بازدید 5639
فوتبال اروپا

وایه کانو 9 نفره کیسه گل مثلث BBC/ بغض رئال با 10 گل ترکید

رئال مادرید پس از شوک دقایق ابتدایی و خوردن دوگل، از خواب بیدار شد و با کمک دو اخراجی زودهنگام و پیاپی میهمان نگون بخت ، تیم 9 نفره پاکوخمز را به راحتی با نتیجه 10-2 شکست داد. قطعا این نتیجه رکوردی تازه حداقل در یکی دو دهه اخیر در لالیگا خواهد بود. بردی با تعداد گل های دو رقمی!
کد خبر: ۵۵۵۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹ 20 December 2015

رایووایه کانو که برای برگزاری شانزدهمین بازی اش در فصل جاری لالیگا به برنابئو رفته بود نمی دانست پس از درخشش تا دقیقه 12 و بردن رئال مادرید با زدن دو گل، سرنوشتی چنین تیره در انتظارش است.

به گزارش تابناک ورزشی، رئال مادرید درهفته 16 لالیگا در سانتیاگو برنابئو به مصاف حریف ضعیفش وایه کانو رفت و پس از شوک دقایق ابتدایی و خوردن دوگل، از خواب بیدار شد و با کمک دو اخراجی زودهنگام و پیاپی میهمان نگون بخت ، تیم 9 نفره پاکوخمز را به راحتی با نتیجه 10-2 شکست داده و 3 امتیاز خانگی را کسب کرد. قطعا این نتیجه رکوردی تازه حداقل در یکی دو دهه اخیر در لالیگا خواهد بود. بردی با تعداد گل های دو رقمی!

وایه کانو 9 نفره کیسه گل مثلث BBC/ بغض رئال با 10 گل ترکید

مادرید بحران زده و تحت فشار در خانه به مصاف رایو رفت و بازی را طبق انتظار هجومی آغاز کرد؛ در همان دقیقه 3 روی یک همکاری تیمی خوب، در نهایت توپ به دنیلو ختم شد تا وی اولین گل مسابقه را به ثمر برساند. خوشحالی تیم میزبان دوام چندانی نداشت و آنها در دقیقه 10 روی کرنر ارسالی از سمت راست، با ضربه سر آمایا پیش تاخته، دروازه خود را باز شده دیدند. تا اینجا چیز عجیبی رخ نداده بود اما دو دقیقه طول نکشید که تیم بنیتز از همان سمت و باز هم روی یک ارسال، برای دومین بار دروازه خود را باز شده دید تا صدای اعتراض هواداران بلند شود و دوربین های تلویزیونی مدام روی چهره فلورنتینو پرز باشند.

این بازی پرحاشیه و عجیب در دقیقه 14 اتفاقی تازه به خود دید و تیتو با تکل خشن خود روی پای تونی کروس در میانه میدان با کارت قرمز مستقیم داور از بازی اخراج شد تا کار برای میهمان سخت تر شود. خمز مجبور شد که برای جبران این کمبود، کوئینی را در دقیقه 21 به جای پابلو هرناندز به میدان بیاورد اما چند دقیقه بعد از این تعویض، روی ارسال دنیلو، بیل با ضربه سر کار را به تساوی کشاند. در دقیقه 28 روی ارسال کروس، در شلوغی محوطه جریمه تعادل چند بازیکن بهم خورد که ایگناسیو ایگلسیاس بخاطر شارژ راموس قبل از بلندشدن برای زدن ضربه سر، علاوه بر اعلام ضربه پنالتی بازیکن رایو را با کارت زرد دوم جریمه و اخراج کرد تا آنها 9 نفره شوند! کریستیانو رونالدو پشت توپ قرار گرفت و حساب کار3-2 شد.

از این پس فشار حملات رئال مادرید در مقابل تیمی که دو یار کمتر داشت، بعد از دست رفتن چند موقعیت، سرانجام در دقیقه 41 و روی جا ماندن دفاع رایو نتیجه داد و گرت بیل دومین گل خود را هم وارد دروازه کرد تا رئال مادرید با پیروزی 4-2 راهی رختکن شود.

با شروع نیمه دوم، رئال مادرید کار را هجومی آغاز کرد تا به شمار گل ها خودی بیفزاید و این اتفاق خیلی زود و در دقیقه 47 رخ داد تا پای بنزما هم به گلزنی در این دیدار باز شود. با وجود 9 نفره بودن حریف، هر حمله تیم بنیتز بوی گل می داد و در دقیقه 53 برای ششمین بار توپ از خط دروازه رایو عبور کرد تا رونالدو هم مثل بیل دومین گل خود را ثبت کند. در دقیقه 61 ضد حمله تند و تیز رئال مادرید با تلاش فراوان هامس که مانع از خروج توپ از زمین شد، در نهایت موجب هت‌تریک گرت بیل شد. بعد از این گل، مارسلو جای خود را به لوکاس وازکز داد و هامس هم جای خود را به کواچیچ داد.

در دقیقه 70 بیل در حالیکه قصد پاس گل دادن به رونالدو را داشت، با کمک مدافع رایو صاحب توپ شد و پوکر خود را کامل کرد تا شبی فراموش نشدنی را در سانتیاگو برنابئو رقم بزند. در دقیقه 73 بیل جای خود را به آربلوا داد تا شب رؤیایی او به پایان برسد. عطش گلزنی شاگردان بنیتز تمامی نداشت و در دقیقه 80 بنزما نهمین گل را هم بر پیکر بی جان رایو وارد کرد تا به دو رقمی شدن گل ها نزدیک شوند. در دقیقه 90 بنزما نتیجه ای تاریخی رقم زد و با هت‌تریک خود، دهمین گل رئال مادرید را هم به ثمر رساند تا 3 امتیازی شیرین را در خانه کسب کنند.

وایه کانو 9 نفره کیسه گل مثلث BBC/ بغض رئال با 10 گل ترکید

شــرح گل ها

دقیقه 3 (دنیلو)(1-0): شروع حمله ای خوب از جانب بازیکنان رئال مادرید، با پاس کروس به بیل و پاس در عمق ستاره ولزی به دنیلو همراه شد که مدافع پیش تاخته برزیلی با ضربه خود توپ را از زیر دستان یوئل به گل تبدیل کرد.

دقیقه 10 (آنتونیو آمایا)(1-1): ارسال کرنر تراشوراس از سمت راست، آمایا جلو آمده بلند تر از مدافعان رئال مادرید ضربه سر خود را زد که ناواس علیرغم تلاشی که داشت موفق به مهار توپ نشد و دروازه خود را باز شده دید.

دقیقه 12 (خوزابد)(1-2): باز هم حرکتی دیگر از سمت راست و ارسال تیتو به روی دروازه، روی یارگیری ضعیف مدافعان رئال مادرید، خوزابد با ضربه سر به راحتی دروازه را باز کرد.

دقیقه 25 (گرت بیل)(2-2): ارسال خوب و بلند دنیلو از سمت راست با ضربه سر بیل در میان دو مدافع رایو به کنج دروازه یوئل راه یافت.

دقیقه 30 (کریستیانو رونالدو)(3-2): ستاره پرتغالی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و با شوتی زمینی آن را موافق جهت حرکت دروازه بان به گل تبدیل کرد.

دقیقه 41 (گرت بیل)(4-2): روی پاس در عمق نه چندان محکم هامس، دفاع رایو جا ماند و بیل با استفاده از سرعت خود در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با بغل پای چپ توپ را به قعر دروازه فرستاد.

دقیقه 47 (کریم بنزما)(5-2): حرکت دنیلو از سمت راست و پاس او به پشت محوطه برای هامس، با پاس ستاره کلمبیایی به بنزما همراه شد که این مهاجم فرانسوی با یک بغل پای ساده و بدون مزاحمت دروازه را برای پنجمین بار باز کرد.

دقیقه 53 (کریستیانو رونالدو)(6-2): ارسال هامس از سمت چپ به روی دروازه با ضربه سر شیرجه ای رونالدو به گوشه دروازه راه یافت تا شمار گل های این بازیکن به عدد 12 برسد.

دقیقه 61 (گرت بیل)(7-2): ضدحمله سریع رئال مادرید از سمت راست و توسط رونالدو با پاس ستاره پرتغالی به دهانه دروازه همراه شد که بیل از راه رسیده و سومین گل خود در این مسابقه را به ثمر رساند.

دقیقه 70 (گرت بیل)(8-2): گرت بیل از سمت راست وارد محوطه رایو شد و در حالیکه قصد پاس دادن به رونالدو را داشت، با دخالت مدافع رایو بار دیگر توپ به خود او رسید تا به راحتی با پای راست دروازه خالی از دروازه بان را باز کند.

دقیقه 80 (کریم بنزما)(9-2): بعد از ارسال کرنر، توپ پشت محوطه به مودریچ رسید و پاس در عمق این بازیکن بنزما را در موقعیت تک به تک قرار داد تا وی به راحتی با شوتی زمینی توپ را به تور برساند.

دقیقه 90 (کریم بنزما)(10-2): ارسال لوکاس وازکز از سمت راست، با کنترل سینه ناقص کواچیچ مقابل پای بنزما فرود آمد تا شوت پای چپ این بازیکن هم به درون دروازه راه یابد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها