بازدید 15051

آیا خانم جوان اهوازی قلعه نویی را فریب داد؟!+عکس

این عکس در حالی با سرمربی تراکتور گرفته شده که روی پوستر نوشته شده: «در بازی مردانگی نامردها بازنده اند، ناصر حجازی ها ولی تا مرگ دنیا زنده اند.»
کد خبر: ۵۵۵۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۴ 20 December 2015

یک هوادار ناصرحجازی درخالی که یک پوستر منقش به چهره ناصرحجازی را در دست داشت، کنار سرمربی جدید تراکتورسازی عکسی به یادگار گرفت اما جملات نوشته شده روی این پوستر و همچنین روابط این روزهای خانواده ناصرخان با امیر شائبه هایی در قصد ونیت این دختر ایجاد کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، درخلال سفر تیم تراکتورسازی تبریز به اهواز، یک هوادار خانم استقلالی در حالی که پوستری از ناصرحجازی در دست داشت و در آن از مستند زندگی او حمایت شده بود کنار امیرقلعه نویی ایستاد و با نشان دادن این پوستر به دوربین عکس یادگاری گرفت!

آیا خانم جوان اهوازی قلعه نویی را فریب داد؟+عکس

این عکس در حالی با سرمربی تراکتور گرفته شده که روی پوستر نوشته شده: «در بازی مردانگی نامردها بازنده اند، ناصر حجازی ها ولی تا مرگ دنیا زنده اند.»

در پایین پوستر هم عنوان فیلم مستند زندگی حجازی یعنی «من ناصر حجازی هستم» آمده است تا حمایت این هوادار از این فیلم در حالی کنار قلعه نویی صورت بگیرد که وی با شکایت خود از این فیلم، باعث توقف اکران آن شده است. شاید قلعه نویی متوجه آن پوستر و نوشته های روی آن نشده و زن بودن طرف مقابل باعث شده زیاد به مفاهیم مندرج روی پوستر در دستش دقت نکند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی