بازدید 8228

دایی گفت برانکو واقعا یک پروفسور است

کد خبر: ۵۵۶۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۹ 23 December 2015
مهاجم تیم پرسپولیس گفت:‌ دایی یک جمله جالب در مورد برانکو دارد. او می‌گوید شاید خیلی القاب افراد در فوتبال تزیینی و تعارف باشد اما لقب پروفسور برازنده برانکو است.

مهدی طارمی در خصوص دیدار شنبه هفته آتی پرسپولیس با پدیده مشهد در مشهد گفت: پدیده در خانه خودش برای برد می جنگد و سرمای هوای مشهد هم کار را سخت تر می‌کند ولی ما به چیزی غیر از 3 امتیاز فکر نمی کنیم. کادر فنی راه‌های رسیدن به دروازه حریف را بارها توضیح داده و در تمرینات روی نقاط ضعف و قوت پدیده کار کرده‌ایم. امیدوارم بتوانیم دست پر از مشهد برگردیم.

طارمی در مورد اظهارات علی پروین و تعریف این پیشکسوت فوتبال از او و عالیشاه گفت: علی پروین سلطان فوتبال ماست و تعریف و تمجید او برایم مایه افتخار است. او در این فصل با تعریف و تمجیدهایش بارها مرا مورد لطف قرار داده و از وی بسیار ممنون و متشکرم. ان‌‌شاالله بتوانم شایسته این تعریف ها بوده و برای تیمم مهره موثری باشم.

مهاجم ملی پوش پرسپولیس در خصوص وضعیت خودش هم یادآور شد: دوستان نزدیکم می‌دانند چگونه زندگی می‌کنم. همین شب گذشته دوتا از دوستانم به دیدن من آمده بودند. خیلی راحت و بدون تعارف به آنها گفتم من ساعت 10 می‌خوابم و بنده خداها هم گفتند بهترین کار ممکن را انجام می‌دهی و نیم ساعت بعد هم رفتند. صبح هم بعد از نماز حداکثر تا 8 می‌خوابم . می‌بینید که با اولین تماس شما جواب دادم. از خانه هم فقط برای تمرین و مسابقه بیرون می‌روم و این موارد به آمادگی من کمک زیادی کرده است.

طارمی در مورد مشورت گرفتن از علی دایی و اینکه گفته می‌شود قبل از بازی با راه‌آهن با سرمربی اسبق پرسپولیس صحبت کرده و توانسته 2 گل به حریف پرسپولیس بزند افزود: برخلاف اینکه خیلی‌ها سعی داشتند جوری جلوه بدهند که من با حرف‌هایم باعث دلخوری علی‌آقا شده‌ام اما من با علی دایی همیشه رابطه خوبی داشته‌ام و او همیشه برایم استادی عزیز است. در شرایط فعلی قدر لحظه لحظه کار با برانکو این مربی بزرگ را می دانم و از تجارب برانکو استفاده کنم. دایی به من گفت حتی یک ثانیه کار با برانکو را از دست نده و مطمئن باش او آنقدر معلومات و دانش دارد که برایت تکراری نمی شود. دایی یک جمله جالب هم در مورد برانکو دارد. او می‌گوید شاید خیلی القاب افراد در فوتبال تزیینی و تعارف باشد اما لقب پورفسور برازنده برانکو است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل