بازدید 28993

مخابرات:سرویس ADSL با حجم نامحدود برای مشترک دایر گردید

کد خبر: ۵۵۵۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷ 22 December 2015
با تشکر، سرویس با بینندگان ، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:

بنده از مرکز مخابرات شهید فرد اسدی اینترنت ۵۱۲ نامحدود داشتم که حدود ۴۰ روز پیش به دلیل سرعت پایین وقطعی مکرر اون اعلام تخلیه سرویس کردم و از شرکت آسیاتک درخواست سرویس کردم، متاسفانه پس از گذشت ۱۰ روز، و پیگیریهای بنده شرکت گفت که از سمت مرکز شهید فرداسدی، پورت اختصاص داده نمیشه و چون من بشدت به اینترنت نیاز دارم تا کارهای روزمره و دانشجویی خودم انجام بدم، از اسیاتک منصرف شدم و دوباره به مرکز مراجعه کردم برای تخصیص پورت ۵۱۲، ولی با گذشت یک ماه از درخواست من، هنوز پورت به من داده نشده و از بس تماس گرفتم و مراجعه کرده ام به نتیجه نرسیده ام، لطفا پیگیر مشکل بنده شوید، بنده بشدت به اینترنت نیاز دارم.

پاسخ:

باسلام
احتراما، در پاسخ به نامه به شماره 113/437 مورخ 94/09/15آن سایت خبری تحت عنوان«مشکل اینترنت مرکز فرد اسدی»به اطلاع می رساند:
به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران ، در خصوص دایری سرویس ADSL مشترک در مرکز فرد اسدی به اطلاع می رساند سرویس مذکور در تاریخ 22 آذر ماه با سرعت 512k نامحدود دایر گردید.

حسنعلی ذوالفقاری
معاون مدیر کل روابط عمومی

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۱۶
خوب چرا پورت را تخلیه نکردند؟ این انحصار طلبی تا کی میخواهد ادامه پبدا کند؟
خیلی زحمت کشیدید دست شما را باید بوسید
چرا مخابرات در بعضی شهرها سرویس اینترنت نامحدود را حذف کرده در صورتی که در تهران این سرویس دایر است ؟
اینترنت موبایل استفاده کن،، هم راحت تری و دیگه نمیخواد التماس شرکت های گران فروش ADSL کنی
با سلام

از پیگیری تابناک برای حل مشکل بنده، واقعا کمال تقدیر و تشکر را دارم. حقیقتش فکر نمیکردم تابناک با این هجمه اعلام مشکل از طرف مردم، مشکل بنده را هم پیگیر باشد.
تشکر فراوان
با سلام خواستم اعلام بکنم که من مدت یکسال هست که از مخابرات شهید سعادتمند اینترنت یک مگ نا محدود گرفتم و بقدری سرعت پایین است که واقعا خسته شدم چون بخاظر اینکه فیبر نوری هستیم شرکتهای خوب نمی تونند به ما اینترنت بدهند و ما مجبوریم و در کل شدیدا ناراضی هستیم.
البته متوجهید که سرعت نامحدود نیست !
سرعت 512 با ترافیک نامحدود . طیق مقررات هم با ضریب 1 به 4 ، همان 128 به دست ایشان می رسد !

در دنیای امروز و در همین مملکت خودمان ، همچین منت گذاری هم لازم نیست !
همان بهتر که اینترنت را نداده اند وقتی پول بدهی و سرعتش را لمس کنی می فهمی که بهتر بود پورت اختصاص نمی یافت
خطوط تلفنی که امکانات وصل به اینترنت adsl را ندارند باید چکار کنند؟
512 ... خنده داره ! در کدوم روستاست...؟
با سلام و احترام
من از مشترکین کمپین شگفت انگیز اینترنت مخابرات هستم، یک موضوعی که این کمپین داره اینه که شما یکسال نمیتونید قرارداد خودتون رو کنسل کنید یا حتی تغییر بدید و درصورتی که بخواین تغییرش بدید یا کنسلش کنید باید جریمه بپردازید و جریمه هم معادل تمام حجم اینترنت شبانه ای هست که به صورت رایگان استفاده کردید و قاعدتا پول هنگفتی برای جریمه میشه چون مسلما شما سعی کردید تمام دانلودهای خودتون رو اون زمان قرار بدید. موضوعی که توی تبلیغاتی گسترده ای که میشه ذکر نمیشه متاسفانه. زمان ثبت نام هم با توجه به اینکه خیلی اوقات صاحب خط پدر خانواده هست که اطلاعی از اینترنت adsl نداره و برای فرزندش درخواست میده، به نوعی مجبور به پرداخت هزینه های هنگفتی به مخابرات تا یک سال میشیم... اگه لطف کنید پیگیری بفرمایید ممنون میشم، چون فکرمیکنم موضوعی هست که خیلیا باهاش درگیر باشن
باید عرض کنم که کلا خدمات اینترنتی مخابرات به شدت ضعیفه.و در ضمن پاسخگویی مناسبی هم نمیشه.بنده بعلت فیبر نوری بودن خطوط تلفن منطقه ،فقط باید از مخابرات خدمات اینترنتی میگرفتم که ناچارا گرفتم ولی بعلت سرعت بشدت پایین در حال حاضر ترجیح میدم از اینترنت تلفن همراهم استفاده کنم.
این مشکل توی شهر همدان هم هست و در بعضی مناطق حتما باید از مخابرات سرویس بگیری
ما در کانادا اصلا زیر 10Mb نداریم. واقعا خجالت اوره
سلام
منزل ما نزدیک مخابرات است و اینرتنت ده مگ خریداری کردم ولی تا سرعت 15 جواب میده
پیگیری کردم ظاهرا مخابرات یه برنامه گذاشته خط شما تا هر سرعتی جواب بده باز میزاره
یه چیز خیلی جالب بگم .فامیلم تو اصفهان میگفت مخابرات اصفهان اومده یه طرح گذاشته برا کسانی که بار اوله از مخابرات میگیرن به اسم طرح مهر.نکته جالبش اینه که 1 ماه نامحدود و رایگان بهت سرویس میدن که تست کنی اگه دوست داشتی و خوشت اومد از ماه بعدش میری باهاشون قراداد میبندی.اگه هم خوب نبود قطعش میکنی.واقعا عالی و خوبه.ای کاش این جور کارها و برنامه ها فقط توی مخابرات اصفهان نباشه و بقیه مراکز و بخشهای جامعه یاد بگیرن و به کلیه سطوح تولیدی و خدماتی و .... سرایت کنه.بخصوص الان که اینقدر روی مصرف تولیدات و محصولات داخلی مانور و تبلیغات میشه که واقعا هم باید بهش تکیه کرد.همه فکر میکنن ما تهرانیها از بهترین امکانات استفاده میکنیم در حالی که مخابرات ما عمرا همچین طرحهایی برا ما بزار.یک ماه رایییییییییییگان!!!!!!!!مگه میشه مگه داریم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار