بازدید 3248

پرسپولیس مصر از دراعتراض به داوری از لیگ کنار کشید!

باشگاه بدون شکست الزمالک در پی نخستین باخت فصل خارج از خانه اعلام کرد که در اعتراض به تصمیم اشتباه داور مسابقه در اخراج علی جبر، مدافع الزمالک و اهدای یک پنالتی به حریف از لیگ کنار می‌کشد.
کد خبر: ۵۵۵۶۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳ 21 December 2015

تیم فوتبال پرآوازه مصر به نام الزمالک که پرتماشاگرترین باشگاه فوتبال این کشور محسوب می شود، در اعتراض به اشتباهات داوری، از لیگ برتر مصر کنار کشید.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتبال الزمالک، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر مصر، شب گذشته (یکشنبه) با نتیجه 3 بر2 مغلوب میزبانش، تیم طلائع الجیش شد و نخستین شکست فصلش را تجربه کرد. باشگاه الزمالک در پی این باخت خارج از خانه اعلام کرد که در اعتراض به تصمیم اشتباه داور مسابقه در اخراج علی جبر، مدافع الزمالک و اهدای یک پنالتی به حریف از لیگ کنار می‌کشد.

پرسپولیس مصر از دراعتراض به داوری از لیگ کنار کشید!

باشگاه الزمالک مدعی شد که پیش از این بازی نسبت به انتخاب محمد البنا به عنوان داور این بازی معترض بوده و اعتراض خود را هم به مسئولان اعلام کرده بود.در بیانیه این باشگاه مصری آمده: اینطور به نظر می‌رسد که انتخاب البنا به عنوان داور این بازی عمدی بوده تا مانع پیشروی الزمالک شود.

دراین بازی تیم طلائع الجیش دو گل خود را به ترتیب در دقایق 5 و 57 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. علی جبر، مدافع الزمالک هم در دقیقه پنج بازی با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد. مدافع عنوان قهرمانی با وجود 10 نفره بودن موفق شد دو گل به میزبان بزند، ولی در نهایت با نتیجه 3 بر 2 شکست را پذیرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر