بازدید 28494

تسخیر 3 روزه رستورانی در پایتخت توسط طلبکاران «پدیده شاندیز»!

مدیر رستوران شاندیز با تأیید این خبر به خبرنگار «تابناک» می‌گوید: «تجمع معترضان کماکان ادامه دارد و خاتمه نیافته است. البته من در محل کار حضور ندارم و تلفنی از اوضاع مطلع می‌شوم. توضیحات بیشتر در این باره را باید از مسئولان و مدیران شرکت پدیده بگیرید».
کد خبر: ۵۵۴۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱ 14 December 2015
اقدام اعتراضی و عجیب طلبکاران شرکت پدیده در حالی به سومین روز خود رسیده که نمی‌دانیم فرجام ماجرا چه خواهد شد.

به گزارش «تابناک»، در نخستین روز هفته جاری، همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) و در حالی که موج زائران میلیونی حرم آن معصوم، چهره مشهد را دیگرگون کرده و همه اخبار ریز و درشت این خطه را تحت الشعاع خود قرار داده بود، تعدادی از طلبکاران شرکت پدیده شاندیز در اعتراض به تاخیر فراوان در دریافت مطالباتشان، رستورانی در تهران را تسخیر کردند!

این اتفاق روز شنبه در یکی از رستوران‌های زنجیره‌ای «شاندیز» از زیرمجموعه‌های شرکت پدیده رخ داد؛ درست زمانی که مدیران شرکت پدیده قصد داشتند، به مناسبت شهادت امام هشتم شیعیان، در این رستوران غذای نذری توزیع کنند.

پس از این رویداد، معترضان که با گذشت زمان به شمارشان اضافه می‌شد، ترجیح دادند حضور خود را به تحصن اعتراضی تبدیل کرده و تا دریافت مطالباتشان، از رستوران خارج نشوند و بدین ترتیب تحصن طولانی مدتی شکل گرفت که تاکنون ادامه دارد و البته معلوم نیست چه فرجامی خواهد یافت.

تسخیر 3 روزه رستورانی در پایتخت توسط طلبکاران «پدیده شاندیز»!

قادری، مدیر رستوران شاندیز در مجتمع تجاری اریکه ایرانیان در تهران، با تأیید این خبر به خبرنگار «تابناک» می‌گوید: «تجمع معترضان کماکان ادامه دارد و خاتمه نیافته است. البته من در محل کار حضور ندارم و تلفنی از اوضاع مطلع می‌شوم. توضیحات بیشتر در این باره را باید از مسئولان و مدیران شرکت پدیده بگیرید».

وی که از اظهار نظر درباره شمار معترضان و وضعیت حاکم در این رستوران خودداری می‌کند، درباره چرایی حضور نیافتنش در رستوران می‌گوید: «بنده درباره مسائلی که شرکت با آن مواجه است، اظهار نظر نمی‌کنم و تنها وظیفه دارم که در صورت باز بودن رستوران در آن حضور یافته و مدیریت آن را عهده‌دار باشم و در غیر این صورت وظیفه‌ای بر عهده‌ام نیست».

مدیر این رستوران در پاسخ به اینکه آیا تحصن روی داده به اطلاع مقامات قضایی یا انتظامی رسیده و فرجام آن چه خواهد بود، اظهار بی اطلاعی کرده و می‌افزاید: «رستوران نزدیک دو ماه است که تعطیل بود و توزیع غذای نذری تنها فعالیت آن بود که با حضور معترضان مواجه شد».

این در حالی است گزارش های رسیده حکایت از آن دارد که طلبکاران، خروج خود را از این رستوران منوط به دریافت مطالبشان می‌دانند؛ رویکردی که اگر به نتیجه برسد، بعید نیست با تکرار تسخیر رستوران ها و مجموعه های مرتبط با شرکت پدیده مواجه باشیم و اگر راه به جایی نبرد هم، ممکن است عواقب خوشی به همراه نداشته باشد.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار