درک کند!  دوست دارد جفت شدن کفش در مقابل شما را بعینه ببیند! نسل ما دوست دارد خود واقعی شما را ببیند! لطفا به اطرافیانتان بگویید هرآنچه هستید را به دیگران نشان دهند نه آنچه خود می خواهند! بگویید: بگذارند، نشانه های خدا برای ما، خدا ندیده ها، نشانِ زیبایی باشد از خدا...!
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار